

Poprawne ustawienie Stag300 - mapa wtrysków Stag 300
#41
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 07:46
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 08:55

wtryski AC-W01
#44
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:07


#45
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:26
sory bo może głupie pytanie ale gdzie to się przestawia?? wczoraj pierwszy raz odpaliłem program ACGasSynchro i nie bardzo go ogarniam gdzie co się robi
wtryski AC-W01
Na reduktorze masz srube regulacyjna. Odpalasz auto na lpg i krecisz az ustawisz cisnienie reduktora.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#46
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:35
Na reduktorze masz srube regulacyjna. Odpalasz auto na lpg i krecisz az ustawisz cisnienie reduktora.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
czyli w Moim przypadku muszę lekko dokręcić tą śrubę ( żeby zmniejszyć ciśnienie )?
czy podczas kręcenia mam mieć włączony program AC i tam będą widoczne zmiany?
i co z tymi dyszami? to się też gdzieś ustawia czy chodzi o rozmiar dysz ( 2,2 mm ) ??
#47
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:44
Czemu kapryśne? Oprócz tego, że potrafią po rozruszaniu zrobić się trochę to trzymają parametry spoko.Stawiam że 2.2 może być za mało jednak te wtryski są kapryśne
Silnik odpalony, na lpg. Patrzysz w programie jakie jest ciśnienie i kręcisz śrubą, aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.czy podczas kręcenia mam mieć włączony program AC i tam będą widoczne zmiany?
Końcówki wtrysków rozwiercasz na zadany rozmiar.i co z tymi dyszami? to się też gdzieś ustawia czy chodzi o rozmiar dysz ( 2,2 mm )
#48
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 10:27
Czemu kapryśne? Oprócz tego, że potrafią po rozruszaniu zrobić się trochę to trzymają parametry spoko.
Silnik odpalony, na lpg. Patrzysz w programie jakie jest ciśnienie i kręcisz śrubą, aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.
Końcówki wtrysków rozwiercasz na zadany rozmiar.
UUU rozwiercanie trochę Mnie przeraża bo znając życie coś spi......le i to będzie tyle

a czy samo zmniejszenie ciśnienia coś pomoże? bynajmniej na razie? czy lepiej zostawić tak jak jest?
#49
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 10:37
UUU rozwiercanie trochę Mnie przeraża bo znając życie coś spi......le i to będzie tyle
a czy samo zmniejszenie ciśnienia coś pomoże? bynajmniej na razie? czy lepiej zostawić tak jak jest?
Zacznij od samego cisnienia i zrob autokalibracje. Potem pokaz co wyszlo.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#50
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 11:08
A ja bym nie opuszczał, bez zmiany dysz. Czasy benzynowe dość długie, nie będzie zapasu dla wtrysku gazu, jeśli mnożnik wyjdzie wyższy.Zacznij od samego cisnienia i zrob autokalibracje. Potem pokaz co wyszlo.
#51
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 23:09

i dzisiaj jak robiłem kalibracje to mi pokazało komunikat że mam nie podłączone sondy, czy brak ich podłączenia ma jakiś wpływ na regulacje?
i jeszcze jedno bo pokazał mi się też komunikat że jest dostępna aktualizacja sterownika, aktualizować czy nie?
#52
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 05:37
jaki masz reduktor - firma? śruba umieszczona jest centralnie w reduktorze jak na niego spojrzysz z boku, jest na imbusa 4, z reguły.panowie ta śruba do zmiany ciśnienia to jest ta duża przy reduktorze ? bo innej tam nie znalazłem
nie muszą być podłączone, a jak są to po prostu ułatwiają kalibracjękomunikat że mam nie podłączone sondy, czy brak ich podłączenia ma jakiś wpływ na regulacje?
aktualizujkomunikat że jest dostępna aktualizacja sterownika, aktualizować czy nie?
#53
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 11:41


#54
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 12:26
Ma ktoś może pomysł gdzie zaczynać szperać?? świece wymienione jakiś tydzień temu.
na benzynie pracuje idealnie
#55
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 18:16
pojawił się u Mnie problem z pracą silnika na gazie a mianowicie jak jest w miarę chłodno i silnik nie jest jeszcze konkretnie zagrzany to auto jedzie w miarę ok ale jak tylko zrobi się gorąco na dworze albo temp. silnika dochodzi do 90 auto zaczyna wariować uczucie takie jak by gubił iskrę i po chwili wszystko wraca do normy. na wolnych obrotach też widać i czuć takie przeskoki.
Ma ktoś może pomysł gdzie zaczynać szperać?? świece wymienione jakiś tydzień temu.
na benzynie pracuje idealnie
Dalej masz te małe dysze i kosmiczne ciśnienie ??? Korekta po temperaturze pewnie będzie potrzebna jeżeli nie jest zrobiona .Wtryskiwacze masz dobre wybrane w programie zgodnie z tym jakie maz zainstalowane.?
#56
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 21:43
Podłączyłem sondy do staga i w sumie jeździ dobrze, nawet mało pali

#57
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 21:51
Mogę się wtrącić?
Podłączyłem sondy do staga i w sumie jeździ dobrze, nawet mało paliPytanie- "ustaw próg mieszanki" (czy jakoś tak) co tam ustawić? Dałem coś w okolicy napięć jakie sondy pokazują na benzynie, ale nie wiem czy tak ma być...
Próg ubogiej mieszanki ,,,,zwykle 0,4V powinna być połowa zakresu w jakim pracuje sonda ,,,niżej będzie ubogo