Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpanie silnikiem ... 2.5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
227 odpowiedzi na ten temat

#201 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2014 - 12:34

wyciągnięty rozrząd? Może nastawnik jest tak padnięty że aż błędów nie wyrzuca? :)

#202 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2014 - 14:01

miałem już nastawnik który nie walił błędem a falował nie dał się ustawić. Inny nastawnik załatwił problem ;) moim zdaniem to wina pola magnetycznego które z czasem słabnie i tyle, nic na to nie poradzimy.

 


 


 


#203 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:58

miałem już nastawnik który nie walił błędem a falował nie dał się ustawić. Inny nastawnik załatwił problem ;) moim zdaniem to wina pola magnetycznego które z czasem słabnie i tyle, nic na to nie poradzimy.


No dobrze to teraz jakby się okazało na 100% że to nastawnik to skąd najlepiej taki wziąć? Czy te po około 300zł po regeneracji z allegro są dobre? http://allegro.pl/na...4476482673.html W sumie na allegro niema zbytnio alternatywy.

#204 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:40

brałem z tej aukcji w kwietniu, kaucja zwrocona chyba 5 sekund po otrzymaniu paczki z moim nastawnikiem. "nowy" nastawnik wygląda jak nowy, elegancko zapakowany i zabezpieczony. Jak wysyłałem swój to szorowałem obudowę dobrych parę minut żeby oczyścić go z tego osadu, po szorowaniu i tak wyglądał słabo w prównaniu z tym nowym. Nienawidzę jak ktoś wysyła swoje brudy, stąd ta mała obsesja :)

fotka nowego jak dostałem przesyłkę: Dodany obrazek

i mój dla porównania Dodany obrazek


w zestawie była uszczelka boscha pod nastawnik jednak u mnie się rozleciala przy montażu, dałem starą i jeździ. W razie czego warto zaopatrzyć się w drugą jeśli miałbyś unieruchomić samochód, a najbliższy sklep z takimi częściami byłby daleko (jakieś 5-10zł).

Zrobiłem z 5tys km i jest ok.

#205 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 18 sierpnia 2014 - 23:37

Dzięki Grzegonz za uświadomienie. Będę musiał się upewnić że to jest nastawnik i wtedy zamówić. Jeszcze nie takie tragiczne koszta jak miałby wytrzymać do końca życia mojej omegi ;)
A tak w ogóle to ciekawe czemu tylko jedna firma na allegro ma te nastawniki regenerowane? Żadnej konkurencji.

#206 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2014 - 09:01

też brałem i znowu będę brał także polecam ;)

 


 


 


#207 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2014 - 10:16

http://allegro.pl/li...-v6-p-1-mt-0718

jest jeden nowy, jeden ten za 300 i jeden za 700 tak więc jest w czym wybierać ;) Ja jeszcze zastanawiałem się nad całą nową pompą z nastawnikiem, bo była za 3800 (wszyscy mówili że pompa na 100% do roboty i koszt do 2tys).

#208 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 19 sierpnia 2014 - 11:09

http://allegro.pl/li...-v6-p-1-mt-0718

jest jeden nowy, jeden ten za 300 i jeden za 700 tak więc jest w czym wybierać ;) Ja jeszcze zastanawiałem się nad całą nową pompą z nastawnikiem, bo była za 3800 (wszyscy mówili że pompa na 100% do roboty i koszt do 2tys).


Ten za 700 wysyła nastawnik i nie chce starego a skoro koledzy piszą że śmiga dobrze ten za 300 to niema co szukać droższych ;)

#209 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2014 - 12:01

wolałbym dwa za 300 niż jeden za 700 :)

#210 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 26 sierpnia 2014 - 08:24

http://viaken.pl/ napisz tu, ja od nich brałem nowy za 149 kabelek razem z oprogramowaniem


Kontaktowałem się dzisiaj. Mają tylko ori 3024zł :(

#211 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 26 sierpnia 2014 - 10:57

Kontaktowałem się dzisiaj. Mają tylko ori 3024zł :(


to nie sa tanie rzeczy :F

#212 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 26 sierpnia 2014 - 14:48

Poluj na Allegro czasami się pojawiają używane op-comy lub opel scannery, mi się udało kupić jakoś za 63-65 nie pamietam dokladnie albo do kolegi Piwek chociaż On zabiegany i czasu nie ma:)

#213 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 26 sierpnia 2014 - 15:00

