


Brak ciepłego nawiewu. Samochód szybko się grzeje
#141
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 08:02

#142
OFFLINE
Napisany 25 marca 2014 - 16:10
#143
OFFLINE
#144
OFFLINE
Napisany 26 marca 2014 - 07:29
#145
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 00:06
Pacjent 2.5 v6 95r manualna klima.
Przy maksymalnych ustawieniach leci letnie powietrze, przytrzymanie na wyższych obrotach sprawia ze cieplej, oczywiście wraz z ustawieniem pokrętła jest odczuwalna różnica ciepło/zimno.
Nie odnalazłem elektrycznej pompki tej pod zbiornikiem, czy to możliwe aby seryjnie jej nie było ? Żadnych przeróbek w okolicy zbiorniczka nie zauważyłem.
Rurki przy nagrzewnicy górna gorąca dolna chłodna.
Układ odpowietrzony, nawet jeden bąbelek nie wyskoczył wiec raczej jest dobrze.
Chłodnica cała równomiernie, termostat trzyma, temp w trasie 90 po mieście 92 bez dziwnych wahań trzyma cały czas.
Zmieniałem trójdrożny bo delikatnie przeciekał, tutaj może być problem, stary był przyłapany trytyką do podszybia, z nowym zrobiłem to samo, czy ktoś orientuje się gdzie powinno się znajdować prawidłowo mocowanie zaworu bo niekoniecznie mogłem namierzyć, w komplecie gdyby ktoś dysponował schematem podłączenia zaworu tak abym mógł to zweryfikować u siebie. Odpięcie podciśnienia nie pomogło
Korek też nowy
Generalnie jak dla mnie wygląda to na nagrzewnice ale może niekoniecznie. Czy to możliwe aby zrobiła się taka poduszka powietrzna przez złe umiejscowienie zaworu ? Jest poniżej zbiorniczka ale może ?
Zaznaczam ze jestem mechanikiem i można śmiało krótko i na temat pisać. Zanim wypruję pól samochodu wolę się zapytać, to moja 3 omega i w każdej jakieś jaja z ogrzewaniem

Z góry dzięki za pomoc

#146
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 10:12
Rurki przy nagrzewnicy górna gorąca dolna chłodna.
Tu masz zawartą odpowiedź
Nie odnalazłem elektrycznej pompki tej pod zbiornikiem, czy to możliwe aby seryjnie jej nie było ? Żadnych przeróbek w okolicy zbiorniczka nie zauważyłem.
Pompka nie ma nic wspólnego z grzaniem się auta:) z moich okolic jesteś? może jestem w stanie pomóc

EDYT
Sory nie spojrzałem że o 2.5 chodzi

#147
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 10:27
bo nie ma,mimo zePompka nie ma nic wspólnego z grzaniem się auta
że o 2.5 chodzi

i tak tez jest,jest ewidentnie slabo droznaeneralnie jak dla mnie wygląda to na nagrzewnice

#148
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 10:47
Auto mi się nie grzeje, po prostu nie ma ogrzewania,
Czy wychodziły 2.5 v6 bez dodatkowej pompki pod zbiornikiem ?
Gdzie powinien być zaczep w który się wsuwa zawór trójdrożny?
Według mnie gdyby nagrzewnica była zawalona byłby przepływ i obie rurki były by gorące ale nie było by grzania, a tak ewidentnie albo jest pomylony zawór albo zapowietrzona nagrzewnica. Udało mi sie odkopać post Beasta z rozpisanym podłączeniem zaworu więc dzisiaj to zweryfikuje,
Fajnie by było gdyby ktoś był w stanie określić prawidłowe miejsce mocowania zaworu, na jakiej wysokości powinno to być zamontowane może ktoś ma fotkę ściany grodziowej etc
Pozdrawiam
#149
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 10:50
Quote Napisał Aros Zobacz post
Pompka nie ma nic wspólnego z grzaniem się auta
bo nie ma,mimo ze
Quote Napisał Aros Zobacz post
że o 2.5 chodzi
To to wiem, napisałem wcześniej że w 2.0 jej nie ma a potem spojrzałem w opisie że pacjent 2.5 więc zedytowałem posta i usunąłem błędny wpis

Panowie bez obrazy ale czytacie i do końca nie wiecie co przeczytaliście, a piszecie aby napisać.
Auto mi się nie grzeje, po prostu nie ma ogrzewania,
Odpowiedziałeś sobie na to pytanie sam...
Generalnie jak dla mnie wygląda to na nagrzewnice
Czy wychodziły 2.5 v6 bez dodatkowej pompki pod zbiornikiem ?
Który rok?
Gdzie powinien być zaczep w który się wsuwa zawór trójdrożny?
Przy podszybiu na wys. odmy.
#150
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2014 - 23:52
Fajnie by było gdyby ktoś był w stanie określić prawidłowe miejsce mocowania zaworu, na jakiej wysokości powinno to być zamontowane może ktoś ma fotkę ściany grodziowej etc
Jest fajnie:p
#151
OFFLINE
Napisany 30 marca 2015 - 20:38
Witam.
Wczoraj również walczyłem z ogrzewaniem w swoim aucie.
Objawy były takie ze prze rozgrzanym silniku i ogrzewanie ustawione na "HI" z nawiewów leciało ledwie co letnie powietrze i dopiero dak dodałem gazu to zaczynało przez chwile leciec ciepłe powietrze.
W zbiorniczku czysty płyn,nowa pompa wody.
Okazało sie ze nie działa elektryczna pompka obiegu ta pod zbiorniczkiem.akurat że nie miałem możliwości na szybko załatwic drugiej to rozebrałem silniczek i wyjąłem łopatki wirnika.poskładałem,dolałem płynu,włączyłem ogrzewanie,silnik sie nagrzał i wkońcu poleciałe gorace powietrze:)
witam mam podobny problem z ogrzewaniem mojej omegi,niedawno kupiona chlodnica klejona modelina i chyba ktos staral sie uszczelnic bo jak probowalem czyscic kwaskiem uklad wywalilo mi plyn w okolicach webasto nie moge znalesc gdzie,,,,jakby cieklo z tej skrzynki webasta od spodu dokladnie nie wiadomo skad.chlodnica nowa zamowiona jest i mysle co jeszcze kupic,,,,ogrzewania praktycznie nie ma silnik 95 stopni i zauwazylem ze pod zbiorniczkiem wyrownawczym jest wtyczka od pompy ale nie ma kabla i nie wiem gdzie i skad ma isc??:masakra:ogolnie zalamany jestem tym samochodem,,,czy mam kupowac ten zawor trojdrozny i termostat??

#152
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2016 - 23:39
Witam.
Czy w Waszych Kluskach leci z tyłu ze środkowego nawiewu na tylną kanapę ciepłe powietrze? U mnie niestety leci o temperaturze zewnętrznej. Pozostałe nawiewy ciepłe. W ASO powiedziano mi że tak musi być. :-) Myślę że pracownicy ASO grubo się mylą.
Proszę napiszcie jak sprawa u Was wygląda.
#153
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2016 - 23:51
bym powiedział że nawet gorąc, sprawdzone w dieslu i benzynie w trybie auto
#154
OFFLINE
#155
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2016 - 00:09
Mi też zaraz za kluską z tyłu leci gorące, tylko czy to jest powietrze to mam wątpliwości.