Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki interfejs i OBD ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Erotique

Erotique
  • 47 postów
  • Dołączył: 03-09-2008
  • Skąd: Mazury

Napisany 29 kwietnia 2010 - 06:42

Witam

Z góry przepraszam jeśli powielę temat ale obszukałem forum i nic nie znalazłem na ten temat.

Chciałby kupić interfejs do Omegi ale nie wiem jaki powinienem wybrać tym bardziej, że jestem laik w te sprawy. W necie widziałem m.in 2 rodzaje. Jeden to interfejs do opli 1997-2004 za ok 100 zł a drugi interfejs 1990-2009 CAN za ok 300 zł. Czy ten tańszy będzie działał w Omedze z 1994r?
I jaki program diagnostyczny jest dobry?

Druga sprawa. Nie mam pojęcia pod które łącze diagnostyczne podłączyć. Koło bezpieczników pod kierownicą mam łącze 16 pinowe.A pod maską koło szyby, od strony pasażera, przy wiązce przewodów jest łącze 10 pinowe.

Proszę o podpowiedź jaki zestaw diagnostyczny byłby dobry do mojej Omegi, który by napewno działał.

Dzięki z góry.

Pozdrawiam
Erotique

#2 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 kwietnia 2010 - 07:43

Koledzy PIWEK i BESTB na forum maja w ofercie fejsy do omegi. Przez wielu juz sprawdzone wiec nie ma niebezpieczenstwa, ze kupisz cos nie teges.
Uderz do nich po informacje lub poszukaj na forum.
Zlacze diagnostyczne jest pod kierownica przy bezpiecznikach.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#3 OFFLINE   Erotique

Erotique
  • 47 postów
  • Dołączył: 03-09-2008
  • Skąd: Mazury

Napisany 29 kwietnia 2010 - 08:00