Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Blos w mv6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
141 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:35

[ATTACH]8439[/ATTACH]

jak to jedną ?? bo jakoś tego nie widzę , tak jak napisałeś to musiałbyś wstawić dwa blosy


normalnie wstawiasz jednego blosa na jeden waz a drugi waz zostawiasz jak jest

#122 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:44

normalnie wstawiasz jednego blosa na jeden waz a drugi waz zostawiasz jak jest


i jak to wyregulujesz ??

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#123 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:52

i jak to wyregulujesz ??


blosa umieszczasz bezposrednio przed przepustnica co powoduje ze do wymieszania "powietrze - gaz' dochodzi dopiero w kolektorze ssacym gornym, rurą z blosem do kolektora jest wpychane powietrze i gaz a druga rura powietrze, analizator w tlumk koncowy i regulujesz

#124 OFFLINE   kondzio81

kondzio81
  • 107 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: koszalin

Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:38

kolego dasz jakies fotki i opis jaki parownik do tego itd ciekawy temat mam kolege co ma blosa w 26 i jest zadowolony z tego

#125 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:51

kolego dasz jakies fotki i opis jaki parownik do tego itd ciekawy temat mam kolege co ma blosa w 26 i jest zadowolony z tego


ale kto ma dac fotki?

#126 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:53

blosa umieszczasz bezposrednio przed przepustnica co powoduje ze do wymieszania "powietrze - gaz' dochodzi dopiero w kolektorze ssacym gornym, rurą z blosem do kolektora jest wpychane powietrze i gaz a druga rura powietrze, analizator w tlumk koncowy i regulujesz

kolego może być mały problem bo na orginalnym dolocie za bardzo nie ma miejsca na blos a on tez troche zajmuje miejsca

#127 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:54

blosa umieszczasz bezposrednio przed przepustnica co powoduje ze do wymieszania "powietrze - gaz' dochodzi dopiero w kolektorze ssacym gornym, rurą z blosem do kolektora jest wpychane powietrze i gaz a druga rura powietrze, analizator w tlumk koncowy i regulujesz


chyba sam w to nie wierzysz , lepiej utrzymywałby skład mieszanki I gen. niż tak zamontowany blos

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#128 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:55

kolego dasz jakies fotki i opis jaki parownik do tego itd ciekawy temat mam kolege co ma blosa w 26 i jest zadowolony z tego


no moje fotki masz zamieszczone wyżej poczytaj od początku

#129 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:00

kolego może być mały problem bo na orginalnym dolocie za bardzo nie ma miejsca na blos a on tez troche zajmuje miejsca


oczywisc ze jest tylko kladziesz go prawie pod katem 90 stopni

chyba sam w to nie wierzysz , lepiej utrzymywałby skład mieszanki I gen. niż tak zamontowany blos


wierze bo 2 lata temu zakladalismy u kolegi blosa w ten sposob bo na 2 dni przed dlugim wyjazdem wysiadl mu stag i na szybko (nie bylo czasu na naprawe) zalozylismy w ten sposob blosa - widzialem i jechalem omega z tak zamontowanym blosem, dodam ze kolega jak pojezdzil na blosie dlugo sie zastanawial czy powrocic po tym zabiegu do sekwencji - dodam ze to byly lata valteka i nie chodzilo to tak jak przy dzisiejszych lepszych jakosciowo wtryskiwaczach

#130 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:06

oczywisc ze jest tylko kladziesz go prawie pod katem 90 stopni



wierze bo 2 lata temu zakladalismy u kolegi blosa w ten sposob bo na 2 dni przed dlugim wyjazdem wysiadl mu stag i na szybko (nie bylo czasu na naprawe) zalozylismy w ten sposob blosa - widzialem i jechalem omega z tak zamontowanym blosem, dodam ze kolega jak pojezdzil na blosie dlugo sie zastanawial czy powrocic po tym zabiegu do sekwencji - dodam ze to byly lata valteka i nie chodzilo to tak jak przy dzisiejszych lepszych jakosciowo wtryskiwaczach


jak jeździło to ok no ja troche inaczej mam założone ile ludzi tyle pomysłów najważniejsze żeby jeździło a jak z blosem u twojego kolegi nie chciał go mieć ??? tylko ten kąt 90 stopni mnie nie pokoi ja mam jakies 20 i niektórzy piszą że powinien byc pionowo

