Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ograniczniki drzwi przednich-pilne...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 listopada 2007 - 22:48

Prada gotowa. Proszę tylko nie pisać przy poradzie, tylko tutaj.
http://forum.omegakl...p=138620#138620
Niech porada zostanie "dla potomnych" ;)

#22 OFFLINE   STEFFN

STEFFN
  • 65 postów
  • Dołączył: 03-10-2007
  • Skąd: JAWORZNO /KATOWICE

Napisany 20 listopada 2007 - 19:34

panowie jak wam strzelaja drzwi i jeszcze nie urywa sie zadna blaszka to wyjscie jest jedno poza tymi leczeniami na chwile jak te koleczki i podkladki plastikowe .trzeba wymontowac te mechanizmy poprzez rozkrecenie tapicerki wyjmujemy i dzialamy tak.jest tam ten palec co go widzicie przykreconego do drzwi po nim jezdza dwie rolki stalowe ktore sa nalorzone na sprezyne w ksztalcie spinacza biurowego po pewnym czasie miejsca w ktore wpadaja te rolki wyrabiaja sie robiac ostre konce i wychodzac z jednego dolka zaraz wpada w drugie jak otwieracie lub zamykacie dzwi nie musze mowic ze drzwi sobie warza troche i ta sprerzyna ma moc scisku i wtedy wykonuje te naprezenie mocniej i przy takich duzych naprezeniach powstaje sila docisku powrotnego i strzelajac strzal ten biegnie po tym palcu i szuka przerwy ,luzu itp a ten najczesciej jest przy tej tulejce plastikowej.pomyslcie dlaczego wyrywa i kruszy karoserie. odpowiedz bo ma sile.a teraz banalna naprawa.wystarczy spilowac pilnikiem ten palec te przejscia pomiedzy otworam zniwelowac ostre krawedzie, oczyscic te rolki sciernym wewnatrz bo lubia rdzewiec i sie nawet nie kreca po tej sprerzynie nasmarowac i skladac. doswiadczylem to na wlasnej skorze z autopsji juz 3 lata spokoj wrazie pytan pw powodzenia p.s a koszty zadne :wink: no i znalazl sie ten co by cale spilowal
AAWWAANNTTIII

#23 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2007 - 19:41

Drzwi wzmocnione nie strzelają i nie trzeba nic piłować.
Dodam tylko,że piłowanie zmniejszy siłę działania ogranicznika i drzwi mogą nie zatrzymywać się w określonych pozycjach.

#24 OFFLINE   uukasz

uukasz

    AKTUALNIE BRAK OMESZKI

  • 271 postów
  • Dołączył: 03-08-2006
  • Skąd: radom

Napisany 24 listopada 2007 - 21:24

a moze ktosw napisac jak to sie wymienia :???:

#25 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 listopada 2007 - 22:31

kolego trzy posty wyżej jest link do instrukcji...ech Proszę jeszcze raz: http://forum.omegakl...p=138620#138620

#26 OFFLINE   uukasz

uukasz

    AKTUALNIE BRAK OMESZKI

  • 271 postów
  • Dołączył: 03-08-2006
  • Skąd: radom

Napisany 24 listopada 2007 - 23:21

dzieki wielki nie mam zbytnio czasu czytac takze tak pisze piwko dla ciebie

#27 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 07 lutego 2008 - 14:58

Byłem dziś w ASO zamówić te płytki/wzmocnienia. Oczywiscie nie znalezli zadnej czesci o numerze 9195961. Kazalem im wejsc tutaj na forum i ich to zaciekawilo, wiec zadzwonili do Warszawy i tam podali im numer katalogowy tej płytki/wzmocnienia: 9097309 - 1 sztuka 7.97zł brutto.
PW juz wyslalem do moderatora, aby dodal ten numer do podwieszonej porady :wink:

#28 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lutego 2008 - 18:34

A ja dziś byłem w ASO w warszawie i mi powiedzieli że czegoś takiego nie ma koleś gadał że pracuje tu 9 lat i pierwsze słyszy o czymś takim jak blaszki ale jutro będe tam jeszcze raz po odbiór kilku pierdołek to podam im ten numer i niech nie gadają ja się nie znają
pozdrawiam

#29 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lutego 2008 - 18:53

Jak ja slysze, ze "pracuje tu X lat i takiego czegos nie ma..." Moze warto douczac zamiast madrowac. Ja to kupilem normalnie w serwisie Vauxhalla, oczywiscie tez zrobili oczy, ale okazalo sie, ze maja 2 sztuki na stanie! Doszli po numerach.
W Polsce bylem po dodatek do mostow i tez sie dowiedzialem, ze "9 lat tu pracuje...", ale w koncu wlazlem za to biurko i pokazalem jak szukac i pokazalem paluchem. Facet sie zdziwij jakbym mu to domalowal. Jakies DejaVu! ;)
Tak wiec na pewno to jest, moze inne ma numery, ale nazywa sie "Reinforcement plate" Jest to prostokatny pasek stali (srebrny, na zdjeciach ktore dalem jest dociety i pomalowany).

