

Wymiana wkładki stacyjki - problemy
#61
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2015 - 11:29
#62
OFFLINE
#63
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 16:36
#64
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2015 - 15:56
#65
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2015 - 14:57
Przegladnąłem milion tematów ale nie udalo mi sie znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Otóż dotknął mnie dość częsty problem. Złamała się końcówka wkładki stacyjki. Kupiłem nową. Pan przerobił ją tak, że stare klucze pasują. Z pomocą internetów ją wymieniłem, ale podczas odpinania kostki z drugiej strony stacyjki (nie mogłem wyjąć złamanej końcówki) wypadły dwie rolki i mała, biała kosteczka ze sprężynką. Rolki domyśliłem się jak ustawić spowrotem, ale tej kosteczki już za chiny... Postanowiłem złożyć wszystko bez niej. No i tu pojawia się problem. Gdy przekręcam kluczyk na pozycji I jest zapłon a na II (gdzie powinien być) nic sie nie dzieje. Na III próbuje zapalić, kręci, ale nie może odpalić... I tak w kółko. Myślałem, że to może akumulator bo stał pare dni i sie rozładował tak, że przyszło mi się do auta przez bagażnik włamywać. Na kable nie poszło, to podładowałem prostownikiem. Ale efekt żaden. Dalej nie odpala... Popowiedzcie proszę, co począć mam?
#66
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2015 - 18:54
Kupić kostkę za dwadzieścia pare złotych.Popowiedzcie proszę, co począć mam?
#67
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2015 - 12:19
mam takie pytanko, jeśli kupię nową wkładkę stacyjki i przełożę transponder do nowego kluczyka to wtedy auto będzie zapalać ale jeśli będę chciał otworzyć drzwi starym kluczykiem bo on je otworzy czy też jest potrzebny w środku transponder?
#68
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2015 - 12:23
Witam,
mam takie pytanko, jeśli kupię nową wkładkę stacyjki i przełożę transponder do nowego kluczyka to wtedy auto będzie zapalać ale jeśli będę chciał otworzyć drzwi starym kluczykiem bo on je otworzy czy też jest potrzebny w środku transponder?
spinasz dwa kluczyki obok siebie na "kółeczku" i jeden masz do drzwi a drugi nowy do stacyjki. żadnych problemów nie będzie.
#69
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2015 - 15:58
Dziś na chwile przed wyjazdem w trasę, spotkało mnie to co kilku użytkowników z tego wątku. Po zakupach wróciłem do samochodu i... cisza. kontrolki są ale dźwięków z kręcenia rozrusznika żadnych. Udało się odpalić "na pych" i tak dojechałem do domu. Wyłączyłem silnik i powtórka z rozrywki. po kilku próbach nawet po wyjęciu kluczyka, kontrolki dalej się świeciły. Poczytałem trochę co i jak i zabrałem się do rozkręcania stacyjki, niestety nie potrafię wyjąć wkładki. Nie wiem gdzie mam włożyć ten "drucik" gdyż zdjęcia z tutoriala już wygasły. Bardzo proszę o pomoc, w którym to jest miejscu?
Druga sprawa - wykręciłem tę śrubkę która trzyma kostkę stacyjki ale nadal nie mogę jej wyjąć. Czy to jest możliwe dopiero po wyjęciu wkładki?
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2018 - 13:57
B'fl. Panowie, co odpowiada za to żeby wkład stacyjki trzymał się w środku stacyjki? Po rozkręceniu wszystkiego i złożeniu do kupy wypada mi sam wkład stacyjki. Mogę go wyjąć bez oporów razem z kluczykiem.
#72
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2018 - 14:51
#73
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2018 - 16:14
Jak Ci wypada całość z kolumny kierowniczej to w stacyjce masz u góry taki kwadracik odstajacy na sprężynce i ona blokuje żeby nie wypadała. A jak sama wkładka wypada z mechanizmu stacyjki to styłu jest bolec też na sprężynce i to powoduje że nie wypada i stacyjka odbija po wyjeciu kluczyka.
Element z bolcem i długą sprężyną trzyma się w srodku. Wypada jedynie element z z tymi blaszkami w który wkłada sie kluczyk. Fakt, kwadracik jest, odbija, ale mimo wszystko środek wychodzi razem z kluczykiem. Dodatkowo zauważyłem że odpadła mi od czegoś jedna blaszka i jedna sprężynka, i leży sobie teraz na dywaniku. Blaszki, te w elemencie w który wchodzi kluczyk są wszystkie i nie bardzo wiem gdzie można ją dopasować.
#74
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2018 - 17:29