ale co ty porownujesz puszke do wydumki ktora masz za blosem bo o tym pisze.
seryjny dolot jest policzony pod nasz wolnossacy silnik i pod litry powietrza ktore on potrzebuje (a nie sa one male) dodatkowo wyposazony w zawory ktore powoduja zawirowania powietrza - po co ? tlumaczyc chyba nie musze bo wiesz. taki dolot jak masz ty mozna zastosowac przy doladowanym silniku a nie przy wolnossacym. na bank twoj silnik nie dostaje tyle kg powietrza ile potrzebuje.
jak jestes taki mądry to może ty załóż post na temat blosa i tobie już dziękuje a jeśli dolot jest taki dobry to napisz dla czego ludzie zakładają puszkę i wywalają orginalny dolot bo wszyscy zakladają puszki a widziałes mój filter że tak piszesz bo chyba nie widziałes jeśli nie widze że potrafisz sie wykłucać a nie odpisałeś na moje pytanie albo lepiej nie odpowiadaj bo napisałes że masz silnik po tuningu więc co było grzebane w nim ?????????????
szkoda że mamy tak daleko do siebie bo chętnie bym stanął koło ciebie i sprawdził na 1/4 jaka różnica jest między moim lipnym dolotem i twoim wspaniałym silnikiem z seryjnym dolotem po tuningu pozdrawiam i kończę już naszą rozmowę bo yo nie ma sensu przypominam że to temat o blosie a nie o dolocie kolega maże założyć temat o dolocie chętnie sie przyłącze
A nie lepiej było np. dać dwa blosy przy samych przepustnicach ? Bez ingerencji w układ dolotowy
kolego nie wiem ale bardzo ciężko wyregulować dwa blosy i em co zakładal mi gaz tego się by nie podjął bo też nad tym myślałem