

wymiana sprężyn
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 10:51
#23
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 15:26
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 20:44
#26
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2013 - 16:42

#27
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2013 - 16:52
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 18:44
#31
OFFLINE
Napisany 27 marca 2013 - 17:29
Sprawdziłem i jednak wcześniej miałem LG,jeśli nie są to sprężyny od kombiaka to powinny być spoko.
#32
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 21:20
#33
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 22:38
#34
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 08:46
sprężyny niczym się nie różnią pomiędzy B a Bfl, jedyne różnice to podział tylnych jest pomiędzy sedanem, a caravanem oraz przednie gdzie podział jest pomiędzy silnikami R4 a V6+diesle
dzięki za to
ale mam jeszcze jedno pytanko czy do wymiany wystarczy odkręcić amortyzator od wahacza czy trzeba jeszcze coś dementować
#35
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 08:58
odkręcasz całą kolumnę Macphersona i zdejmujesz ze sworznia, albo odkręcasz amor z piasty. Potrzebny jest jeszcze ściągacz do sprężyn inaczej nie założysz poduszki i łożyska z kolumny.ale mam jeszcze jedno pytanko czy do wymiany wystarczy odkręcić amortyzator od wahacza czy trzeba jeszcze coś dementować
zresztą wesprzyj sie sprawdzoną poradą --> http://forum.omegakl...ead.php?t=39840
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 09:07

#38
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 09:22
aaa tył
tak, wystarczy odkręcić amor od wahacza, tylko wesprzyj się jakimś drugim lewarkiem co byś dał radę wyjąć śrubę i wahacza nie wystrzeliło.
I jeszcze łącznik stabilizatora, bo wahacz nie opadnie tak nisko jak trzeba (klucze nr 13).
#39
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 09:36
dokladnieI jeszcze łącznik stabilizatora, bo wahacz nie opadnie tak nisko jak trzeba (klucze nr 13).

#40
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 10:03
dokladnie
co dokładnie?
ściągacz do sprężyn i nie trzeba ruszać drążka...

ZWYKŁY KLUBOWICZ