wymiana sprężyn
#61 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 12:36
#62 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 12:37
po ustawieniu katow,ja bym jechal na geometrie tezA pytanie z innej beczki,
Jak się przejdzie z obniżonych na serię to trzeba robić całą geometrię czy tylko kąty z przodu?
#63 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 13:19
po ustawieniu katow,ja bym jechal na geometrie tez
ok dzięki za info
#64 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 13:19
kupilem bo mi jedna pekla a jako ze byly w dobrej cenie bo po 10 zl za sztuke to pomyslalem ze wezme ale jaki bedzie problem jak bede jezdzil sam? bo na moje to powinirn byc tylko troszke twardszy tyl cos jeszcze bedzie? sie dziac?
Będzie pewnie d*pa sterczała / Omega będzie wyglądać jak koza. 10 zł ?? Chyba na złomie na wagę są więcej warte więc po założeniu się okaże co jeszcze może się dziać.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#65 OFFLINE
#66 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 14:44
po ustawieniu katow,ja bym jechal na geometrie tez
a kąty koła to nie jest ustawienie geometrii ??
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#67 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 14:46
a kąty koła to nie jest ustawienie geometrii ??
Nie czepiaj się
#68 OFFLINE
#69 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 14:52
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#70 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 15:00
Takiej opcji to Opel nie przewidział :nie:Jak się przejdzie z obniżonych na serię
#71 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 18:06
tak nie do konca,kat a zbieznosc,przeca kolo idzie spac albo nie,a zbieznosc je albo rozszerza,lub zwezaa kąty koła to nie jest ustawienie geometrii ??
#72 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 22:44
Takiej opcji to Opel nie przewidział :nie:
Opel może nie, ale ja przewiduję bo ostatnio ledwo wjechałem do warsztatu pospawać tłumik
#73 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 23:37
kupilem bo mi jedna pekla a jako ze byly w dobrej cenie bo po 10 zl za sztuke to pomyslalem ze wezme ale jaki bedzie problem jak bede jezdzil sam? bo na moje to powinirn byc tylko troszke twardszy tyl cos jeszcze bedzie? sie dziac?
mi sie wydaje ze złotówa poprostu założył od kombi springi zeby mu wyzej stała
bedziesz miał twardszy, ale i tez straszną koze, wiem bo przypadkowo kiedys kupiłem zamiast do sedana to do kombi.
#74 OFFLINE
#75 OFFLINE
#76 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 21:31
#77 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 23:48
#78 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2014 - 13:56
Nie czepiaj się
W Twoim przypadku będą tylko kąty pochylenia koła do poprawy i w.s.z. ewentualnie.
kraemer und freund od około roku należy już do Bilsteina niestety. Pamiętam ,że tylne sprężyny kosztowały około 200-300zł /szt. Bilstein 103EUR /szt
#79 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 20:50
Obie widnieją pod nazwą Sprężyna oś tylna do Omegi 2.2 16V 144KM natomiast pierwszej cena jest 169zł a drugiej 333 (może ten 2 numer to komplet na obie strony?)
Wars gdzie kupowałeś springi F+K?
#80 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 21:43
Czym rożni się sprężyna F+K o numerze 77433500 od tej o numerze 77427800
Obie widnieją pod nazwą Sprężyna oś tylna do Omegi 2.2 16V 144KM natomiast pierwszej cena jest 169zł a drugiej 333 (może ten 2 numer to komplet na obie strony?)
Wars gdzie kupowałeś springi F+K?
K+F K&F chiba ?. Akurat komplet kupilem kiedys z anglika jeszcze od Beasta jak bylem niego w odwiedzinach. Potem przymierzalem sie do kupna na przod nowych K&F ale niestety, auto zakoczylo przygode na drogach.
tylko 7 eur roznicy
http://www.autoteile...r-77433500.html
http://www.autoteile...r-77427800.html