#131 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:11

jak jeździło to ok no ja troche inaczej mam założone ile ludzi tyle pomysłów najważniejsze żeby jeździło a jak z blosem u twojego kolegi nie chciał go mieć ??? tylko ten kąt 90 stopni mnie nie pokoi ja mam jakies 20 i niektórzy piszą że powinien byc pionowo


spokojnie moze byc 90 stopni, wszyscy sugeruja sie chora poniekad instrukcja krazaca w necie o montazu i regulacji blosa ktora m.inn. nakazuje rozkrecanie sruby wolnych obrotow na parownikach co prowadzi do komplikacji, przebogacania, itp. ja w nubirze 2.0 mialem pod katem 90 i bylo ok a gdzie podcisnienie panujace w dolocie nubiry a gdzie omegi

#132 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:17

widzialem i jechalem omega z tak zamontowanym blosem


taka instalacja to jest instalacja podciśnieniowa , jak to wyregulujesz poprawnie jak otwarcie przepustnicy w blosie jest ściśle powiązane z ilością powietrza które przez niego przepływa , jak drugą rurę zostawisz tak że będzie tamtędy dostawać tylko powietrze to robisz swoiste obejście blosa , więc jak wytworzysz potrzebne podciśnienie do otwarcia przepustnicy i zassania gazu , poza tym więcej niż 45 stopni odchyłu od pionu i już jest lipa

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#133 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:49

taka instalacja to jest instalacja podciśnieniowa , jak to wyregulujesz poprawnie jak otwarcie przepustnicy w blosie jest ściśle powiązane z ilością powietrza które przez niego przepływa , jak drugą rurę zostawisz tak że będzie tamtędy dostawać tylko powietrze to robisz swoiste obejście blosa , więc jak wytworzysz potrzebne podciśnienie do otwarcia przepustnicy i zassania gazu , poza tym więcej niż 45 stopni odchyłu od pionu i już jest lipa


rozumie twoje obawy
jezdzilem tak zrobionym autem i nie nic wiecej do dodania w tym temacie nie mam

jednak cos dodam:
1.podcisnienie przy samej przepustnicy jest na tyle silne ze przy zalozeniu blosa na jednej rurze jest w stanie uchylic nawet membrane polozona pd katem 90 stopni

2.problem obejscia blosa o ktorym kolega pisze bylby kluczowy w przypadku gdyby blos byl sama obudowa z podnoszona przez podcisnienie membrana, nie nalezy zapominac ze sa tam dwie sruby do regulacji, ktorymi mozna wzbogacic/zubozyc mieszanke

#134 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 sierpnia 2010 - 10:42

Brniecie w ten Blos a tak naprawde blosa prawidłowo nie montuje sie do wtrysku sekwencyjnego. Blos stosuje sie jedynie zamiast mixera zeby uzyskac taką sama specyfikacje pracy z wtryskiem na gaznik wzgledem pojemnosci silnika.
Blos w wtrysku sekwencyjnym jest głupia oszczednoscia jeszcze przy takim dolocie jak w Omedze. Ale usłysze ze gadam glupoty i wogole co jak sie znam...przyjme to na miekko to jak i beast mamy swoje zdanie ze to jest tylko oszczednosc nic wiecej. Jak cie nie stac na V6 to trzeba sobie kupic corse 1.2 i wtedy problem sie skończy.
A ze nikt nie chce zamontowac BLOSa do Omegi w V to sie wogole nie dziwie tak samo jak zwykłych mixerów. Jak by było potrzeba to mozna zrobic gaznik do Omegi i wtedy nie bedzie juz wtrysku ale po co...Robcie co tam uwazacie za słuszne jak ci cos padnie to i tak sie nie przyznasz no bo jak...Jak wszyscy do okoła neguja blos przy takiej konfiguracji. Jedynie co chciałbym zobaczyc to własnie wykres z hamowni ale nie inercyjnej. VTG w Warszawie to i przy okazji wypowiedza sie na na temat twojego LPG :) Oni tam maja Maha LPS 3000 hamownia obciazeniowa...
I poszedł kij w mrowisko...:dziura:
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#135 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 23 sierpnia 2010 - 11:12

