Ale jeśli climatronik jest ustawiony na dawanie ciepłego powietrza to tez wiatraki będą non stop pracować ?


grzeje się silnik - często chodzi wentylator
Rozpoczęte przez
misza1976
, 25 mar 2010, 22:28
86 odpowiedzi na ten temat
#81
OFFLINE
Napisany 15 października 2010 - 10:27
#82
OFFLINE
Napisany 15 października 2010 - 18:38
Ale jeśli climatronik jest ustawiony na dawanie ciepłego powietrza to tez wiatraki będą non stop pracować ?
tak, pod warunkiem że będzie chodzić sprężarka (przy sprawnej klimie pracuje zawsze, chyba że uruchomisz ECO)
#83
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 16:05
Witam u mnie takie same objawy ;temperatura wyzsza niz byla zawsze ,wentylator wlacza sie po postoju na skrzyzowaniu zbije temperature ale zachwile to samo .termostat sie otwiera .chlodnica cala ciepla w samochodzie cieplo .Korek dziala bo slychac jak ze zbiorniczka syczy tylko ze plynu ubywa a zadnego wycieku nie widac Juz NAPRAWDE NIEWIEM co mam zrobic .pompa nowa olej czysty
#84
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 18:11
1 Jaka ta temperatura jest?
2 Ktory bieg wentylatora sie zalacza?
Jezeli plynu ubywa i nie widac wycieku. Poloz sie pod samochod po stronie kierowcy, jesli bedzie uwalona skrzynia biegow filtr oleju itd to wyciek jest z tylu. To moze byc ta stalowa rura co wychodzi z tylu silnika albo mostek ktorym plyn przechodzi z jednej glowicy do drugiej. Sprawdz tez zawor trojdrozny (jest pod podszybiem po stronie pasazera .
Sprawdz tez jesli masz instalacje gazowa trojnik ktorym plyn idzie do parownika.
A moze to zbiorniczki przy chlodnicy?
Musiz dokladnie przesledzic wszystkie polaczenia przy ukladzie chlodzacym
pzdr
2 Ktory bieg wentylatora sie zalacza?
Jezeli plynu ubywa i nie widac wycieku. Poloz sie pod samochod po stronie kierowcy, jesli bedzie uwalona skrzynia biegow filtr oleju itd to wyciek jest z tylu. To moze byc ta stalowa rura co wychodzi z tylu silnika albo mostek ktorym plyn przechodzi z jednej glowicy do drugiej. Sprawdz tez zawor trojdrozny (jest pod podszybiem po stronie pasazera .
Sprawdz tez jesli masz instalacje gazowa trojnik ktorym plyn idzie do parownika.
A moze to zbiorniczki przy chlodnicy?
Musiz dokladnie przesledzic wszystkie polaczenia przy ukladzie chlodzacym
pzdr
#85
OFFLINE
Napisany 22 października 2010 - 09:57
jeżeli korek będzie niesprawny to też będzie przez niego uciekać płyn. Ile Ci ucieka w ogóle tego płynu? Może uszczelka pod głowicą podziękowała?
#86
OFFLINE
Napisany 22 października 2010 - 10:22
odpal na zimnym i obserwój czy równomiernie się nagrzewa. Jeśli mocno rośnie temp. to siłą rzeczy będzie uciekać w najsłabszym punkcie układu wodnego.chlodnica cala ciepla
Mój przypadek - chłodnica po jeździe cała ciepła ale rano przyodserwowałem po otwarciu termostatu, ze chłodnica grzeje się tylko górą a 3/4 zimna. Była tak zawalona że masakra jakaś.
#87
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2011 - 08:45
silnik mi sie strasznie grzeje po wymianie pompy wodnej co mam zrobic
moj problem jest bardzo skaplikowany czy dal bys rade wyslac swoj nr tel to ci wszystko opowiem mam omege 2.5tds
moj problem jest bardzo skaplikowany czy dal bys rade wyslac swoj nr tel to ci wszystko opowiem mam omege 2.5tds