

Jazda bez oleju, całkowity wyciek
#81
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 16:36
plyn chlodniczy ? skad gdzie jak ?
normalnie kur... mam dosc
#82
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 16:52
plyn chlodniczy ? skad gdzie jak ?
normalnie kur... mam dosc
Z tyłu silnika jest masa węży i połączeń wodnych, pewnie jakaś opaska puszcza.
Może ten smrodek to nic takiego, jak sobie przypominam czasami plastik czułem jak silniczek złapał temperaturkę - wydaje mi się że to były pokrywki, ale co tak naprawdę- to:confused:
aaa czy może siurać jeszcze płyn hydrauliczny?? bo podejrzewasz że to nie płyn chłodniczy ( looknij czy pozostałych płynów nie ubyło)- może coś koledzy podpowiedzą...
#83
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 16:56
#84
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 19:15
[B]
#85
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 19:24
A jak płyn hamulcowy/wspomagania to jak smakuje i czy też się nie otruje?:mrgreen:plyn chlodniczy poznasz po smaku - wez na palec i i na jezyk , jak slodkie to glikol. Nie pekaj nie otrujesz sie
#86
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 19:31
jeżeli tyle razy nurkujesz już byś go dawno umył i znalazł byś wycieki, a tak co chwila wstawiasz foty i skaczesz góra dół, nie zmęczyłeś się jeszcze.masakra, za chwile znowu nurkuje pod auto
ale Twoja sprawa jeżeli nie chcesz posłuchać porady.
#87
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 22:42
wyciek oleju zlokalizowany pod czujka wałka, kupie oring i powinno byc ok
a wyciek plynu chlodniczego to zawór trojdrozny (dobrze mowie ?), tam z wezy kapie
#88
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 07:26
a zawór trójdrozny to przy takiej temp. lepiej nie wymieniać na dworze
Załatw garaż poniewaz moze jeszcze coś dodatkowo popekac przy demontażu
#89
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 19:27
#90
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 09:34
[B]
#91
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 11:50
jak patrzyłem, to raczej opaski niedociśnięte, ale było za zimno żeby przy tym więcej przebać. Na razie Peugotem jeździtylko nie wiadomo czy z zaworu czy z opasek na zaworze

#92
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 15:04
[B]
#93
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 16:38
no wlasnie.... tak to jest ze starymi autami, weze juz robia sie sztywne z wiekiem i czesto dokrecenie opaski nic nie da. Jak bedziecie dokrecac to niech "mlody" nie zrobi tego na max bo jak waz jest stary i twardy to opaska przetnie go i lipa...... Ja wlasnie tak mialem w swoej Omedze w tamtym tyg... Waz juz stary i podciekalo pod opaskami, ale Beast poratowal cala magistrala z angola i jest ok
ja w seju zony walczylem z wyciekiem ostatnio. waz od lpg zrobil sie tak twardy ze przy zaciskaniu pekl i podciekal. ucielem koncowke - zacisnalem - pekl w inmym miejscu - wiec wymiana na nowe i po problemie.
#94
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 16:50
Paweł tam jeszcze zapomniał dopisac ze swiezy olej jest przy misce czyli to co dawalem juz
http://img35.imagesh...05/41527421.jpg
http://img35.imagesh...99/26491820.jpg
wiec to ewidentnie nie z czujnika
#95
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2010 - 18:13
[B]
#96
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2010 - 18:38
#97
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 23:03
silnik jezdzi ładnie, pali ładnie, oleju i plynu chlodniczego nie ubywa :-)
co mnie martwi to kontrolka oleju. na zimnym silniku po nocy, jak wystartuje to gasnie 1-2s po odpaleniu. natomiast juz na ciepłym silniku powiedzmy po 50-100 km jak zgasze i za chwile odpale lub po godzinie-dwóch gdzie silnik jest jeszcze ciepły to kontrolka gasnie po 4-5-6 sekundach. wina oleju ze jak sie zrobi cieply to za rzadki czy co ? 10w40s z GM, lpg sekwencja ale wiadomo ze na benz odpala
w trakcie jazdy kontrolka oleju sie nie swieci, nic nie mróga, silnik pracuje wzorowo itd
#98
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 08:36
P.S. ja jezdze na GM , moje atosy tez i jest ok
[B]
#99
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 08:39
#100
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 10:44
[B]