

wymiana sprężyn
#41
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 10:13
#42
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 18:54
#43
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 09:57
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#44
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 18:05
- półosi,
- amora,
- łącznika,
- ramienia czujnika ksenonu,
- drążka zbieżności
wahacz nie chciał iść na tyle nisko, by wyjąć sprężynę bez ściągacza. A miejsca tam tyle, że ściągacz nijak nie chce pasować by sensownie nim złapać...
Chyba najprościej byłoby spuścić całą belkę na prosiakach, ale nie wiem czy przewody hamulcowe pozwolą
#45
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 20:48
ja wymieniałem sprężyny z tyłu i pomimo odkręcenia:
- półosi,
- amora,
- łącznika,
- ramienia czujnika ksenonu,
- drążka zbieżności
wahacz nie chciał iść na tyle nisko, by wyjąć sprężynę bez ściągacza. A miejsca tam tyle, że ściągacz nijak nie chce pasować by sensownie nim złapać...
Chyba najprościej byłoby spuścić całą belkę na prosiakach, ale nie wiem czy przewody hamulcowe pozwolą
jakiś tydzień temu wymieniałem sprężyny z tyłu według tej porady http://forum.omegakl...ead.php?t=56648 tylko nie odpinałem przewodów chamulcowych opuściłem most na tyle ile pozwoliły i sprężyny wyszły bez problemu
#46
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 20:59
Jedyna rzecz którą się odkręca to dolne mocowanie amorka.Sprężyny obniżane można montować bez użycia ściągacza.Wchodzą i schodzą same.
Wskazane jest przy sobie mieć pomocnika i to takiego fest im cięższy tym lepiej

#47
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 06:48

#48
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 21:00
#49
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 18:52
#50
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:15
trzeba odkręcić drążek prowadzący , amortyzator , i odkręcić z tyłu most (dwie śruby po bokach) żeby go opuścić bo wahacz nie zejdzie na sam dół bo blokuje go półoś (jest już maksymalnie wychylona na przegubach ) , trzeba lekko opuścić most wtedy wahacz da się opuścić niżej , i tak trzeba użyć trochę siły , chyba że ktoś ma już tuleje wykończone.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#51
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:32

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#52
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 21:20
#53
OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 13:35
Czy mógłby mi ktoś zmierzyć grubość sprężyny tylnej przy sedanie, bo jedna mi pękła i chciałem kupić używki ale na szrocie mają o grubości 17mm, moje mają 16mm ale mieli też na szrocie 15mm i sam już nie wiem które od czego są i jaki kpl założyć.
#54
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2013 - 16:10
#55
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 11:18
#56
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 11:26
będzie ok, bo jak będziesz miał komplet ludzi to nie będzie dobijało do końcabedzie ok czy moze byc jakis problem?
#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 12:19
no to nie jest smieszne tylko prawdziwe,jak nie bedzie kompletu,to juz nie bedzie ok,jesli to chcesz uslyszes:hihi:bardzo smieszne
#59
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 12:21
panowie podepne sie pod temat kupilem sprezyny do omci ale koles powiedzial ze sa troche grubsze niz oryginalne wstawil takie bo jezdzil na taksowce i jak mial komplet ludzi to nie chcial zeby mu dobijalo do konca czy jak zaloze takie sprezyny bedzie ok czy moze byc jakis problem?
To po co kupowałeś takie jak teraz masz problem?? Nie można było kupić seryjnych...
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#60
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 12:30
Jak się przejdzie z obniżonych na serię to trzeba robić całą geometrię czy tylko kąty z przodu?