Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jakie opinie o silnikach TD oraz TDS ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
141 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 17 marca 2010 - 21:34

Eee... Dobra, nic nie mówię.


Na to jest forum aby można było się wypowiadać - ja mam takie doświadczenie , inni inne, ale przedstawiłem fakty jakich sam doświadczyłem

Co do części bmw nawet głupia pompka paliwa ma dużo większą wydajność i szybciej paliwo pcha na start :) a nasze oplowskie ledwo ledwo :p

A co do 2.5 td - zrywa wam przyczeponość(start z tzw ostrym piskiem i przypaleniem gumy) na suchej asfaltowej nawierzchni przy ostrym wciśnięciu gazu (wersje z ASB) ?

#82 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 marca 2010 - 22:48

A co do 2.5 td - zrywa wam przyczeponość(start z tzw ostrym piskiem i przypaleniem gumy) na suchej asfaltowej nawierzchni przy ostrym wciśnięciu gazu (wersje z ASB) ?


jasne...

Z tego co czytam to twoje autko to piorun masz pewnie 5 sekund do setki??

#83 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 18 marca 2010 - 06:55

autko jest zbyt ciężkie aby w 5s zebrać się do 100km/h - sądzę, że jest ok 10s

#84 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 18 marca 2010 - 11:55

teraz se chłopaki trochę z Ciebie Grzesiu jaja robią widzę, ale ja też nie należe do ufnych ludzi i wcale sie Wickowi nie dziwię, w końcu się tym zajmuje ale 10s to i tak dużo jak na moce które podajesz.

#85 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 18 marca 2010 - 14:19

Eliks wiem, że dokąd Wicek nie ugryzie mojego auta to nie uwierzy :) a co do przyspieszania to nie wiem czy 10s czy mniej czy więcej podaje wartość przybliżoną

poza tym widziałem jak przyspiesza omega 2.5 dti i w porównaniu do mojej to bym powiedział, że wolna jest - no chyba, że to była jakaś zajechana wersja

BTW - nie wiecie czy w Łodzi na Srebrzyńskiej zrobia obiektywny test ? Lub która hamownie w okolicach łodzi polecacie?

#86 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 marca 2010 - 19:40

autko jest zbyt ciężkie aby w 5s zebrać się do 100km/h - sądzę, że jest ok 10s


ja na seryjnym ecu miałem 11,5 sekundy do setki a teraz po chip i tylko to mam jest 9-9,5 sek tylko źle się rusza bo trza złapać przyczepność. to myślę że na te twoje modyfikacje to nie masz zadowalająco. pozdrawiam.

#87 OFFLINE   cinekbmw

cinekbmw
  • 2 postów
  • Dołączył: 11-03-2010

Napisany 18 marca 2010 - 20:36

a widziales kiedys auto z tylnym napedem bardzo ekonomiczne .. przez to ze jest pasek i brak walu i mostu auto spala ok 1,5 litra mniej a nie liczy nikt kosztów paska rolek, przegóbów... co w bmw nie istnieje.. a tymi traktorami nie da sie szybko jezdzic bo w atamtych czasach maksymalnie mialo 116 km 25tdi a bmw juz 143 km...moj kumpel pracuje juz od 6 lat w skodzie czyli serwis wv skoda audi i pokrewne.. przeklina te auta jedyne auta ktore spotkal z duymi przebiegami to 1.9 d i 1.6 d ktore juz odeszly w zapomnienie.. po drugie bawrdzo awaryjne i kosztowne w naprawie silniki na pompowtryskach tdi aa pozniej 2,0 tdi choc juz byly na montowane na podwójnych lapach pompowtryski.. jedna wielka reklama VW

#88 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 18 marca 2010 - 22:17

zmierze niedługo przyspieszenie jak bedzie bardzo sucho, bo jak narazie to przy mocniejszym przydepnieciu na gaz to tylko miele kolami w miejscu.

a tak BTW da się włożyć prędkościomierz od wersji 2.5b lub 3.0b ktora ma skale do 260km/h ? bo przy tej skali do 220 nie jestem nawet w stanie okreslic vmax tego auta :)

#89 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 19 marca 2010 - 08:59

zmierze niedługo przyspieszenie jak bedzie bardzo sucho, bo jak narazie to przy mocniejszym przydepnieciu na gaz to tylko miele kolami w miejscu.

