


Katalizator - wywalić czy nie???
#81
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 10:59

#82
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 11:12
#83
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 11:42
Tylko teraz co proponujecie w miejsce kata?
Kolego kup tłumik przelotowy w obudowie kata, a przegląd przejdzie skoro masz LPG, bo przecież będą mierzyć spalanie LPG a nie Pb.
#84
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 12:00
zadnych strumienic
zwykla rurka
a przegladu nie przejdzie bez kata
chyba ze po znajomosci
j.w. z tym ze...
moja przeszla

gosciu sprawdzal tylko zawieszenie itp...
legalizacje gazu itp...
nie wchodzil pod spod...
p.s. zamiast katow mam powycinane "kawalki mostow" proste rury...
auto szybciej sie zbiera...mniej pali...
porownuje z wczesniejszym stanem kiedy mialem 2 katy...
dopoki jednego nie trafilem...
#85
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 12:37
na benie nie da rady zeby zachowalo normy
moja nie trzyma

#86
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 21:42
Pomyślę chyba o strumiennicy - na pewno będzie lepiej niż jest, więc mi to obojętne

#87
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 08:37
przeglądem się nie martwię jakoś za bardzo. Zresztą - jakby wszyscy tak bardzo restrykcyjnie przestrzegali przepisów w związku z przeglądem, to 80% samochodów by nie przeszło, a do takiego, co odrzuca przegląd w co drugim aucie, to by nikt nie pojechał. Wiadomo.
Właśnie a tak być nie powinno autko powinno być sprawne choćby po to zebyśmy
czuli się w nim bezpiecznie.
Co z tego że pan Stasio podstępuje nam dowód jak po ulicach jeździ złom.
Inna sprawa ze Polskie przepisy czepiają się pierdół,odrzucają autko za np.strumienice
a za kaske dopuszczają do ruchu bez hamulca

<embed FlashVars="bt=devil 63... &cl=rainbow" src="http://www.superpimper.com/generators/LED_Scroller/LED_Scroller.swf" quality="high" wmode="transparent" bgcolor="000000" width="380" height="50" name="blipsy-sign" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash"><br>
#88
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 15:21
Od początku zrobiłem:
kolektor wydechowy + uszczelki
kompletny rozrząd + pompa wody
łożyska tył - oba
zmiana kół - z 17 na 15 (bo moim zdaniem nie da się na 17 jechać - btw. chce ktoś kupić??)
Hamulec ręczny
hamulce tył
przewody, świece, filtry itp no to wiadomo...
i coś by się jeszcze wymyśliło. Powiedziałem, że się nie przejmuję przeglądem pod względem normy emisji spalin co jak dla mnie jest kretyńskie i nastawione tylko na to, żeby ściągać kasę. Bo katalizator - a raczej reaktor katalityczny działa tylko w pewnym zakresie. Ale mniejsza.
Strumienica właśnie zamówiona - jak już znajdę czas, żeby ją wspawać, to powiem jakie skutki.
Pozdrawiam!! i czekam na dalsze opinie

#89
OFFLINE
#90
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 21:31
#91
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 22:36
#92
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 11:29

teraz turbinkę tylko bardziej słychać

#93
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 23:04

spalanie chyba bez zmian
#94
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2010 - 11:07
#95
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 00:11
Jestem na etapie wymiany katalizatorów w mojej MV6, oczywiście na tłumiki przelotowe ze względów oszczędnościowych, lecz zanim je kupię i zawiozę do tłumikarza muszę znać średnicę rur układu wydechowego. Wobec tego jeśli wiecie jakiej średnicy zewnętrznej powinny być rurki nowych tłumików będę wdzięczny za info.
Przeglądałem wiele wątków o ukł. wydechowym, ale niestety nic nie znalazłem na ten temat.
pozdrawiam
#96
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 19:55
Na początek witam wszystkich.
Jestem na etapie wymiany katalizatorów w mojej MV6, oczywiście na tłumiki przelotowe ze względów oszczędnościowych, lecz zanim je kupię i zawiozę do tłumikarza muszę znać średnicę rur układu wydechowego. Wobec tego jeśli wiecie jakiej średnicy zewnętrznej powinny być rurki nowych tłumików będę wdzięczny za info.
Przeglądałem wiele wątków o ukł. wydechowym, ale niestety nic nie znalazłem na ten temat.
pozdrawiam
Średnica rur to bodajże 60 mm. Trzeba kupić mniejsze, więc 55, albo 50 mm, bo wtedy najlepszy montaż jest. Ja kupiłem w Inter Carsie. Mają w obudowie katalizatora.
#97
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 10:45
JAKA JEST ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA RURY PRZED I ZA KATALIZATOREM??????
Zależy mi na informacjach pewnych i potwierdzonych pomiarem.
Z góry dziękuję
#98
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 23:07
reeporter dzięki za odpowiedź, ale niestety nie zgadzam się z Twoją opinią. Co prawda nie sprawdzałem suwmiarką średnicy w moim aucie, natomiast z tego co mi wiadomo to w 3.0 wynosi ona 50 lub 55mm, a Ty mówisz że 60. Skąd masz takie informacje, tym bardziej że z tego co widzę to jeździsz 2.0, a tam układ wydechowy jest przecież zupełnie inny. Wobec tego ponawiam pytanie i kieruje je do osób, które jeżdżą MV6:
JAKA JEST ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA RURY PRZED I ZA KATALIZATOREM??????
Zależy mi na informacjach pewnych i potwierdzonych pomiarem.
Z góry dziękuję
tak, tak - sam się też potem zorientowałem, że w V-kach przecież nie musi być tak samo

Jeszcze rada - może sprawdzisz np. w katalogu? W katalogu IC powinno być jaka jest średnica rur... (głośno myślę)

#99
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 16:38
#100
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 18:11
Moim zdaniem (ale to tylko subiektywna opinia) zmiana katów nie powinna spowodować u Ciebie tak drastycznego wzrostu wolnych obrotów.