

tłumik przelotowy zamiast kata ? jeśli tak to jaki ?
#41
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:06
#42
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:16
#43
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:46
#44
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:50
#45
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:59
#46
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 17:46
Mógłbyś podać jaki dokładnie wstawiłeś ten tłumik przelotowy i gdzie go kupiłeś.
Pojechałem do ludzi co się zajmują tłumikami, wycieli mi katy a w ich miejsce wspawali tłumiki przelotowe od golfa. Nic mi nie brzęczy, mogę nawet powiedzieć że nie widzę różnicy między katem a tym tłumikiem.
#47
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 21:27
Pojechałem do ludzi co się zajmują tłumikami, wycieli mi katy a w ich miejsce wspawali tłumiki przelotowe od golfa. Nic mi nie brzęczy, mogę nawet powiedzieć że nie widzę różnicy między katem a tym tłumikiem.
Gdzie znalazłeś takich ludzi w kielcach? Bo mi wszyscy polecali tłumik przelotowy typu AWG
#48
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 23:11
Gdzie znalazłeś takich ludzi w kielcach? Bo mi wszyscy polecali tłumik przelotowy typu AWG
U Jaha, polecają albo od Golfa albo od Mazdy, ale bierz od Golfa bo są troche większe i mają więcej tego wytłumienia w środku.
#49
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:41
#50
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:49
Witam. Ja natomiast zamiast katalizatorów rok temu wstawiłem przelotowe RM MOTORS i od tego momentu wydobywał się metaliczny odgłos, przy mocnym gazowaniu. Dzisiaj wstawiłem dwa środkowe i końcowy BOSALA, słychać tylko lekko basowy pomruk w czasie jazdy i przy mocnym depnięciu.
No to masz ten sam zestaw co ja, z tym że u mnie nigdy nie było metalicznego dźwięku na starych bebechach. Teraz tym bardziej nie

#51
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:56
No to masz ten sam zestaw co ja, z tym że u mnie nigdy nie było metalicznego dźwięku na starych bebechach. Teraz tym bardziej nie
Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików? U mnie metaliczny dźwięk wydobywa sie z przelotowych tłumików w miejscach po katach. Myślicie ze ten metaliczny dźwięk może mieć coś wspólnego ze środkowymi tłumikami?
#52
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 15:05
Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików
Oryginalne Bosal.
Myślicie ze ten metaliczny dźwięk może mieć coś wspólnego ze środkowymi tłumikami
Jak są wypalone/dziurawe to będzie głośniej
#53
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 17:08


#54
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 20:39


#55
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 09:48
Dobra , to co polecacie zamiast kata do xeva, bo te linki już nie działają a nie moge znaleźć nic na alegroszu dedykowanego w przyzwoitej cenie
Chciałem wsadzić sama rurę ale jak przeczytałem ten temat to widzę że będę musiał wtedy wsadzić mocniejszy sprzęt grający, albo nauszniki
aż taka różnica?
Może zadzwoń do Rm-Motors i zapytaj. Nie wiem jaka jest średnica wydechu w 2.0 ale może tłumik rm-01 (ja mam takie) by podszedł? :hmmm:
#56
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:01
Może zadzwoń do Rm-Motors i zapytaj. Nie wiem jaka jest średnica wydechu w 2.0 ale może tłumik rm-01 (ja mam takie) by podszedł?
Spoko Za info, oni mają różnego rodzaju i długości, blaszane ala kat. i rurowe , wydaje mi się że te rurowy był by lepszy bo nie ma zgrzewów tylko normalne spawy, są z nierdzewki i aluminiowane



Jeszcze raz dzieks

#57
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:19




#58
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:25
Sportowe przelotki AWG... jest głośniej, bardziej basowo... przy katalizatorach nawet ładnie brzmi... bez katów będzie głośno...Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików?

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#59
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 12:51
kata ładnie zaspawałem oczywiście spawami do góry żeby przy przeglądzie nikt nic nie widział ...

#60
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 13:41
ja właśnie w poniedziałek wyciąłem katalizator zrobiłem w nim okienko wywaliłem wszystko w Środku i mam Święty spokój, nie ma różnicy głośności nic nie telepie ani żadne takie tam. Ale jet poprawa bo ceramika w środku była pęknięta w pół i pierwsza cześć była strasznie zapchana a druga czyściutka, no i przeze to Auto muliło.
kata ładnie zaspawałem oczywiście spawami do góry żeby przy przeglądzie nikt nic nie widział ...:P
W silniku benzynowym taki numer nie przejdzie, a tym bardziej w V6 (szkoda)
