Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Gaśnie przy schodzeniu z obrotów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
62 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 kwietnia 2010 - 20:59

Zdjąć dekielek z nastawnika i go wymienić - w przypadku nastawnika.
Masz urządzenie do grzania świec? Jeśli tak, to błędem 15 bym się nie przejmował.

#42 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 kwietnia 2010 - 21:28

Zdjąć dekielek z nastawnika i go wymienić - w przypadku nastawnika.
Masz urządzenie do grzania świec? Jeśli tak, to błędem 15 bym się nie przejmował.


nawet z urzadzeniem blad 15 nie powinien sie wyswietlac.




 


#43 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 17 kwietnia 2010 - 21:41

a wiec koledzy odebralem auto i lipa
spod nastawnika koles tylko wymienil jakas uszczelke ,pokrywke nastawnika,przeczyscil,zalozyl i niestety poprawy zbytniej nie ma.jedyne tylko ze nie faluja obroty i nie zapala sie kontrolka check.
ciezkie palenie jako ciepla i gasniecie przy zmianie biegu pozostalo:mad:,
kolejny mechanior ktory stwierdzil ze mam zajezdzona pompe :placz:.
bylem chwile u niego i pokazal mi jak slabo pompa psika paliwem-tak ledwo co.
macie cos koledzy taniego(pompe) do mojej omeski???

pozdrawiam

#44 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 kwietnia 2010 - 21:45

a wiec koledzy odebralem auto i lipa
spod nastawnika koles tylko wymienil jakas uszczelke ,pokrywke nastawnika,przeczyscil,zalozyl i niestety poprawy zbytniej nie ma.jedyne tylko ze nie faluja obroty i nie zapala sie kontrolka check.
ciezkie palenie jako ciepla i gasniecie przy zmianie biegu pozostalo:mad:,
kolejny mechanior ktory stwierdzil ze mam zajezdzona pompe :placz:.
bylem chwile u niego i pokazal mi jak slabo pompa psika paliwem-tak ledwo co.
macie cos koledzy taniego(pompe) do mojej omeski???

pozdrawiam


czy rozbieral caly nastawnik do czyszczenia ?




 


#45 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 kwietnia 2010 - 21:45

Weź miernik i sprawdź czujnik obrotów wału w jakim przedziale (ohmy) się mieści. Powinien od 1250 do 1350. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może akurat.
Czujnik znajduje się koło rozrusznika.

#46 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:01

wiem ze to glupio zabrzmi ale nie mam miernika:(

czy rozbieral caly nastawnik do czyszczenia ?


tak rozbieral go calego.mowil mi ze ktos juz ladnie w nim nagrzebal,bylo lutowane i to tak po papudracku,poprawial styki ale nie pomoglo za wiele

na koniec jak cieply(to u niego sprawdzalismy)nie chciala odpalic polal woda 10l pompe a autko brym i dziala

#47 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:10

Polał wodą i pomogło, czyli czujnik temp. do wymiany.
Rozebrał, a nie wymienił czujnika temperatury? Jaki to miało sens?

#48 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:13

Polał wodą i pomogło, czyli czujnik temp. do wymiany.
Rozebrał, a nie wymienił czujnika temperatury? Jaki to miało sens?

nie znam sie na tym ale powiedzial ze glowiczka w pompie piz..ieta

#49 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 kwietnia 2010 - 10:06

nie znam sie na tym ale powiedzial ze glowiczka w pompie piz..ieta


dokładnie głowiczka i tłoczek w komplecie... koszta 1500zł

#50 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:24

czyli za duze koszta jak dla mnie niestety:((

#51 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:29

czyli za duze koszta jak dla mnie niestety:((



600 + wysylka sama pompa bez nastawnika




 


#52 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:47

wiem ze mozecie sie smiac ale taniej szukam
max 400 zl moze to byc moje marzenie chyba ze ktos ma tak tania

#53 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:50

wiem ze mozecie sie smiac ale taniej szukam
max 400 zl moze to byc moje marzenie chyba ze ktos ma tak tania


za 350 to kolega ma na sprzedaz - tyle ze na cieplym trzeba troche pokrecic




 


#54 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:59

600 + wysylka sama pompa bez nastawnika


a z nastawnikiem ile i jaki jest jej stan i czy dajesz jakąś gwarancję bo narazie muszę swoją sprawdzić u mechaniora a jak osądzi że to pompa to swojej nie będę naprawiał tylko chcę kupić drugą ale 100% sprawną. A orientuje się ktoś ile tak średnio biorą za przekładkę pompy?

#55 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:12

za 350 to kolega ma na sprzedaz - tyle ze na cieplym trzeba troche pokrecic

kolego moja tez ma problem z odpaleniem gdy jest ciepla
a takiej juz nie chcem bo jak wiesz na miescie mi gasnie to spycham na chodnik bo nie da rady odpalic ,wiec wiesz takiej nie chcem - chyba rozumiesz.
ale dzieki za info

#56 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:35

a z nastawnikiem ile i jaki jest jej stan i czy dajesz jakąś gwarancję bo narazie muszę swoją sprawdzić u mechaniora a jak osądzi że to pompa to swojej nie będę naprawiał tylko chcę kupić drugą ale 100% sprawną. A orientuje się ktoś ile tak średnio biorą za przekładkę pompy?


nastawnika nie mam - sprzedany. pompa byla sprawdzana pod kontem wydajnosci itp. gwarancje oczywiscie daje




 


#57 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:41

http://www.allegro.p...opel_omega.html

trafilem pompe tanio jak dla mnie mam nadzieje ze bedzie ladnie dzialac:p

#58 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:45

"Wymontowana z jeżdżącego auta" - wygląda jakby z 10 lat leżała na dworze, no ale spoko. Żebyś nie musiał jeszcze jednej kupować. Kupiłbyś od Przemka i miał spokój, zapłaciłbyś raz za montaż, ustawienie i miałbyś koniec problemów, a co jeśli ta okaże się padłem? Wymontowanie, szukanie kolejnej, montaż... Nie no, spoko, Twoja decyzja.

#59 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:47

"Wymontowana z jeżdżącego auta" - wygląda jakby z 10 lat leżała na dworze, no ale spoko. Żebyś nie musiał jeszcze jednej kupować. Kupiłbyś od Przemka i miał spokój, zapłaciłbyś raz za montaż, ustawienie i miałbyś koniec problemów, a co jeśli ta okaże się padłem? Wymontowanie, szukanie kolejnej, montaż... Nie no, spoko, Twoja decyzja.


http://www.allegro.p...2_5tds_tds.html
tu realne zdjecie mojej. niestety znajomy namowil mnie na demontaz nastawnika bo jemu zdech wiec jest sama




 


#60 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 kwietnia 2010 - 21:52

Po srodku pompy a dokladnie tam gdzie wychodza przewody paliwowe do wtryskow po srodku jest srobka ktora odpowiada za pierwsze tloczenie paliwa w srodku jest sitko moze jest zasyfione musial bys sprawdzic,jezeli jest mocno zawalone to nawet moze wiecej palic dziwne to troszke ale tak bywa