[ATTACH]8439[/ATTACH]
jak to jedną ?? bo jakoś tego nie widzę , tak jak napisałeś to musiałbyś wstawić dwa blosy
normalnie wstawiasz jednego blosa na jeden waz a drugi waz zostawiasz jak jest
Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:35
[ATTACH]8439[/ATTACH]
jak to jedną ?? bo jakoś tego nie widzę , tak jak napisałeś to musiałbyś wstawić dwa blosy
Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:44
normalnie wstawiasz jednego blosa na jeden waz a drugi waz zostawiasz jak jest
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:52
i jak to wyregulujesz ??
Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:38
Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:51
kolego dasz jakies fotki i opis jaki parownik do tego itd ciekawy temat mam kolege co ma blosa w 26 i jest zadowolony z tego
Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:53
kolego może być mały problem bo na orginalnym dolocie za bardzo nie ma miejsca na blos a on tez troche zajmuje miejscablosa umieszczasz bezposrednio przed przepustnica co powoduje ze do wymieszania "powietrze - gaz' dochodzi dopiero w kolektorze ssacym gornym, rurą z blosem do kolektora jest wpychane powietrze i gaz a druga rura powietrze, analizator w tlumk koncowy i regulujesz
Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:54
blosa umieszczasz bezposrednio przed przepustnica co powoduje ze do wymieszania "powietrze - gaz' dochodzi dopiero w kolektorze ssacym gornym, rurą z blosem do kolektora jest wpychane powietrze i gaz a druga rura powietrze, analizator w tlumk koncowy i regulujesz
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 22 sierpnia 2010 - 19:55
kolego dasz jakies fotki i opis jaki parownik do tego itd ciekawy temat mam kolege co ma blosa w 26 i jest zadowolony z tego
Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:00
kolego może być mały problem bo na orginalnym dolocie za bardzo nie ma miejsca na blos a on tez troche zajmuje miejsca
chyba sam w to nie wierzysz , lepiej utrzymywałby skład mieszanki I gen. niż tak zamontowany blos
Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:06
oczywisc ze jest tylko kladziesz go prawie pod katem 90 stopni
wierze bo 2 lata temu zakladalismy u kolegi blosa w ten sposob bo na 2 dni przed dlugim wyjazdem wysiadl mu stag i na szybko (nie bylo czasu na naprawe) zalozylismy w ten sposob blosa - widzialem i jechalem omega z tak zamontowanym blosem, dodam ze kolega jak pojezdzil na blosie dlugo sie zastanawial czy powrocic po tym zabiegu do sekwencji - dodam ze to byly lata valteka i nie chodzilo to tak jak przy dzisiejszych lepszych jakosciowo wtryskiwaczach
Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:11
jak jeździło to ok no ja troche inaczej mam założone ile ludzi tyle pomysłów najważniejsze żeby jeździło a jak z blosem u twojego kolegi nie chciał go mieć ??? tylko ten kąt 90 stopni mnie nie pokoi ja mam jakies 20 i niektórzy piszą że powinien byc pionowo
Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:17
widzialem i jechalem omega z tak zamontowanym blosem
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 22 sierpnia 2010 - 20:49
taka instalacja to jest instalacja podciśnieniowa , jak to wyregulujesz poprawnie jak otwarcie przepustnicy w blosie jest ściśle powiązane z ilością powietrza które przez niego przepływa , jak drugą rurę zostawisz tak że będzie tamtędy dostawać tylko powietrze to robisz swoiste obejście blosa , więc jak wytworzysz potrzebne podciśnienie do otwarcia przepustnicy i zassania gazu , poza tym więcej niż 45 stopni odchyłu od pionu i już jest lipa
Napisany 23 sierpnia 2010 - 10:42
Napisany 23 sierpnia 2010 - 11:12
Brniecie w ten Blos a tak naprawde blosa prawidłowo nie montuje sie do wtrysku sekwencyjnego. Blos stosuje sie jedynie zamiast mixera zeby uzyskac taką sama specyfikacje pracy z wtryskiem na gaznik wzgledem pojemnosci silnika.
