Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

grzeje się silnik - często chodzi wentylator


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
86 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Ramzes

Ramzes
  • 3 postów
  • Dołączył: 04-10-2010

Napisany 15 października 2010 - 10:27

Ale jeśli climatronik jest ustawiony na dawanie ciepłego powietrza to tez wiatraki będą non stop pracować ?

#82 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 października 2010 - 18:38

Ale jeśli climatronik jest ustawiony na dawanie ciepłego powietrza to tez wiatraki będą non stop pracować ?


tak, pod warunkiem że będzie chodzić sprężarka (przy sprawnej klimie pracuje zawsze, chyba że uruchomisz ECO)

#83 OFFLINE   kutek

kutek
  • 17 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: wolomin WWL9WW9

Napisany 21 października 2010 - 16:05

Witam u mnie takie same objawy ;temperatura wyzsza niz byla zawsze ,wentylator wlacza sie po postoju na skrzyzowaniu zbije temperature ale zachwile to samo .termostat sie otwiera .chlodnica cala ciepla w samochodzie cieplo .Korek dziala bo slychac jak ze zbiorniczka syczy tylko ze plynu ubywa a zadnego wycieku nie widac Juz NAPRAWDE NIEWIEM co mam zrobic .pompa nowa olej czysty

#84 OFFLINE   Yetoon

Yetoon
  • 71 postów
  • Dołączył: 08-09-2009

Napisany 21 października 2010 - 18:11

1 Jaka ta temperatura jest?
2 Ktory bieg wentylatora sie zalacza?

Jezeli plynu ubywa i nie widac wycieku. Poloz sie pod samochod po stronie kierowcy, jesli bedzie uwalona skrzynia biegow filtr oleju itd to wyciek jest z tylu. To moze byc ta stalowa rura co wychodzi z tylu silnika albo mostek ktorym plyn przechodzi z jednej glowicy do drugiej. Sprawdz tez zawor trojdrozny (jest pod podszybiem po stronie pasazera .

Sprawdz tez jesli masz instalacje gazowa trojnik ktorym plyn idzie do parownika.
A moze to zbiorniczki przy chlodnicy?
Musiz dokladnie przesledzic wszystkie polaczenia przy ukladzie chlodzacym

pzdr

#85 OFFLINE   klimi

klimi

    Kulam się megane scenic

  • 355 postów
  • Dołączył: 15-04-2009
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 października 2010 - 09:57

jeżeli korek będzie niesprawny to też będzie przez niego uciekać płyn. Ile Ci ucieka w ogóle tego płynu? Może uszczelka pod głowicą podziękowała?

#86 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 października 2010 - 10:22

chlodnica cala ciepla

odpal na zimnym i obserwój czy równomiernie się nagrzewa. Jeśli mocno rośnie temp. to siłą rzeczy będzie uciekać w najsłabszym punkcie układu wodnego.

Mój przypadek - chłodnica po jeździe cała ciepła ale rano przyodserwowałem po otwarciu termostatu, ze chłodnica grzeje się tylko górą a 3/4 zimna. Była tak zawalona że masakra jakaś.

#87 OFFLINE   piotrek1

piotrek1
  • 1 postów
  • Dołączył: 22-12-2011

Napisany 23 grudnia 2011 - 08:45

silnik mi sie strasznie grzeje po wymianie pompy wodnej co mam zrobic

moj problem jest bardzo skaplikowany czy dal bys rade wyslac swoj nr tel to ci wszystko opowiem mam omege 2.5tds