a tak BTW da się włożyć prędkościomierz od wersji 2.5b lub 3.0b ktora ma skale do 260km/h ? bo przy tej skali do 220 nie jestem nawet w stanie okreslic vmax tego auta :)

przyspieszenie masz znikome a brakuje Ci skali na blacie? cos tu mi nie pasuje.
Sledze ten temat i jestem kolejnym niedowiarkiem osiagow Twojej fury

#90 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 19 marca 2010 - 09:29

wogóle piszę, że nie wiem jakie mam przyspieszenie, bo nie bawiłem się nigdy w mierzenie tego napisałem około 10s to wszyscy przypisują mi teraz że przyspiesza w 10s LOL LOL LOL :jump::jump::jump:

#91 OFFLINE   davo76

davo76

    Silnik: 3.0V6 X30XE (211)

  • 144 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: Libiąż
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 marca 2010 - 09:30

Czyli jak brakuje skali to widocznie silnik sie wyzej kreci...tak ja to rozumuje bo inaczej musialoby byc dluzsze przelozenie, generalnie wieksza moc i moment przelozy sie na przyspieszenia ale silnik dojdzie do obrotow i dalej nie pojedzie przeciez???

#92 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 19 marca 2010 - 09:33

we wtorek zmieniam zawieszenie to się odważe pojechać więcej, ale narazie przy 220 to coś zaczeło stukać(dokładnie popsuł się mor prawy przód i sworzeń), więc wole poczekać z taka zabawą. Co do przełożeń
1bieg ciągnie do 110km/h
4bieg wbija się od 190km/h w trybie sport oczywiście

#93 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 19 marca 2010 - 09:47

we wtorek zmieniam zawieszenie to się odważe pojechać więcej, ale narazie przy 220 to coś zaczeło stukać(dokładnie popsuł się mor prawy przód i sworzeń), więc wole poczekać z taka zabawą. Co do przełożeń
1bieg ciągnie do 110km/h
4bieg wbija się od 190km/h w trybie sport oczywiście


to jak bedziesz testowal fure to nakrec filmik i wrzuc na forum. Rozwiejesz tym nasze watpliwosci
I nie odbieraj moich postow zle bo nie naleze do zlosliwych ludzi

#94 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 19 marca 2010 - 09:48

nie ma problemu ;)

#95 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 19 marca 2010 - 12:28

i tak was zdłubane 2.5V6 albo 3.0 objedzie ;)

seryjne 2.5td (131KM) X20XEV objeżdża.

#96 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 marca 2010 - 14:59

1bieg ciągnie do 110km/h

Nierealne

#97 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 19 marca 2010 - 16:35

Nierealne

nawet 3l V6 tak nie uciągnie. Coś mi tu nie gra.

#98 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 marca 2010 - 18:27

we wtorek zmieniam zawieszenie to się odważe pojechać więcej, ale narazie przy 220 to coś zaczeło stukać(dokładnie popsuł się mor prawy przód i sworzeń), więc wole poczekać z taka zabawą. Co do przełożeń
1bieg ciągnie do 110km/h
4bieg wbija się od 190km/h w trybie sport oczywiście


No ładnie ładnie, a co by było jak byś mnie jeszcze ze trzy biegi :laugh::laugh::laugh::laugh: pewnie by poszedł 300 km/h i jeszcze by się trakcja załączała i leciał by bokiem :brawo::brawo::brawo:

#99 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 19 marca 2010 - 18:52

dajmy szanse dla grzeska , zrobi hamownie i wykres pokaze o co kaman ;) , 2.5td ma duzy potencjal wiec wszystko jest mozliwe , w tym temacie jest duzo kontrowersji [ wymiana glowicy na lepsza? z bmw itp.] , ale mam swiadomosc ze sama wymiana wirnika turbiny [ 1200zl regeneracja + o nr. wiekszy wirnik ] daje 30% wiecej tlenu dla motorka wiec jak dlamnie wszystko jest mozliwe pozdrawiam

#100 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 marca 2010 - 19:16

wiec jak dlamnie wszystko jest mozliwe pozdrawiam

ale nie 110 km/h na 1 biegu ten silnik nawet po mega tuningu nierozkręci się do ponad 10000 RPM