Brniecie w ten Blos a tak naprawde blosa prawidłowo nie montuje sie do wtrysku sekwencyjnego. Blos stosuje sie jedynie zamiast mixera zeby uzyskac taką sama specyfikacje pracy z wtryskiem na gaznik wzgledem pojemnosci silnika.
Blos w wtrysku sekwencyjnym jest głupia oszczednoscia jeszcze przy takim dolocie jak w Omedze. Ale usłysze ze gadam glupoty i wogole co jak sie znam...przyjme to na miekko to jak i beast mamy swoje zdanie ze to jest tylko oszczednosc nic wiecej. Jak cie nie stac na V6 to trzeba sobie kupic corse 1.2 i wtedy problem sie skończy.
A ze nikt nie chce zamontowac BLOSa do Omegi w V to sie wogole nie dziwie tak samo jak zwykłych mixerów. Jak by było potrzeba to mozna zrobic gaznik do Omegi i wtedy nie bedzie juz wtrysku ale po co...Robcie co tam uwazacie za słuszne jak ci cos padnie to i tak sie nie przyznasz no bo jak...Jak wszyscy do okoła neguja blos przy takiej konfiguracji. Jedynie co chciałbym zobaczyc to własnie wykres z hamowni ale nie inercyjnej. VTG w Warszawie to i przy okazji wypowiedza sie na na temat twojego LPG :) Oni tam maja Maha LPS 3000 hamownia obciazeniowa...
I poszedł kij w mrowisko...:dziura:


a ja bym chcial zobaczyc wykresy z hamownii aut z sekwencja na valtekach, alaskach i silverach i dopiero porownac z wykresem na blosie

#136 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 sierpnia 2010 - 17:07

Chyba jestes typowym druciarzem jak wiekszosc. Mowi o prawidłowym dobraniu gratów do mocy auta. Nie ma problemu Zakładam silvera i valteki do 2.0 16V i zakładamy blosa do 2 litrowki i wtedy mozemy porównywac.
Zakładamy IG1 GT czy Geniusa MAXA do V i nawet zeby nie przesadzac to Magic Jety albo cos troche drozszego i mozemy porównywac z waszymi blosami.
Bo wczesniejszy czy póznej przy jakiejs extremalnej sytuacja rozerwie wam dolot i to wszystko (chyba ze bedzie za ubogo to wtedy nic sie nie stanie)
Itor czym ty chciałes zabłysnąc zakładaj sobie i 14 blosów nikt mnie nigdy nie namowi na zadnego blosa w pełnym wtrysku. Spoko podstawie ci auto zrob go na blosie ale w czasie twojej gwarancji cos powazniejszego sie stanie z silnikiem albo z czyms zwiazanego z silnikiem zabierasz te auto i placisz mi za nie pieniadze...
AUDI A4 2001rok 3.0 V6 220 PS watpie zebys sie tego podjał bo widze ze uskuteczniacie typowe druciartwo...i błedna oszczednosc wiec albo za bogato albo za ubogo albo nie osiagniecie pełnego wykresu mocy tak samo jak na benzynie.
Z wami tutaj pisac to jak kopanie sie z koniem macie swoja teorie jak obrońcy krzyza pod pałacem prezydenckim i mocherowe berety...
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#137 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 23 sierpnia 2010 - 17:43

Chyba jestes typowym druciarzem jak wiekszosc. Mowi o prawidłowym dobraniu gratów do mocy auta. Nie ma problemu Zakładam silvera i valteki do 2.0 16V i zakładamy blosa do 2 litrowki i wtedy mozemy porównywac.
Zakładamy IG1 GT czy Geniusa MAXA do V i nawet zeby nie przesadzac to Magic Jety albo cos troche drozszego i mozemy porównywac z waszymi blosami.
Bo wczesniejszy czy póznej przy jakiejs extremalnej sytuacja rozerwie wam dolot i to wszystko (chyba ze bedzie za ubogo to wtedy nic sie nie stanie)
Itor czym ty chciałes zabłysnąc zakładaj sobie i 14 blosów nikt mnie nigdy nie namowi na zadnego blosa w pełnym wtrysku. Spoko podstawie ci auto zrob go na blosie ale w czasie twojej gwarancji cos powazniejszego sie stanie z silnikiem albo z czyms zwiazanego z silnikiem zabierasz te auto i placisz mi za nie pieniadze...
AUDI A4 2001rok 3.0 V6 220 PS watpie zebys sie tego podjał bo widze ze uskuteczniacie typowe druciartwo...i błedna oszczednosc wiec albo za bogato albo za ubogo albo nie osiagniecie pełnego wykresu mocy tak samo jak na benzynie.
Z wami tutaj pisac to jak kopanie sie z koniem macie swoja teorie jak obrońcy krzyza pod pałacem prezydenckim i mocherowe berety...



