na innych biegach tez lekko szrpnie jak przyspieszam nagle ale jest to krotkie chwiliwe szarpniecie. takie mocne ktore sie utrzymuje to dzieje sie na 5 biegu bo wtedy obrotomierz tak szybko nie idzie i predkosc tez i wtedy szarpie dluzej.przestawiacz kąta wtrysku... gdyby sie zaciął to miałbyś problem i z innymi biegami a nie tylko na "5"...
Jest taka piosenka: NIE WIERZ NIGDY MECHANIKOM no chyba ze masz gruby portfel
Szarpanie podczas jazdy DTI
#41 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 10:26
#42 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 13:43
Wczesniej jak mialem starą pompę to potrafił krótko /ok 1s/ kilka razy szarpnąć przy odejmowaniu nogi z gazu... zwlaszcza na 4-5 biegu. Jakby ktos calą budą szarpał 3-4 razy w ciągu 1 sek. Po wymianie pompy to ustało, ale nie chcę wprowadzać w błąd /i koszty/... moze to oznaka przycierającego się tłoczka przestawiacza w pompie?
#43 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 16:08
#44 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 16:30
Gdyby to była pompa to szarpanie wystepowałoby na wszystich biegach... dolej jakiegos depresatora, zatankuj do pełna pojezdzij na wyzszych obrotach i daj znac.... pozniej mixol na pewno nie zaszkodzi
#45 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 17:24
#46 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 19:13
Tam zawsze sie bedzie syf zbierał...
Z tym szarpaniem to tez kiedys pytałem na forum i brak bylo celnych odpowiedzi...
#47 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 00:05
#48 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 11:17
#49 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 11:42
#50 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 12:04
Jakieś błędy wyskakują przy 3000 obr ? powinno coś być w pamięci skoro szarpie...
Dobrze byłoby dać te 50zł i podjechać gdzieś na kompa, sprawdzic co zostało w pamięci...
może turbo przeładowuje albo niedoładowuje i przechodzi autko w tryb awaryjny? moze zaworek od turbo jest na wykonczeniu, cholera go wie...
#51 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 20:29
#52 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 10:00
w omegach 2.2 nie widziałem jeszcze by był 2-3 st. Prawidłowo jest 5 st /a dokladnie cos miedzy 4,6 - 5,1: na zimnym ok 5.1 a jak osiagnie temp podajrze 80 st to ok 4,6/. Jak bedzie inny nz 5.1 to bedzie ciezko /albo wogoole/ odpalała...
to wcale nie swiadczy o zatartym tłoczku w pompie
#53 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 10:13
#54 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 11:35
Natomiast samo ustawienie kąta to nie wiem. roboty nie ma dużo ale dostęp jest taki sobie. Myślę że tak od 100-wki.
Proponuje podpiąc sie pod techa albo OS, tam ładnie pokazuje dokładne kąty, w OP-COMie chyba nie ma tak wygodnie...
#55 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 12:41
#56 OFFLINE
#57 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 15:59
milej zabawy zycze i szczesliwego i oby nasze male nigdy sie nie psuly.
#58 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 16:39
#59 OFFLINE
#60 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 19:47
Takim fejsem jest np KTS, pompiarze to mają... Koszt moze 40-80 zeta... TEch 2 chyba nie odczyta tych błędów wiec serwis Jopla chyba odpada...