Kod 17 z tego co widzę oznacza czujnik spalania stukowego 2 czyli to będzie strona pasażera/ filtra powietrza. Tyle że dla układu MULTEC kod 17 oznacza już wtryskiwacz, więc w pierwszej kolejności musiał byś się upewnić jaki masz układ. Czy tak, czy tak to bez podpięcia kompa ciężko mi powiedzieć wiele więcej.Komp powinien pokazać czy to tylko wyjście poza zakres spowodowane przez LPG, czy np brak masy/ sygnału. Z wtryskiem ta sama bajka. Może lać, może mu sygnału momentami brakować itp...
Kabel jak jest jakiś przetarty to sprawdź dokładnie czy cały i zaizoluj dla spokoju ducha.
Tyle mi do głowy przychodzi. Specjalistą nie jestem i na pewno znajdziesz kogoś bardziej ogarniętego w tych tematach na forum. Szczególnie że kompem się jeszcze w omie nie bawiłem bo go jeszcze nie mam.
ok dzis wlazlem pod auto i kabel czujnika stukowego (strona kierowcy) byl tak przetarty ze wisial tylko na gumie druty byly przerwane zrobilem kabelki przejechalem 100m i engine zgasl jutro zobacze jak na gazie idzie, dzieki i pozdr.