Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#301 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 lutego 2011 - 23:17

mi to sie jakos nie chce do konca wierzyc ze automat glupieje

ja mam u siebie ar35 i co po czipsie bedzie mi zyglowal biegami gora dol?
przeciez i tak bede mial mniej kucy i niutkow mniej niz 3.0:confused:

najlepiej jakby ktos mi to lopatologicznie wyjasnil bo jak dal mnie temat jest nie przejzysty pod tym wzgledem


oprogramowanie ecu nie zgadza sie z oprogramowaniem asb - nie wierzysz - zaloz. ja testowalem na 2 autach.




 


#302 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lutego 2011 - 23:30

ale to o co w tym chodzi dokladniej, zakres obrotow czy co?
co sie dzieje przy np depnieciu w podloge na starcie?
depnieciu przy wyprzedzaniu? normalnej jezdzie?

jak to jest caly czas sie cos pierniczy ze sie nie da jezdzic? czy tylko sporadycznie mu cos odwala?i dokladnie co
bo sie zastanawiam nad tym i jestem sklonny to wpakowac jak zrobie wtryski w koncu i dyfer inny z lepszym startem:D

#303 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2011 - 10:11

przeciez i tak bede mial mniej kucy i niutkow mniej niz 3.0

kucy tak ale nie niutków

#304 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lutego 2011 - 13:20

Cugiel, daj adres na PW, to Ci wyślę czipsa, wpakujesz i zobaczysz. Głupieje przy X25, przy U25 nie wiem, więc jest możliwość, że będzie ok.

#305 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 09 lutego 2011 - 13:37

witam

gdzie sprawdzić jaki mam rodzaj skrzyni, bo mam już 3 założoną a ja ich nie zakładałem i nie kupowałem.
pozdrawiam

#306 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lutego 2011 - 13:40

Jest na skrzyni blaszka z oznaczeniem. To nie temat o skrzyni.

#307 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 lutego 2011 - 16:10

skoro masz to w manualu to ok a ja pisałem o tym że jak ktoś ma lenia i nie chce mu się czytać żeby wiedział, że automat faktycznie głupieje


A to sorki wielkie nie zrozumiałem..i dokładnie czytać lenie....pozdrawiam

#308 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 10 lutego 2011 - 09:18

dzięki wicek za oświecenie, sprawdze pobadam i zobaczymy co z tym cipsem.
pozdro.

#309 OFFLINE   pysiek

pysiek
  • 16 postów
  • Dołączył: 31-05-2010

Napisany 10 lutego 2011 - 10:09

Jako, że miałem 2 auta z silnikami TDS (prawie to samo)tylko bmw e34 i oba były pomodyfikowane to troszkę się wypowiem.
Zalety:
-auto zamiata niesamowicie jak na starego diesla (po mieście identycznie jak 2,5 192 konie oczywiście ścigając się bo tak to jest o wiele elstyczniejsze)
-spalanie na podobnym poziomie jak przed chipem
Wady:
-sprzęgło dostaje mocno w d*pę(średnio nowe wytrzymuje 2 lata bardzo dynamicznej jazdy)
-tylny most bez szpery nie daje rady (posypały się 2 sztuki-luzy i stukanie), zeszperowany wytrzymał do końca

Modyfikacje to chip+przelotowy wydech+podniesiona dawka na nastawniku.

Filmiki:


http://www.youtube.com/watch?v=YxMu-GwbHsg&feature=autoplay&list=UL2m27bjER94k&index=3&playnext=1


list=UL


W obu przypadkach silniki wytrzymały do końca.
Jedno auto jeździło pochipowane około 3 lat
Drugie około 2 lat

Pozdro.

#310 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 lutego 2011 - 20:25

W miarę, w miarę, chociaż jeżdżę ostatnio dużo E34 2.5 w zastępstwie póki nie doprowadzę do porządku selektora ASb i to idzie duuużo lepiej od tego TDSa.

Tak idzie moja seria


#311 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 lutego 2011 - 20:58

nie no ale z opisem to Cie poniosło.... 7 sekund.... 7.5 sek ma e36 2.8 w manualu ktore ma wiecej koni, manualna skrzynie i jest duzo lzejsze...

#312 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 lutego 2011 - 22:53

Nie no Michał, wystarczy policzyć i dokładnie opis przeczytać ;) Co do X25DT to nie ma co się oszukiwać, seria jedzie podobnie jak X20XEV i gdyby stały na kresce 2 Omegi do 200km/h, z całą pewnością obstawiał bym benzynę. Tutaj po chipie jest analogicznie, po opisach możemy się spodziewać róznych cudów (jak rwanie na 3. biegu ;) ) ale ja nadal nie widziałem żadnych dowodów na to w postaci filmów czy shamowanej Omki na zlocie. Wierzę że Wicek wie co robi i co mówi, ale chcial bym zobaczyć 2.5TD + chips vs. 2.5 V6 :)

#313 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 lutego 2011 - 23:41

ale chcial bym zobaczyć 2.5TD + chips vs. 2.5 V6

Jak dojadę na zlot, to nie ma sprawy :) tylko ogarnę silnik w nowym nabytku.

#314 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2011 - 09:15

ale chcial bym zobaczyć 2.5TD + chips vs. 2.5 V6 :)


tylko po co do tego chips.... z seria 2.5 v6 w manualu ( zaznaczam seria bez zandych waków i puszek) stawałem i moje x20xev na krotkim moscie z wydechem przelot ją zrobiło :)

#315 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2011 - 09:20

tylko po co do tego chips.... z seria 2.5 v6 w manualu

chodzi o 2,5 V6 i pochipowanego 2,5 TD

#316 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 11 lutego 2011 - 10:55

Panowie jakoś nie wydaje mi się że by seria 2.0 16V objechała 2.5 td ja akurat nie miałem okazji się ścigać z 2.0 ale prowadziłem taką i naprawdę po odczuciach nie sądzę że by tak sobie dawało radę.

#317 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2011 - 11:23

z seria 2.5 v6 w manualu ( zaznaczam seria bez zandych waków i puszek) stawałem i moje x20xev na krotkim moscie z wydechem przelot ją zrobiło

a jaki masz most bo coś mi się zdaje że to V6 było zajechane

#318 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2011 - 11:43

Panowie jakoś nie wydaje mi się że by seria 2.0 16V objechała 2.5 td ja akurat nie miałem okazji się ścigać z 2.0 ale prowadziłem taką i naprawdę po odczuciach nie sądzę że by tak sobie dawało radę.

2.0 ma większy zakres obrotów i tym nadrabia do diesla. Do tego most o innym przełożeniu i wychodzi, że 2.5 TD w serii nie ma szans.

#319 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2011 - 13:08

2.0 ma większy zakres obrotów i tym nadrabia do diesla. Do tego most o innym przełożeniu

ale za to 2.5 TD ma większy moment obrotwy

bajki opowiadacie. Nie ważne, czy diesel, czy benzyna jeżeli są dobrze dobrane przełożenia i silniki mają taką samą moc to muszą iść tak samo!



#320 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 11 lutego 2011 - 17:30

2.0 ma większy zakres obrotów i tym nadrabia do diesla. Do tego most o innym przełożeniu i wychodzi, że 2.5 TD w serii nie ma szans.


Wcześniej miałem prawie zajechanego 2.5 TD-sa (serce BMW) i startowałem z zdrowym 2.0 i jakoś ani razu mnie nie objechał