

Ciężko odpala 2.0 DTH
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 18:25
Przejechałem z 7 km tą prędkością i wskaźnik płynu mi wskazywał z 60*? Wydaje mi się ze powinno być z 85*
#43
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:54
#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 13:28
Sprawdziłem dokładnie OpelScanera to porównywałem temp. na kompie ze wskaźnikiem na desce.
I na pierwszej kresce wychodzi 76* a na drugą jak wchodziła wskazówka było 82*-85* a na niej jest napisane 90*.
Chodzi o to że przy prędkości 110km/h na trasie przejechałem 7 km i wskazówka była na pierwszej kresce. A tempomat miałem włączony i wyświetlał mi na komputerku 7.8/ 8 /8.3
Rozgrzałem silnik do 90* i spalanie jest takie same.
Jadąc prędkością 100km/h miałem 7.1/7.3/7.5
Zazwyczaj przy prędkości od110km/h do 120km/h miałem 7.3/7.5/7.7
Próbowałem jechać ze 120km/h to spalanie Jeszcze większe od 8.4 do 9.2l . Za dużo według mnie pali jak benzyna. Na postoju na biegu jałowym wskazuje 0.9l nie chce niżej a po włączeniu kilku urządzeń to 1.0/1.1 l.
Wcześniej miałem 0.8l nie pamiętam czy nie schodził do 0,7l
Jakie jest przyczyna takiego spalania?
Jakie powinno być spalanie w kombicy 2.0 DTH na trasie?
Czy to wina oprogramowania sterownika na pompie?
#46
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:15
#47
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:33
Bo tak długo auto robiłem od początku października że mnie zima zastała i przeraziło mnie to spalanie.
#48
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:38
A jakie powinno być spalanie w normalnych warunkach?
Bo tak długo auto robiłem od początku października że mnie zima zastała i przeraziło mnie to spalanie.
Przez 3 lata w cyklu mieszanym miałem w 2.0 DTI spalanie na poziomie ~7.7l/100km. Lato 225/45R17, zima 195/65R15.
#49
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:44
#50
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:49
#51
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 17:54
#52
OFFLINE
#53
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 18:52
Jaka by była przyczyna takiego wysokiego spalania?
#54
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2010 - 17:05
#55
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2010 - 19:35
Pozdrawiam
#56
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 07:23
#57
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 07:32
#58
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 15:01
Mianowicie jak temp. spadnie poniżej +3 stopni więc załączają się świece i jest OK, jednak powyżej tej temp. już muszę kręcić ze 2 razy czasem albo raz długo. I w mrozy jak zostawię auto na słoneczku temp -8 a słońce na tyle grzeje w machę, że czujnik jest na tyle rozgrzany, że nie załącza świec i znowu ****. Jak już jest ciepły silnik to na dotyk. Myślę kupić moduł na allegro, który za każdym razem włącza świece i zmienia czas wtrysku ale może jest inna mniej inwazyjna metoda. z góry dziękuję za podpowiedź pozdrawiam.
Gdybyś poczytał forum, to byś się dowiedział i nie zadawał n-ty raz pytań, na które są w kilku tematach i postach odpowiedzi. Odpowiedź - w powyższym poście.
#59
OFFLINE
#60
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2012 - 19:04
W ostatnią niedzielę na spocie kolega Drzewko325 zasugerował możliwość złego ustawienia początku wtrysku.
Mam gorącą prośbę zerknijcie na zrzuty z OS. OS sugeruje inne wartości w linii Disired Injection Start. Potrzebuję waszej porady, sprawdzać/przestawiać mechaniczne nastawy?
http://www.fotosik.p...788db512d2.html - zimny silnik po nocy
http://www.fotosik.p...f703d909d4.html - po uruchomieniu 18*C
http://www.fotosik.p...797a681aba.html - wyłaczony silnik 40*C
http://www.fotosik.p...54d1917b20.html - uruchomiony 40*C
Po uruchomieniu Disired Injection Start i Actual Injection Start wskazują równe wartości.
pzdr