NIe odpala
#1 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 00:20
#2 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 09:39
#3 OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 14:24
#4 OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 16:00
#5 OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 19:13
sprawdź ten zaworek na pompie i jeszcze pod rozrusznikiem masz czujnik obrotu wału dochodzą tam dwa kabelki sprawdź czy jest styk może któryś kabelek uleciał. a po pierwsze to bym błędy sczytał.
tak wiem z tymi błędami masz racje ale nie miałem czasu zczytać bo śpieszyłem się do pracy. W tej chwili sytuacja wygląda tak odłączyłem akumulator do ładowania i po 8 h stanuia auta podłączyłem aku i kluska zapaliła jak by nigdy nic i nie weim tyeraz co jej dolega jutro zczytam błędy sposobem na spinacz ( może ktoś powiedzieć które piny trzeba zmostkować bo zapomniałem i od góry licząc czy od dołu)
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 19:24
5i6 od góry
Dzięki Ci bardzo i to jest ta kolumna pinów po prawej stronie patrząc na złącze diagnostyczne tak?
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 19:34
#10 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 15:40
19- czujnik prędkości obrotowej silnika P51 nieprawidłowy sygnał
96- zawór recyrkulacji spalin Y18
dokładnie w takiej kolejności jak napisałem i moje pytanie jest takie czy dobrze odczytałem te dwa błędy i czy to możliwe że przez te 2 błędy może auto nie palić? Jak jest zimna to zapala ale musi parę razy zakręcić a jak jest troszkę rozgrzana to musi też dłużej po kręcić ale zapali czasami za 2 razem ale jak już złapie temp. jak wyżej to zanic nie da się jej zapalić. Ma ktoś jakis pomysł. A i paliwa mam pełen zbiornik pomimo że nie działa pompka w zbiorniku.
#11 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:18
#12 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:32
A próbowałeś schłodzić pompę jak rozgrzejesz autko..to wtedy wyeliminujesz kończącą się pompę jak zapali szybko to masz problem ..a co do czujnika pr.obrotowej to ktoś nie dawno podawał na forum jak go zmierzyć i jakie wartości ma mieć.
z ta pompą to nie próbowałem ale jak mi się tak przytrafi następnym razem to spróbuje ten patent. Ale mam te urządzonko do odpalania to ono nie eliminuje tego problemu z pompą? Czujnik pr. obrotowej to jest ten pod rozrusznikiem? Jak zjechałem do domu to zpsiukałem wd40 kostkę i złączkę tego czujnika i nic nie dało. A te błędy to co mogą oznaczać jeżeli to nie jest ich wina?
#13 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:41
#14 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:45
jak ściągnąłeś kostkę to dlatego masz ten błąd 19..a to urządzonko nie wyeliminuje koniec głowiczki pompy.. polej zimną wodą pompę jak będzie ciepła i porównaj jak odpala..bo myślę że to właśnie tego wina.a egr nie ma nic do odpalania..
kostkę sciągnołem po tym jak ten błąd mi sie pokazał najpierw z czytałem błędy? Czyli to to jest ten czujnik obrotów wału ? A czy on może odpowiadać za to że na ciepłym nie odpala? Pisząc głowiczkę chodzi o nastawnik tak?
tylko jedno mnie dziwi bo czytałem na forum że jak bada nastawnik to zapala się check i falują obroty a umnie nic z tych rzeczy
#15 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 19:57
#16 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 20:00
głowiczka pompy to nie nastawnik..trza wymienić tłoczek i głowiczke nie robi ciśnienia i dlatego trza dużo kręcić..a co do odpalania na ciepłym to czujnik pr. obrotowej to raczej nie to. bo by nie zapalał na zimnym jak i na ciepłym ale poszukaj jak go sprawdzić i będziesz wiedział..a najpierw to zrób z ta woda dodam że koszt regeneracji głowiczki i całej pompy to koszt około 700zł
spoko zrobie to z wodą ale dopiero jak będę nią jechał bo mam już jej dość. Czyli lać wodę na tą część co wychodzą z niej te rurki tak? Kurde ta pompa była 2 lata temu regenerowana i teraz by siadła po takim krótkim czasie. Napewno na zewnątrz pompy żadnych wycieków on niema.
#17 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 20:08
spoko zrobie to z wodą ale dopiero jak będę nią jechał bo mam już jej dość. Czyli lać wodę na tą część co wychodzą z niej te rurki tak? Kurde ta pompa była 2 lata temu regenerowana i teraz by siadła po takim krótkim czasie. Napewno na zewnątrz pompy żadnych wycieków on niema.
lej po całej i tam co piszesz też i zobaczysz jak będzie . a co do regeneracji to widziałem jak goście dobierają głowiczki i tłoczki na oko i wyczucie i suwmiarką pomiar robią tak jakby se śrubkę mierzyli a to musi być spasowane na tysięczne mm. i byle warsztat nie zrobi tego dobrze.
#18 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 20:14
lej po całej i tam co piszesz też i zobaczysz jak będzie . a co do regeneracji to widziałem jak goście dobierają głowiczki i tłoczki na oko i wyczucie i suwmiarką pomiar robią tak jakby se śrubkę mierzyli a to musi być spasowane na tysięczne mm. i byle warsztat nie zrobi tego dobrze.
sprawdzę tak jak piszesz, ale pompa była robiona w boschu w bydgoszczy i całość z robocizną kosztowała 25000. Tym autem się nie da jeździć bo nie wiadomo gdzie stanę. A to że jak jest gorąca i zaraz ją odpale to zapala dobrze a jak postoi to już niechce to jest typowy objaw dla głowiczki?
#19 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 20:20
sprawdzę tak jak piszesz, ale pompa była robiona w boschu w bydgoszczy i całość z robocizną kosztowała 25000. Tym autem się nie da jeździć bo nie wiadomo gdzie stanę. A to że jak jest gorąca i zaraz ją odpale to zapala dobrze a jak postoi to już niechce to jest typowy objaw dla głowiczki?
tak typowy . u mnie gość za wyciągnięcie pompy i zregenerowanie głowiczki krzykną 1500 i daje gwarancję ..a ile zrobiłeś km po tym remonciku??
#20 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 20:29
tak typowy . u mnie gość za wyciągnięcie pompy i zregenerowanie głowiczki krzykną 1500 i daje gwarancję ..a ile zrobiłeś km po tym remonciku??
remontu pompy ja nie robiłem tylko znajomy od którego kupiłem omę, od remontu zostało zrobione około 80 tyś km, ale ma paragon gdzieś na ten remont i pompa miała rok gwarancji
A jest jeszcze jakiś inny sposób na sprawdzenie głowiczki pompy taki który da 100% pewności że to właśnie jest uszkodzone?