No widzisz kolego a przewód na ssaniu powinien być wyraźnie zimny to wtedy jest poprawne ssanie powinno być na granicy 0.8 bara
jeżeli ssanie jest zrównane z ciśnieniem na tłoczeniu a tak się zdarza (pod warunkiem odpowiedniej ilości czynnika) to ewidentnie jest do wymiany zawór z tyłu sprężarki.jeszcze kolego sprawdź temperaturę zaworu na parowniku od strony kierowcy jest taka dławica na chłodnicy klimy jak ona jest zimna a nawet super zimna i oszroniona to klima działa poprawnie tylko kłopot jest w klapie zimny/ciepły.


KLIMATYZACJA ! ! !
Rozpoczęte przez
Gosciu
, 25 mar 2007, 14:00
124 odpowiedzi na ten temat
#121
OFFLINE
#122
OFFLINE
Napisany 14 maja 2015 - 09:54
Witam , mam pytanko . Moze ktos wie czy w ukladzie klimatyzacji jest czujnik zabezpieczajacy przed wybuczem gdy niezalaczy sie wetylator klimy za odpowiedz wielkie dzieki Pozdrawiam
#123
OFFLINE
Napisany 14 maja 2015 - 11:14
W układzie są czujniki które nie pozwolą w razie awarii załączyć klimę i tym sposobem raczej zabezpieczają przed wybuchem

Róbmy screeny swoich postów
tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają 
NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy


NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy

#124
OFFLINE
Napisany 14 maja 2015 - 11:23
W układzie klimy jest czujnik wysokiego ciśnienia który wyłącza sprężarkę jak ciśnienie wzrośnie do granicznego , nawet gdyby nie zadziałał to mało prawdopodobne aby doprowadziło to do wybuchu , prawdopodobnie puściłyby uszczelnienia albo węże elastyczne .
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#125
OFFLINE
Napisany 14 maja 2015 - 12:42
kocyk dobrze prawi, szczególnie że samochodowa klimatyzacja ma dużo miejsc łączenia więc zawsze jest prawdopodobieństwo ze przy naprawdę dużym ciśnieniu któreś się rozszczelni. Ale są 2 presostaty, jeden nie załączy klimy przy zbyt niskim ciśnieniu drugi wyłączy przy zbyt wysokim
