

Poprawne ustawienie Stag300 - mapa wtrysków Stag 300
#21
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 23:25
To czekamy na screena przy max bucie, najlepiej z podpiętą sondą.
#22
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 20:58
panowie odgrzeje temat.. chciałbym się Was zapytać o zdanie odnośnie moich ustawień, jestem początkującym w temacie a obecne ustawienia to efekt autokalibracji i małych korekt mnożnika (lekko w dół)
auto jak u autora tematu opel omega 2.0 16v, stag 300, czerwone valteki, reduktor chyba zavoli jeśli dobrze pamiętam..
w załączniku screeny
#23
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 21:23
Witam,
panowie odgrzeje temat.. chciałbym się Was zapytać o zdanie odnośnie moich ustawień, jestem początkującym w temacie a obecne ustawienia to efekt autokalibracji i małych korekt mnożnika (lekko w dół)
auto jak u autora tematu opel omega 2.0 16v, stag 300, czerwone valteki, reduktor chyba zavoli jeśli dobrze pamiętam..
w załączniku screeny
Dostroić na drodze , kalibracja służy tylko do tego aby silnik pracował na wolnych obrotach , jeżeli zapętla wtryski to wiercić dysze ale pod warunkiem że reduktor nie klęka pod obciążeniem.

#24
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2013 - 21:22
#25
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2013 - 23:35
dostroić na drodze, tzn.? Widzę że u mnie nie wyrysowało nawet krzywych benz.ani lpg.. powód? Jak rozpoznać, że zapętla wtryski?
Dostroić , wyregulować ustawić tak aby mapy pokrywały się podczas jazdy na drodze. Ale najpierw reset ecu i z 50 km na pb . Auto kalibracja służy między innymi do tego aby silnik nie zgasł na wolnych obrotach i jazda po takim strojeniu kończy się tematem typu coś mi stuka w silniku .

Stary stag 300 tak ma , bardzo powoli zbiera i rysuje mapy dlatego są jeszcze mało widoczne.Jeżeli zapętli wtryski to wywali komunikat ale to najmniejszy problem. Odznaczona opcja wyłącz przy pierwszym poinformuje o tym że reduktor jest słaby i auto podpiera się pb.

.
#26
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 09:59
jutro jadę do gazownika i chciał bym mniej więcej wiedzieć jak ma wyglądać ten wykres bo przy odbiorze auta rzucił Mi się w oczy niechcący ten wykres i mapy od gazu i od benzyny były bardzo rozbieżne a z tego co kojarzę powinny w miarę na siebie nachodzić.
przy tej wizycie chciał bym być trochę mądrzejszy i ew. zwrócić uwagę gazownikowi jak by coś było nie tak

wizyta u gazownika spowodowana jest strasznym zamuleniem na LPG ( czasami jedzie w miarę normalnie ale zazwyczaj muł straszny )
na benzynie odpycha się o niebo lepiej niż na LPG.
#27
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 10:17

#28
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 10:52

z tego co pamiętam to ten wykres u Mnie był całkowicie inny, krzywa od benzyny była mniej więcej tak jak w tej instrukcji ale krzywa od gazu szła dużo niżej od benzyny i była bardziej rozciągnięta i "fahman" stwierdził że wszystko jest ok i mogę jechać

#29
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 14:55

#30
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 15:01
dziękować
z tego co pamiętam to ten wykres u Mnie był całkowicie inny, krzywa od benzyny była mniej więcej tak jak w tej instrukcji ale krzywa od gazu szła dużo niżej od benzyny i była bardziej rozciągnięta i "fahman" stwierdził że wszystko jest ok i mogę jechać
Kazdy ma inne mapy. Map benzynowy w mojej omedze nie beda takie same nawet gdybysmy mieli identyczne silniki i cokolwiek identycznego. Prosta sprawa ze lpg rysuje sie pod pb i stad ta roznorodnisc w wykresach. Moga byc co najwyzej podobne.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#31
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 20:36
Włączył chyba zbieranie map. Kazał się przejechać wykorzystując cały zakres obrotów.
Pół drogi na Pb, pół drogi na LPG.
Po powrocie widziałem że mnoźnikiem wyrównał wykres LPG do Pb.
Auto spala 27% więcej gazu niż benzyny, i mam wrażenie że na gazie jest nawet żwawsze

5 miesięcy od regulacji, 28.000km i jest wciaz dobrze

PS. Mnożnik wyszedł mi max około 1,2

Zapewne tak samo da się zrobić u Ciebie.
Takie mam pytanie - mam nie podłączone do sterownika gazu lambdy - czy one coś mogą poprawić? (choć nie wiem co

#32
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 20:41
Takie mam pytanie - mam nie podłączone do sterownika gazu lambdy - czy one coś mogą poprawić? (choć nie wiem co ) Czy ta ISA2 coś daje?
Są tylko podglądowe.
#33
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 08:21
chodziło Mi o to że w Moim przypadku wykres BP i LPG nie pokrywał się tak jak na foto w tej instrukcji, teraz wiem że mapy BP i LPG powinny się pokrywać i jeżeli "drutman" Mi tego nie zrobi to kupuję kabelek i będę działał samKazdy ma inne mapy. Map benzynowy w mojej omedze nie beda takie same nawet gdybysmy mieli identyczne silniki i cokolwiek identycznego. Prosta sprawa ze lpg rysuje sie pod pb i stad ta roznorodnisc w wykresach. Moga byc co najwyzej podobne.

#34
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 09:01
chodziło Mi o to że w Moim przypadku wykres BP i LPG nie pokrywał się tak jak na foto w tej instrukcji, teraz wiem że mapy BP i LPG powinny się pokrywać i jeżeli "drutman" Mi tego nie zrobi to kupuję kabelek i będę działał sam
Kabel predzej czy pozniej i tak Ci sie przyda takze bym sie nie zastanawial. Poszukaj na alledrogo kabel pod staga firmy ccy.
Edit
ccy.com.pl/infusions/twb_shopping_cart/index.php?p=productsMore&iProduct=4&sName=
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#35
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 09:06
Poczytaj czy w Twojej centralce jest też coś takiego.
#36
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 10:27
Na pewno masz staga 4? Czy może 300 bo AFAIK tylko ten ma auto korekcje.Ja mam stag4 plus i posiada coś takiego jak auto korekcje.
To, że mapki się wyrównały to wcale nie znaczy, że jest dobrze. One mają się pokrywać jeśli zostały zebrane w tych samych warunkach.
#37
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2014 - 09:12

kazał mi przegonić auto w całym zakresie obrotów.
po tych zabiegach auto dużo łatwiej się zbiera i bez oporów rozpędziło się do prawie 180km/h gdzie przed zabiegiem był problem do 150

dzisiaj jadę po nowe świece i zamawiam kabelek bo w sumie to nic konkretnego się nie dowiedziałem.
jak już będę miał kabelek to wstawię screena to ocenicie czy jest ok czy nie
panowie jeszcze jedno szybkie pytanie

w zbiorniku około 8-10L gazu a przy dość dynamicznym butowaniu tak do około 5tys. obrotów przełącza mi automatycznie na benzynę

czym to może być spowodowane?? gazu w butli nie brakuje na 100% bo po takim manewrze włączam z powrotem na GAZ i jedzie dalej tyle że już tak nie butuję.
czy coś jest nie tak ustawione czy po prostu instalacje niedomaga? niby wtryski i cała instalacja ma sobie poradzić spokojnie z autem o mocy 150KM ( tak bynajmniej mówił Mój druciarz )
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2014 - 18:09
#40
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 07:15