Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana wkładki stacyjki - problemy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
73 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 kwietnia 2012 - 07:12

do niego

Mówisz o pętli immo?? Pętla musi być blisko pestki [tej z kluczyka] inaczej nic z tego nie będzie.

#42 OFFLINE   morgan56

morgan56
  • 6 postów
  • Dołączył: 19-08-2011

Napisany 11 kwietnia 2012 - 12:30

Aa, rozumiem. Czyli muszę założyć ten pierścien/pętlę od immobilisera na stacyjkę tak aby obejmowała wkładkę z kluczykiem, bo inaczej nie zapali? Męczyłem się z tym rano, ale ta nowa kładka jest chyba troszkę większa od starej i nie dałem rady założyć na nią immobilisera, tak jakby pierścień immo był zbyt mały na nową wkładkę, a nie miałem już czasu.

Założyłem immo na stacyjkę, wszystko działa, silnik odpalił, dzięki za porady!

#43 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 11 kwietnia 2012 - 17:49

No to jak chcesz odpalić, skoro pętla nie widzi transpondera w kluczyku?? :masakra:

#44 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 kwietnia 2012 - 17:50

dzięki za porady!

Nie ma tak lekko :) do zobaczenia na spocie :hihi:
http://forum.omegakl...1013#post831013

#45 OFFLINE   wujekprokocim

wujekprokocim
  • 105 postów
  • Dołączył: 21-10-2006
  • Skąd: Tarnów

Napisany 04 lipca 2012 - 14:39

Koledzy a tą wkładkę to kupić taką z kluczykiem i potem dorobią mi pod kluczyk czy musi być jakaś specjalna aby dorobili pod stary kluczyk. Gdzie to można kupić ??
Opel Omega 2.5 V6 Caravan SILVER + LPG Sekwencja SCIROCCO.

#46 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 lipca 2012 - 15:04

wkładke kupisz z kluczykiem i meches od zamków za ok 35pln dorobi Ci wkładke pod stary klucz:)

#47 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 29 października 2012 - 17:31

Witam,

Kupiłem wkładkę do stacyjki z racji iż ułamany kluczyk do niczego już się nie nadawał (poza tym i tak miałem to wplanach bo strasznie się 'zjechał')

ale do rzeczy.

W poradach czytałem iż żeby wyjąć starą wkładkę, muszę kluczykiem przekręcić w pozycję 2.

Jak to teraz zrobić, jeśli ten kluczyk jest złamany ? Wyjdzie jakoś czy trzeba coś kombinować ?

przeniosłem w odp. temat ,;kocyk

#48 OFFLINE   damiankox

damiankox
  • 124 postów
  • Dołączył: 18-01-2012

Napisany 08 czerwca 2014 - 17:19

Witam, mam problem, otoz probowalem wymienic sobie wklad do stacyjki poniewaz kiedy karoseria ostro sie nagrzala juz po przekrecaniu kluczyka rozrusznik nie krecil nie wiem czym to spowodowane moze sprezyna ale nie wnikalem, wsadzilem drucik na poz 2 po przekreceniu kluczyka, probuje wyciagnac i cos mi strzelilo z lewej strony w tej kostce wyciagam ja normalnie reka a tam roztrzaskalo sie cos i mam pytanie teraz do was czy mozna to dokupic ? ewentualnie jakies wskazowki by mi ulatwily zycie poniez fotki zamieszczam z tego zamieszania ;)

http://zapodaj.net/c...39d901.jpg.html

http://zapodaj.net/2...f9e63b.jpg.html

http://zapodaj.net/8...536540.jpg.html

http://zapodaj.net/0...a64b2a.jpg.html

http://zapodaj.net/9...ff382f.jpg.html

P.S klikajac prawy na zdjecie i otworz w nowej karcie lub oknie:masakra:



Piszemy w istniejących tematach , przeniosłem ,;kocyk

#49 OFFLINE   piowoj

piowoj
  • 1 postów
  • Dołączył: 02-08-2014

Napisany 02 sierpnia 2014 - 23:34

witam mam wielką prośbę potrzebuje jakieś zdjęcie, gdzie włożyć drucik żeby wyciągną wkładkę stacyjki bo mi nie odbija ten szary grzybek i chciałem przesmarować
zdjąłem obudowy i tyle co dalej omega b 99r automat

#50 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 sierpnia 2014 - 06:06

witam mam wielką prośbę potrzebuje jakieś zdjęcie, gdzie włożyć drucik żeby wyciągną wkładkę stacyjki bo mi nie odbija ten szary grzybek i chciałem przesmarować
zdjąłem obudowy i tyle co dalej omega b 99r automat


:szukaj:


http://forum.omegakl...ead.php?t=12549
http://forum.omegakl...ead.php?t=10462
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#51 OFFLINE   st4rsk1

st4rsk1
  • 9 postów
  • Dołączył: 03-11-2013

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:38

Witam,
w samochodzie padła stacyjka, urwała się końcówka. Przed wymianą paliły się wszystkie kontrolki itp nawet jak kluczyk był wyjęty ze stacyjki. Po wymianie zgodnie z instrukcją na forum vectra unlimited, problem "obrócił się" o 180 stopni, w pozycji 2 nie pali się żadna kontrolka, na 3 silnik kręci się ale po puszczeniu kluczyk wraca na 2 i koniec. Przełożyłem kostkę od immobilizera do nowego kluczyka. Miał ktoś podobny problem i mógłby coś doradzić? Naprawa wydawała się prosta, a jakby nie patrzeć to samochód stoi od tygodnia i nie śpieszno mu do tego aby się ruszyć.
Pozdrawiam,
Mateusz

#52 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 25 grudnia 2014 - 14:09

instrukcje miałeś z forum vectry więc tam się pytaj :D

#53 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2014 - 14:11

w pozycji 2 nie pali się żadna kontrolka,


Powinny palić kontrolki ,,,jeżeli nic nie pali to stacyjka nie łączy ,,, lub upaliłeś bezpiecznik.

#54 OFFLINE   st4rsk1

st4rsk1
  • 9 postów
  • Dołączył: 03-11-2013

Napisany 25 grudnia 2014 - 15:30

Czym może być spowodowane, że stacyjka nie łączy? Jest jedno położenie w jakiej można ja wsunąć, więc mam nadzieje, że tego nie udało mi się zepsuć :D. Bezpieczniki zaraz sprawdzę, jakby to była prawda to nie pierwszy raz przez nie samochód by stał :D.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Mateusz


PS Korzystałem z forum vectry, bo zapomniałem hasła do konta, a były jakieś problemy z odzyskaniem, nie dostawałem maila zwrotnego :p.

#55 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 15:48

Najpierw uzupełnij opis.
Kostka powinna mieć 4 położenia
1-zerowe
2- garaż (Włącza się radio)
3-zapłon (zapalają się kontrolki)
4-rozruch (kręci rozrusznik)

#56 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 28 grudnia 2014 - 15:49

A przy wkładaniu jakimś cudem nie przestawiłeś kostki? I teraz pozycja kluczyka nie pokrywa się z tą na stacyjce. No a bezpieczniki to podstawa przy każdej usterce. W czasie kiedy pisałeś ten temat 3 razy byś je sprawdził ;)

#57 OFFLINE   st4rsk1

st4rsk1
  • 9 postów
  • Dołączył: 03-11-2013

Napisany 30 grudnia 2014 - 12:24

Udało mi się to zrobić, mianowicie przy wyjmowaniu starego wkładu nie mogłem wyjąć końcówki, która się ukręciła. Żeby ja wyjąć musiałem wyjąć kostkę po drugiej stronie i przy wyjmowaniu wypadły 2 metalowe rolki (nie wiem jak to się fachowo nazywa). Są one różnej długości i przy wkładaniu zostały zamienione miejscami przez co prawdopodobnie nie paliły się kontrolki w drugiej pozycji i samochód nie chciał zapalić. Dzięki za pomoc, być może komuś się ta informacja przyda.
Pozdrawiam,
Mateusz

#58 OFFLINE   tomc

tomc
  • 44 postów
  • Dołączył: 23-05-2010
  • Skąd: WAŁBRZYCH
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 stycznia 2015 - 01:47

Cześ Panowie, przepraszam , że podpinam się pod temat ale być może ktos z mentorów poradzi co zrobić ;
dzisiaj niestety miełem ZONK , wyciągnąłem kluczyk razem z wkładką stacyjki. Dzięki Bogu nie zablokowało kierownicy . Było już ciemno a byłem daleko od domu. Przewalone , jakoś (po kwadransie to wcisnołem)dojechałem do bazy. Jak to obejżałem przy świetle to wygląda na to , że wkładka się złamała ( urwał się ostatni fragment z ostatnią zapadką ). Przerabiałem juz temat stacyjki (opisywałem juz me problemy na forum...) ale teraz mi buciory spadły. Jak myślicie czy jest możliwość zakupienia używanej wkładki i jakoś to ogarnąć (wymiana zapadek itd ) . Czy kupić razem z zamkiem drzwi i klapy (kombi) czy da się zrobić jakieś czary tańszym kosztem. Poradźcie proszę.

#59 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 24 stycznia 2015 - 02:00

Wkładka stacyjki z kluczykiem nowa około 40 zł plus jakieś 20 przystosowanie twojego klucza.

#60 OFFLINE   tomc

tomc
  • 44 postów
  • Dołączył: 23-05-2010
  • Skąd: WAŁBRZYCH
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 stycznia 2015 - 10:57

Witam , dzięki za odpowiedź. Piszesz nowa 40 zł to znaczy , że trzeba zamówić w serwisie opla czy takie rzeczy mają w zwykłych sieciowy hurtowniach motoryzacyjnych jak np. CEMPOL ?