Twoja wypowiedz swiadczy o tobie. Amen.
A zablysnac to ty chyba pragniesz bo ani nic madrego ani wnoszacego do tematu w temacie blosa nie napisales. Nikt cie nie przekona do blosa? A kto wogole probuje? Ne potrafisz czytac tego postu ze zrozumieniem?

#138 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:43

Brniecie w ten Blos a tak naprawde blosa prawidłowo nie montuje sie do wtrysku sekwencyjnego. Blos stosuje sie jedynie zamiast mixera zeby uzyskac taką sama specyfikacje pracy z wtryskiem na gaznik wzgledem pojemnosci silnika.
Blos w wtrysku sekwencyjnym jest głupia oszczednoscia jeszcze przy takim dolocie jak w Omedze. Ale usłysze ze gadam glupoty i wogole co jak sie znam...przyjme to na miekko to jak i beast mamy swoje zdanie ze to jest tylko oszczednosc nic wiecej. Jak cie nie stac na V6 to trzeba sobie kupic corse 1.2 i wtedy problem sie skończy.
A ze nikt nie chce zamontowac BLOSa do Omegi w V to sie wogole nie dziwie tak samo jak zwykłych mixerów. Jak by było potrzeba to mozna zrobic gaznik do Omegi i wtedy nie bedzie juz wtrysku ale po co...Robcie co tam uwazacie za słuszne jak ci cos padnie to i tak sie nie przyznasz no bo jak...Jak wszyscy do okoła neguja blos przy takiej konfiguracji. Jedynie co chciałbym zobaczyc to własnie wykres z hamowni ale nie inercyjnej. VTG w Warszawie to i przy okazji wypowiedza sie na na temat twojego LPG :) Oni tam maja Maha LPS 3000 hamownia obciazeniowa...
I poszedł kij w mrowisko...:dziura:


kolego ja napisze tak
ja założyłem blosa tylko dla tego że według mnie nie ma sensu ładować kilka tyś złotych w dobra sekwencje jak auto warte ok 6tyś a jak bym mial auto za 30 tys to napewno założył bym sekwencje a co do oszczędzania to 80 % v6 ma gaz i wcale nie musi kupowac corsy ale każdy ma swoje zdanie i nie ma co sie napinać a tak z ciekawości ile kosztuje dobra sekwencja bo blos 1800 zł zakładam że sekwencja 3500 zł minnimum więc różnica to 1700zl a za to mamy ok 800l gazu i zakładając że pali 15l /100km wychodzi prostym liczeniem że jestesmy 5000 tyś kilometrów do przodu i do tego w blosie nie ma co się popsuć ale to tylko moje zdanie

#139 OFFLINE   Muki20

Muki20
  • 90 postów
  • Dołączył: 18-04-2010
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 sierpnia 2010 - 22:08

Ja zapłaciłem za sekwencje 3000 zł w lipcu 2010. Mam Staga 300+, magicjety,reduktor zeta s,butla walcowa za siedzeniami. Myśle że to nie jest jakaś kosmiczna cena za taką instalacje. Co do blosa ciekawy jestem jak to się przekłada na żywotność silnika skoro takie niskie spalanie gazu na tego typu instalacji?

#140 OFFLINE   djwaldee

djwaldee

    Omega B Honda Prelude

  • 81 postów
  • Dołączył: 20-09-2007
  • Skąd: Chocianów

Napisany 29 września 2010 - 00:21

Za różnice w cenie między instalką na blosie a sekwencją mam 2 motory 3.0 z przekładką włącznie. ( no moze 1.4 przekładki ) dla zainteresowanych nr telefonu do goscia moge podac . Co do blosa to w hondzie preludzie miałem już w 2000 roku instalkę gazową na mikserze i w 2 następnych także, a to były czasy kiedy na dolnym slasku znalazłem 1 warsztat który się chciał podjąć instalacji gazu do tej hondy ( w całyb byłym legnickim bły tylko 2 takie hondy he he he , to były czasy )i była kicha ogólnie, tj jeździło ale nie rewelacyjnie, czasami nawet bardzo źle. Od 2005 wstawiłem samodzielnie blosa, regulacja na oko i ucho i jazdy testowe i rewela była, auto jeżdziło równie dobrze na pb jak i lpg, pisk oponek do 3 biegu włącznie, motor wciąż ten sam pomimo najechania już około 450 tys. czyli blos sie jednak sprawdza, ale w omci mam staga i bałym sie chyba kombinować z blosem.
To je moje V6