

Pochipowani - X25DT
#341
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 13:54
#342
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 14:18
no własnie, teoria. Koleś nie wie co gada skoro chłopaki ci mówią że nie da rady, to wiedzą co mówią.
a powiedz co za problem nie wyciskać z silnika maxa a tylko jakieś 150km i 250Nm
albo nawet jeszcze mniej, auto chodzi lepiej, skrzynia nie szaleje i 300zł się należy

#343
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 14:44
#344
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 17:43
no ja myślę że nie bez powodu Wicek robi 160KM, a nie mniej. Może poprostu mniejszy przyrost mocy jest mało odczuwalny, nie wiem.
popatrz sobie na chipsy od 2.5td - wszyskite maja 160km i 305 nm - podejrzewam ze 10 minut szukania z panem googielem i mial bym wsad do takiego chipsa bo nie sadze zeby wicek bez hamowni pisal program od podstaw nie maja do tego zadnego zaplecza
#345
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 19:10
na elektrodzie kiedyś byłpodejrzewam ze 10 minut szukania z panem googielem i mial bym wsad do takiego chipsa
#346
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 19:22
popatrz sobie na chipsy od 2.5td - wszyskite maja 160km i 305 nm - podejrzewam ze 10 minut szukania z panem googielem i mial bym wsad do takiego chipsa bo nie sadze zeby wicek bez hamowni pisal program od podstaw nie maja do tego zadnego zaplecza
No właśnie pytałem Wicka o inne rozwiązanie chipa ale niestety nie odpowiedział a ja widziałem wykres z hamowni omy 2.5 td i miała jakieś 158 km i coś koło 330 nm i jestem ciekawy jak by to Wicek ogarnął i jak ta większa ilość nm ma się do mocy i czy będzie taka różnica odczuwalna?
#347
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 19:56
No właśnie pytałem Wicka o inne rozwiązanie chipa ale niestety nie odpowiedział a ja widziałem wykres z hamowni omy 2.5 td i miała jakieś 158 km i coś koło 330 nm i jestem ciekawy jak by to Wicek ogarnął i jak ta większa ilość nm ma się do mocy i czy będzie taka różnica odczuwalna?
przyjedz do mnie mam takiego chipsa to sobie sprawdzisz.
na elektrodzie kiedyś był
gdziesgo wlasnie widzialem. a nie sadze zeby bez sondy szerokopasmowej i hamowni metoda prob i bledow wicek napisal mape od postaw. pozatym nie problem kupic cos takiego + programator - zczytac wsad i programowac kosci. tyle ze jak juz kiedys wspominalem uniwersalne nie znaczy dobre dla twojego silnika. ktos go pisal pod dane auto o danych parametrach a kazdy silnik jest inny i afr moze byc rozny w zaleznosci od stanu pompy, wtryskow i samego silnika
#348
OFFLINE
#349
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2011 - 22:49

#350
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2011 - 09:15
a ja dziękuje Bogu że nam zesłał Wicka
dzięki niemu mogę zapierd$%^#$ tak jak lubie :")
do zap**** klekotowi to jeszcze duzo brakuje

#351
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 11:16
#352
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:10
#353
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:47
Manualz tego co wiem,są 3 rodzaje ECU w 2.5 td manual i są 3 różne scalaki(programy)sterujące pompą.po nr. swojeo kompa musisz szukać dla siebie(końcówki 427,214 i jeszcze jedna o ile dobrze pamiętam)
427 i 214, z czego dwie rewizje 214.
Automat
428 i 215, z czego dwie rewizje 215.
Tak samo jak 427 i 428 różniły się tym, że od RM 96 do RM 98 były z podstawkami, od RM 98 bez podstawek.
Przy montażu chipa do 428 czy 215 po zmianie na manual nie ma żadnych problemów.
#354
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 22:10
#355
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 19:45

#356
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 19:50
a musisz do kolegi jechać przełożysz sam kościale troszkę daleko mi do niego.
#357
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 20:13

#358
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 20:19
Jaka nagrzewnica? Obudowę ECU otwierasz śrubokrętem, kości masz w podstawce.nagrzewnica się znajdzie
#359
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 21:40
Jaka nagrzewnica? Obudowę ECU otwierasz śrubokrętem, kości masz w podstawce.
właśnie żadna filozofia. jeżeli są kości na podstawce to jeszcze łatwiej. szczerze mówiąc myślałem, że kości są wlutowane.

wicek możesz jakby co wysłać kości??
#360
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 06:41
po odpaleniu obroty 1500 około bo obrotomierz po założeniu chipa nie działa na wolnych i w ogóle no i czarny dym z tyłu a jak mu nie przy farzole to normalnie na trójce chce pourywać wszystko, ale pracuje tak jakoś na chama