tryb awaryjny skrzynii biegow
#21 OFFLINE
Napisany 22 października 2010 - 14:23
#22 OFFLINE
Napisany 26 października 2010 - 10:09
http://www.vauxhallo...ghlight=gearbox w tym linku sprawdź ostatniego posta na stronie z 4 zdjęciami, na ostatnim jest wtyczka która nie była poprawnie wpięta i skrzynia szła w tryb awaryjny...
#23 OFFLINE
Napisany 26 października 2010 - 11:34
moja omcia ma takie coś dziwnego, że często pali bezpiecznik od automatu
np wczoraj dojeżdżam do świateł zapala się żółte hamuje ze sporej prędkości i staje za jakąś chwile auto szarpnęło jak by chciała ruszyć i już po bezpieczniku.
W sobotę troszkę latałem bokami i Kończyłem stare oponki i w pewnym momencie też poleciał bezpiecznik
gdzie szukać przyczyny palenia bezpiecznika?
#24 OFFLINE
Napisany 26 października 2010 - 22:12
sprawdź jeszcze wtyczkę koło akumulatora...
http://www.vauxhallo...ghlight=gearbox w tym linku sprawdź ostatniego posta na stronie z 4 zdjęciami, na ostatnim jest wtyczka która nie była poprawnie wpięta i skrzynia szła w tryb awaryjny...
Dziękuję za pomoc. jutro to sprawdzę. Czy tę wtyczkę wystarczy odłączyć/podłączyć czy powinna ona przez jakiś czas być rozłączona? Już próbowałem odłączyć akumulator na kilka godzin, żeby się wszystko poresetowało, ale nic się nie dało.
pozdrawiam
#25 OFFLINE
Napisany 26 października 2010 - 22:21
#26 OFFLINE
Napisany 27 października 2010 - 15:10
Wtyczka powinna stykać i zmień ten elektrozawór i nie marudz
#27 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 11:20
Odstawiłem omkę do mechanika i niestety mi powiedział, że są tam jakieś opiłki w skrzyni i olej lekko zużyty. Niestety to nie jest zawór i żeby coś stwierdzić trzeba zdemontować skrzynię. Zastanawiam się nad zakupem AR35.
Czy żeby zrobić przekładkę z 25 na 35 trzeba coś jeszcze wymieniać? sterowniki, przejściówki itp.? czy wystarczy poprostu kupić ją i przełożyć?
Nie chcę, aby było tak, że jak wyciągnie skrzynie to stwierdzi, że naprawa będzie kosztować milion złotych więc wole ją po prostu wymienić a tamtą starą ewentualnie naprawić i wstawić do garażu.
Pozdrawiam,
#28 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 17:30
Ale koniecznie poszukaj postu gdzie było o tym pisane albo może ktoś się wypowie kto wie co GM zmieniło.
#29 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 11:03
#30 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 11:49
#31 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 12:33
#32 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 16:32
#33 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 16:40
#34 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2010 - 13:22
#35 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 10:31
błąd występuje sporadycznie tylko w jednej sytacji ale coraz bardziej mnie zastanawia czy to nie oznaki końca skrzyni??
a więc jeśli jadę dosyć szybko i mam wybrany trzeci bieg to podczas hamowania silnikiem z prędkości 140km/h lub wyższej skrzynia hamuje do ok 60-80km/h a następnie przełacza się na tryb awaryjny (błąd 41), na trybie D lub D+sport nigdy tryb awaryjny nie miał miejsca.
#36 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 11:35
Od poziomu bym zaczął
#37 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 12:48
#38 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 13:00
#39 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 14:15
jeśli chodzi o poziom oleju jest jak potrzeba, ciśnienie oleju da sie zmierzyć? opelscaner pokazuje wyliczone ciśnienie oleju- rozumiem że wyliczone to nie to samo co z czujnika, czy w skrzyni jest czujnik cisnienia oleju??
Można zmierzyć, podobnie jak w silniku(chyba, poszukaj bo głowy nie daję)
Błąd 41 to usterka hydrauliczna ale ten błąd może wyskoczyć przy wielu rzeczach gdzie tylko nie gra coś z olejem, czy przełączeniem biegu, albo jak skrzynia myśli, że bieg jest a go nie ma bo coś zepsute jest.
#40 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 21:11
jest -40stopnie,