#30 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lutego 2008 - 19:21

numerów im nie podawałem dziś bo nie miałem ale jutro już im nie daruje aż mi tego nie znajdą i nie sprzedadzą :bad:

#31 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 07 lutego 2008 - 21:27

Twaróg, bez numerow czesci w ASO to prawie nie ma sie po co pokazywac, bo oni tam nie maja prawie pojecia o co chodzi. W koncu nie znaja wszystkich modeli Opli na wylot i najczesciej wlasciciel samochodu ma o nim wieksza wiedze niz te Czeski za biurkiem przed kompem :twisted:

#32 OFFLINE   danus4

danus4
  • 43 postów
  • Dołączył: 02-02-2008
  • Skąd: Gliwice-Gdynia

Napisany 09 marca 2008 - 14:56

Witam koledzy,ciekawa sprawa z tymi wzmocnieniami,też mam efekt szczelania drzwi i po przestudiowaniu waszych wypowiedzi wiem od czego zacząć.Zobacze co u mnie siedzi i pewnie też się wybiore z numerkami części do serwisu i pewnie też będą robić oczy! Pozdrawiam,oczywiście napisze w póżniejszym czasie jaka jest znajomość części w serwisach Gliwickich ! pozdrawiam!

#33 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2008 - 16:31

Twaróg, bez numerow czesci w ASO to prawie nie ma sie po co pokazywac, bo oni tam nie maja prawie pojecia o co chodzi


no Twarog to sie nie pokaże bo mnie wyslal :hehe: bede musial w tygodniu zamowic :hehe:

#34 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2008 - 19:04

he no i ja sie pochwale chociaż niestety nie ma czym :sad: dzisiaj zaczeło :censored: dosłownie, cała połowa blachy wyrwana jest dookoła ogranicznika i jedyne wyjście to trzeba spawać bo nie wyopbrażam sobie jak to inaczej naprawić :censored: jutro będe cos próbował uzgadniać :evil: czemu ja mam zawsze pod górke :neutral: :?:

 


#35 OFFLINE   zbysio

zbysio

    srebrna strzała

  • 225 postów
  • Dołączył: 24-03-2008
  • Skąd: Ząbki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 marca 2008 - 06:34

A ja swoją niunie kupiłem już bez ogranicznika w drzwiach i nic mi nie strzela :bigok:
BIAŁA STRZAŁA

#36 OFFLINE   slawekbor

slawekbor
  • 297 postów
  • Dołączył: 17-02-2008
  • Skąd: Chełm

Napisany 25 marca 2008 - 09:31

sebekopel, w swojej poprzedniej omedze miałem dokładnie ten sam problem. Mechanik do którego zaporowadziłem samochód pospawał mi wszystko i jakiś czas chodziło. Nistety problem powrócił jeszcze z większym nasileniem. Miałem wrażenie ze blokuje mi drzwi., W pewnym momencie (oczywiscie działając na siłę) coś się przełamało i ogranicznik przestał całkowicie działać i już nic nie strzelało. :wink:
Moja krowa nie daje mleka, ale z pod tyłka ucieka

#37 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 marca 2008 - 21:15

slawekbor problem strzelającego ogrtanicznika naprawił się sam :grin: juz nastepnego dnia po napsianiu mojego postu hehe, poprostu wyrwałsię zupełnie i teraz cisza i spokój, :mrgreen:

 


#38 OFFLINE   slawekbor

slawekbor
  • 297 postów
  • Dołączył: 17-02-2008
  • Skąd: Chełm

Napisany 26 marca 2008 - 11:41

sebekopel, to niemal tak jak napisałem. Ważne jest jednak, żeby drzwi zatrzymywały się we właściwym momencie, gdyż przy silnym wietrze możesz mieć większy problem, albowiem zostaną wyłamane.
Moja krowa nie daje mleka, ale z pod tyłka ucieka

#39 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2008 - 16:04

slawekbor przu wietrze wysiadając z auta pamiętam o tym że nie mam ogranicznika :grin: i staram się je przytrzymywac reką, poza tym nawet bez ogranicznika zatrzymuja się minimalnie dalej niż na maksymalnym otwarciu z ogranicznikiem, więc jest wporządku póki co, wcale mi nie przeszkadza jego brak :smile:

 


#40 OFFLINE   ramus

ramus
  • 43 postów
  • Dołączył: 20-03-2008
  • Skąd: Nowogard

Napisany 26 marca 2008 - 17:04

Wiecie co panowie? Chyba się ze mną zgodzicie, że przy takim zajefajnym autku jakim jest omcia efekt strzelającego ogranicznika można potraktować z przymrużeniem oka. W końcu jest tak popularny jak same autko.
ramus