Poluj na Allegro czasami się pojawiają używane op-comy lub opel scannery, mi się udało kupić jakoś za 63-65 nie pamietam dokladnie albo do kolegi Piwek chociaż On zabiegany i czasu nie ma:)


Już kupiony od kolegi bestb. Teraz aby czekać na paczkę i w weekend robota :)

#214 OFFLINE   kasiak

kasiak
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Zator

Napisany 26 sierpnia 2014 - 22:38

Cześć wszystkim. Może odgrzewam kotleta mielonego tysiąc razy ale takiego sznycla jak ja nie znalazłem do końca chodź podobny :D Mianowicie mam taki problem że omcia szarpie bez znaczenia na jakim biegu jest i ile ma obrotów po prostu zawsze, chyba że znajdzie się u niej dobry dzień i może ujechać bez szarpnięcia nawet 20 km. Czasami ją też tak potrafi zdławić że gaz jest w podłodze a ona nie ruszy się wyżej na obroty, minimalnie wkręci się na obroty tak do 1500 czasem 1000 i nie ruszy więcej chodź by nie wiadomo co. Najlepsze jest to że jeśli ją zacznie szarpać albo zdławi, to jak szarpnę kierownicą w lewo to ją zrywa jak na prosto kierownica albo w prawo skręce to szarpie jedynie w lewo jak skręcam to pojedzie tak jak by ją odblokowywało. Pomóżcie jak potraficie, bo ja już do niej nie mam sił. Dodam jeszcze że jak się nią przejedzie kawałek co by się zagrzała, tak z 10km to potem jest ją ciężko odpalić jak jest ciepło, zdarzyło się nawet że kręciła i nie odpaliła bo ciepła była po przejechaniu z 10-25 km

#215 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 sierpnia 2014 - 16:45

Dodam jeszcze że jak się nią przejedzie kawałek co by się zagrzała, tak z 10km to potem jest ją ciężko odpalić jak jest ciepło, zdarzyło się nawet że kręciła i nie odpaliła bo ciepła była po przejechaniu z 10-25 km

-rozrząd wyciągnięty powoduje przestawienie początku tłoczenia
-zużyta pompa wtryskowa

Jedno z dwóch ze wskazaniem na to drugie ;)

 


 


 


#216 OFFLINE   kasiak

kasiak
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Zator

Napisany 27 sierpnia 2014 - 18:53

No ale dlaczego jest tak ze jak szarpne w lewo kierownica, nawet lekko puszcza ja do przodu i az chce jechac? :\

#217 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 01 września 2014 - 14:52

Dzięki Grzegonz za uświadomienie. Będę musiał się upewnić że to jest nastawnik i wtedy zamówić. Jeszcze nie takie tragiczne koszta jak miałby wytrzymać do końca życia mojej omegi ;)
A tak w ogóle to ciekawe czemu tylko jedna firma na allegro ma te nastawniki regenerowane? Żadnej konkurencji.


Nastawnik wymieniony. Tylko po podlączeniu op-coma nie widzę dawki paliwa :( czy ktoś wie czemu tak jest? W miejscu masa paliwa są kreski. Dużo innych parametrów jest widocznych a to co potrzebne niestety nie. Nastawnik ustawiłem na wyczucie po pierwszym skręceniu myślałem że jest już dobrze ale jak się przejechałem było czuć że dawka jest za mała - słabe auto i potrafiło zgasnąć przed skrzyżowaniem. Później przestawiłem delikatnie nastawnik do kabiny i jest git. Auto nie trzęsie ładnie wchodzi na obroty i ładnie spada a na drodze pracuje bez zarzutów. Tylko chcę dla pewności tą dawkę zobaczyć i ustawić według komputera w końcu po to kupiłem interfejs. Dlatego jak ktoś coś wie to pisać :)

#218 OFFLINE   kasiak

kasiak
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Zator

Napisany 02 września 2014 - 15:15

No ale dlaczego jest tak ze jak szarpne w lewo kierownica, nawet lekko puszcza ja do przodu i az chce jechac? :\


To pomoze ktos? Spotkal sie ktos z podobnym problemem?

#219 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 września 2014 - 15:44

To pomoze ktos? Spotkal sie ktos z podobnym problemem?


Metoda spinacza się kłania. Nie piję kawy sypanej i nie mogę wróżyć z fusów. Może Twój silnik jest lewakiem?:patriota:

#220 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 września 2014 - 17:49

Może Twój silnik jest lewakiem?

Albo wersja na Nascar, bo tam tylko w lewo jadą :hmmm: