Wymiana termostatu
#21 OFFLINE
Napisany 19 marca 2007 - 21:54
coz chyba jesli nie zauwazysz nic na chlodnicy niepokojacego to chyba trzeba bedzie do mechanika omke odstawic. ja bede na tygodniu u mojego zaufanego i jego zapytam, moze on cos poradzi...
(nie ma mechanik ten garazu tylko szope, ale do roboty mu podstawiaja wranglery, cherokee fordy probe, omeg kilka widzialem, audi A6 gdzie u innych "porzadnych" mechanikow to byly przypadki beznadziejne, a od niego wyjezdzaja ok)
Pozdrawiam
#22 OFFLINE
Napisany 20 marca 2007 - 14:54
z tym mechanikiem to tak mysle zeby jeszcze raz planowanie glowicy zrobic... albo ta druga zalozyc jezeli juz warsztat... chociarz wolabym to samemu naprawic, bo nie mam akiego zaufanego mechanika, zeby zrobil jak swoje... :razz:
pozdrawam
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#23 OFFLINE
Napisany 20 marca 2007 - 22:01
i jeszcze jedno pytanko. dymi troche na bialo?
#24 OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 18:10
dymi jak zimny, jak sie rozgrzeje to juz nie... tak chyba w sumie jak kazdy...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#25 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 00:38
ja podejrzewam glowice ale poradze sie mechanika. chyba jutro do niego jade. Zwlekam z tym troche bo mam do niego okolo 20km a z benzynka najlepiej nie stoje. Ale slowa dotrzymam. Pozdrawiam
#26 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 18:24
601 - 799 - 243
509 - 900 - 789
Przed ewentualna naprawa spytaj go jeszcze osobiscie...
Pozdrawiam i zaluje ze nic wiecej nie moge zrobic.
#27 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 20:33
stawiam :drink:
zostawilem Ci wiadomosc na gg zeby nie bylo ze tu nie na temat piszemy :razz:
pozdrawiam :grin:
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2009 - 15:18
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2009 - 21:40
A co jak mi sie te 3 śrubki ukręcą?
To będziesz miał 3 ukręcone śrubki a tak poważnie to będziesz je musiał jakos wydostać...
#32 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2009 - 21:41
A co jak mi sie te 3 śrubki ukręcą?
To będziesz miał 3 ukręcone śrubki a tak poważnie to będziesz je musiał jakos wydostać...
#33 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 00:36
jakoś je wydostań... ostateczność rozwiercać... no i przy dokręcaniu nie trzeba używać dużo siły...A co jak mi sie te 3 śrubki ukręcą?
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#34 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 00:43
#35 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 10:25
#36 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 13:12
ermostat moze uszkodzic sie trwale tylko calkowicie otwarty lub zamkniety?
czy tak czy tak wychodzi na to że jest uszkodzony... i nie spełnia swojej roli.. zmień wkład i po sprawie
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#37 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 14:11
#38 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 16:07
#39 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 19:05
#40 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 20:46
Jeżeli termostat będzie otwierał się za szybko to silnik będzie nie dogrzany - szczególnie zimą.
Wydaje mi się że problem może rozwiązać termostat, który otworzy się przy 92 a pełne otwarcie zamiast 107 może 98 stopni wystarczy.
Teoria swoją drogą a praktyka swoją. Nie wiadomo jak by było ze stabilnością temperatury.
W V6 problemu z tym nie ma, jak w układzie jest wszystko sprawne.
Termot robi dobre wkłady, może u nich da radę zamówić tak specjalnie skalibrowany termostat?
Ciekawe jaką temp miała nowa omega (X2.0XEV) kiedy wyjechała z fabryki, bo jeżeli nie było z tym (przegrzewaniem) problemu to trzeba znaleźć przyczynę w innym miejscu.