


Szarpanie silnikiem ... 2.5 TD
#201
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 12:34

#202
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 14:01

#203
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:58
miałem już nastawnik który nie walił błędem a falował nie dał się ustawić. Inny nastawnik załatwił problem
moim zdaniem to wina pola magnetycznego które z czasem słabnie i tyle, nic na to nie poradzimy.
No dobrze to teraz jakby się okazało na 100% że to nastawnik to skąd najlepiej taki wziąć? Czy te po około 300zł po regeneracji z allegro są dobre? http://allegro.pl/na...4476482673.html W sumie na allegro niema zbytnio alternatywy.
#204
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:40

fotka nowego jak dostałem przesyłkę:

i mój dla porównania

w zestawie była uszczelka boscha pod nastawnik jednak u mnie się rozleciala przy montażu, dałem starą i jeździ. W razie czego warto zaopatrzyć się w drugą jeśli miałbyś unieruchomić samochód, a najbliższy sklep z takimi częściami byłby daleko (jakieś 5-10zł).
Zrobiłem z 5tys km i jest ok.
#205
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 23:37

A tak w ogóle to ciekawe czemu tylko jedna firma na allegro ma te nastawniki regenerowane? Żadnej konkurencji.
#206
OFFLINE
#207
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2014 - 10:16
jest jeden nowy, jeden ten za 300 i jeden za 700 tak więc jest w czym wybierać

#208
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2014 - 11:09
http://allegro.pl/li...-v6-p-1-mt-0718
jest jeden nowy, jeden ten za 300 i jeden za 700 tak więc jest w czym wybieraćJa jeszcze zastanawiałem się nad całą nową pompą z nastawnikiem, bo była za 3800 (wszyscy mówili że pompa na 100% do roboty i koszt do 2tys).
Ten za 700 wysyła nastawnik i nie chce starego a skoro koledzy piszą że śmiga dobrze ten za 300 to niema co szukać droższych

#209
OFFLINE
#210
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 08:24
http://viaken.pl/ napisz tu, ja od nich brałem nowy za 149 kabelek razem z oprogramowaniem
Kontaktowałem się dzisiaj. Mają tylko ori 3024zł

#211
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 10:57
Kontaktowałem się dzisiaj. Mają tylko ori 3024zł
to nie sa tanie rzeczy

#212
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 14:48
#213
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 15:00
Poluj na Allegro czasami się pojawiają używane op-comy lub opel scannery, mi się udało kupić jakoś za 63-65 nie pamietam dokladnie albo do kolegi Piwek chociaż On zabiegany i czasu nie ma:)
Już kupiony od kolegi bestb. Teraz aby czekać na paczkę i w weekend robota

#214
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 22:38

#215
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2014 - 16:45
-rozrząd wyciągnięty powoduje przestawienie początku tłoczeniaDodam jeszcze że jak się nią przejedzie kawałek co by się zagrzała, tak z 10km to potem jest ją ciężko odpalić jak jest ciepło, zdarzyło się nawet że kręciła i nie odpaliła bo ciepła była po przejechaniu z 10-25 km
-zużyta pompa wtryskowa
Jedno z dwóch ze wskazaniem na to drugie

#216
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2014 - 18:53
#217
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 14:52
Dzięki Grzegonz za uświadomienie. Będę musiał się upewnić że to jest nastawnik i wtedy zamówić. Jeszcze nie takie tragiczne koszta jak miałby wytrzymać do końca życia mojej omegi
A tak w ogóle to ciekawe czemu tylko jedna firma na allegro ma te nastawniki regenerowane? Żadnej konkurencji.
Nastawnik wymieniony. Tylko po podlączeniu op-coma nie widzę dawki paliwa


#218
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 15:15
No ale dlaczego jest tak ze jak szarpne w lewo kierownica, nawet lekko puszcza ja do przodu i az chce jechac? :\
To pomoze ktos? Spotkal sie ktos z podobnym problemem?
#219
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 15:44
To pomoze ktos? Spotkal sie ktos z podobnym problemem?
Metoda spinacza się kłania. Nie piję kawy sypanej i nie mogę wróżyć z fusów. Może Twój silnik jest lewakiem?:patriota:
#220
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 17:49
Albo wersja na Nascar, bo tam tylko w lewo jadą :hmmm:Może Twój silnik jest lewakiem?