Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przekaźnik


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 01 lutego 2011 - 22:54

skoro kotrolka świec się nie zapala,możesz mieć uszkodzony czujnik temperatury silnika.on daje info do ECU,a ten zapala kontrolke i daje sygnał do przekażnika świec,żeby grzały.podepnij się nap. opelscanerem i odczytaj jaką daje czujnik informacje o temp.silnika na ECU,gdy silnik zimny.(na blacie wskaznik temperatury dostaje info z drugiego czujnika-tym się nie sugeruj,mowa o silniku 2.5 td).ewentualnie możesz odpiąć wtyczke z tego czujnika i świece powinny grzać za karzdym razem na zimnym i gorącym silniku,powinna zapalać się kontrolka na blacie.

#42 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 lutego 2011 - 07:24

Witam dzięki za odpowiedz ,a dokładnie mozesz napisać w którym miejscu jest ten czujnik temp gdzieś czytałem ze znajduje się koło wtrysków ale dokładnie nie wiem prosze o info jak mozna lub fote

#43 Guest_stasiek30_*

Guest_stasiek30_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 02 lutego 2011 - 10:42

Witam dzięki za odpowiedz ,a dokładnie mozesz napisać w którym miejscu jest ten czujnik temp gdzieś czytałem ze znajduje się koło wtrysków ale dokładnie nie wiem prosze o info jak mozna lub fote


Ten czujnik jest między 4 a 5 wtryskiem

#44 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 lutego 2011 - 13:56

Ok dzieki postaram go zdjac i zobacze co dalej

#45 OFFLINE   Kicu

Kicu
  • 59 postów
  • Dołączył: 09-11-2009
  • Skąd: Olesno / Piaseczno

Napisany 02 lutego 2011 - 14:50

Witam dzięki za odpowiedz ,a dokładnie mozesz napisać w którym miejscu jest ten czujnik temp gdzieś czytałem ze znajduje się koło wtrysków ale dokładnie nie wiem prosze o info jak mozna lub fote


Witaj! Ja również przerabiałem ten proble,,, ale okazuje sie ze w moim modelu są 3 sztuki.. 2 w chłodnicy - pierwszy pod wężem wchodzącym do chłodnicy, a drugi na samym dole nad wężem chłodniczym.. Wymieniłem ten pod kolektorem i dalej nic nie działało - zeby wtmienić trzeba od razy mieć komplet uszczelek pod kolektor ssący, no i warto zajrzeć w świece przy okazji... Ale najpierw polecam zobaczyć te dwa w chłodnicy..:) :tank:

#46 OFFLINE   Barteq

Barteq
  • 84 postów
  • Dołączył: 10-09-2010
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 02 lutego 2011 - 18:48

Witam
Więc co do tego tematu :)
Mam problemy z odpalaniem rano przy (-) temp.
Świece są wymienione i dalej to samo.Podpowie mi ktoś jak mogę zagrzać świece jakoś na krótko i wsiąść do auta i spróbować je odpalić :)
Jeśli mamy takiego speca to proszę o opisanie mi tego.Tylko proszę o wyrozumiałość i pisać bądź tłumaczyć jak dziecku ;p;p;p

#47 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lutego 2011 - 07:43

a te dwo czujniki w chłodnicy tez odpowiadają w jakimś stopniu za grzanie świec (chodzi mi o to jak któryś padnie to świeczki nie będą grzały ) i pytanko do kolegi Kicu i co w twoim przypadku się zepsuło

#48 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 03 lutego 2011 - 18:07

czujniki w chłodnicy nic nie mają do grzania świec

#49 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lutego 2011 - 17:21

Witam mam jeszcze jedno pytanko przekaźnik w komorze silnika pyka (czyli jest słyszalny ) ale ten w kabinie nad pedałem sprzęgła nic nie pyka, czy to oznacza że jest walnięty jak tak to dlaczego pyka ten w komorze silnika i za co odpowiada ten w kabinie