Blos w wtrysku sekwencyjnym jest głupia oszczednoscia jeszcze przy takim dolocie jak w Omedze. Ale usłysze ze gadam glupoty i wogole co jak sie znam...przyjme to na miekko to jak i beast mamy swoje zdanie ze to jest tylko oszczednosc nic wiecej. Jak cie nie stac na V6 to trzeba sobie kupic corse 1.2 i wtedy problem sie skończy.
A ze nikt nie chce zamontowac BLOSa do Omegi w V to sie wogole nie dziwie tak samo jak zwykłych mixerów. Jak by było potrzeba to mozna zrobic gaznik do Omegi i wtedy nie bedzie juz wtrysku ale po co...Robcie co tam uwazacie za słuszne jak ci cos padnie to i tak sie nie przyznasz no bo jak...Jak wszyscy do okoła neguja blos przy takiej konfiguracji. Jedynie co chciałbym zobaczyc to własnie wykres z hamowni ale nie inercyjnej. VTG w Warszawie to i przy okazji wypowiedza sie na na temat twojego LPG Oni tam maja Maha LPS 3000 hamownia obciazeniowa...
I poszedł kij w mrowisko...
Napisany 23 sierpnia 2010 - 17:07
Napisany 23 sierpnia 2010 - 17:43
Chyba jestes typowym druciarzem jak wiekszosc. Mowi o prawidłowym dobraniu gratów do mocy auta. Nie ma problemu Zakładam silvera i valteki do 2.0 16V i zakładamy blosa do 2 litrowki i wtedy mozemy porównywac.
Zakładamy IG1 GT czy Geniusa MAXA do V i nawet zeby nie przesadzac to Magic Jety albo cos troche drozszego i mozemy porównywac z waszymi blosami.
Bo wczesniejszy czy póznej przy jakiejs extremalnej sytuacja rozerwie wam dolot i to wszystko (chyba ze bedzie za ubogo to wtedy nic sie nie stanie)
Itor czym ty chciałes zabłysnąc zakładaj sobie i 14 blosów nikt mnie nigdy nie namowi na zadnego blosa w pełnym wtrysku. Spoko podstawie ci auto zrob go na blosie ale w czasie twojej gwarancji cos powazniejszego sie stanie z silnikiem albo z czyms zwiazanego z silnikiem zabierasz te auto i placisz mi za nie pieniadze...
AUDI A4 2001rok 3.0 V6 220 PS watpie zebys sie tego podjał bo widze ze uskuteczniacie typowe druciartwo...i błedna oszczednosc wiec albo za bogato albo za ubogo albo nie osiagniecie pełnego wykresu mocy tak samo jak na benzynie.
Z wami tutaj pisac to jak kopanie sie z koniem macie swoja teorie jak obrońcy krzyza pod pałacem prezydenckim i mocherowe berety...
Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:43
Brniecie w ten Blos a tak naprawde blosa prawidłowo nie montuje sie do wtrysku sekwencyjnego. Blos stosuje sie jedynie zamiast mixera zeby uzyskac taką sama specyfikacje pracy z wtryskiem na gaznik wzgledem pojemnosci silnika.
Blos w wtrysku sekwencyjnym jest głupia oszczednoscia jeszcze przy takim dolocie jak w Omedze. Ale usłysze ze gadam glupoty i wogole co jak sie znam...przyjme to na miekko to jak i beast mamy swoje zdanie ze to jest tylko oszczednosc nic wiecej. Jak cie nie stac na V6 to trzeba sobie kupic corse 1.2 i wtedy problem sie skończy.
A ze nikt nie chce zamontowac BLOSa do Omegi w V to sie wogole nie dziwie tak samo jak zwykłych mixerów. Jak by było potrzeba to mozna zrobic gaznik do Omegi i wtedy nie bedzie juz wtrysku ale po co...Robcie co tam uwazacie za słuszne jak ci cos padnie to i tak sie nie przyznasz no bo jak...Jak wszyscy do okoła neguja blos przy takiej konfiguracji. Jedynie co chciałbym zobaczyc to własnie wykres z hamowni ale nie inercyjnej. VTG w Warszawie to i przy okazji wypowiedza sie na na temat twojego LPG Oni tam maja Maha LPS 3000 hamownia obciazeniowa...
I poszedł kij w mrowisko...
Napisany 23 sierpnia 2010 - 22:08
Napisany 29 września 2010 - 00:21