

Rozjeżdżanie mapy wtrysków
#61
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 00:31
http://www.drypa.pl/..._sekwencji.html
#62
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:35
[Edycja]
Ok. Poczytałem trochę o tych bajkach niektórych producentów dot. parametrów. Na temat KME Gold widziałem różne opinie. Sporo pozytywnych zgarnął Scorpion GT. A co myślicie o reduktorze Gurtner (czarny, do 350 KM)?
PS.
Waszym zdaniem centrala Zenit jest ok?
Pzdr.
#63
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 17:42
#64
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 15:12
#65
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 16:08
#66
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:34
#67
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 16:21
A więc uprzejmie uprasza się o odpowiedź na następujące pytanka:
1. Który parownik jest the best: KME Gold, Scorpion GT czy Gurtner czarny (do 350 lub 408 KM)? A może jakiś inny...
2. Czy każdy będzie hulał z centralą Zenit?
3. Czy spalanie wzrośnie jak będzie "większy" reduktor? (tzn. do większej mocy)
4. Czy istnieje takie pojęcie jak "zalewanie" silnika przy zbyt dużym parowniku? (opinia gazownika)

5. Nie da się tak wyregulować tego Artica żeby silnik nie miał spadku mocy?
Z góry wielkie dzięki.
Pzdr.
#68
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 17:22
wszystkie trzy są podobnej klasy a ich bolączki przeczytasz na forum w dziale LPG, do 3.0-3.2 wystarczą, sam mam KME Gold1. Który parownik jest the best: KME Gold, Scorpion GT czy Gurtner czarny (do 350 lub 408 KM)? A może jakiś inny...
bez problemu2. Czy każdy będzie hulał z centralą Zenit?
Nie, mocniejszy reduktor spowoduje tylko stałą wydajność dostarczanego gazu, brak spadków ciśnienia i brak spadków temperatury przy pełnym obciążeniu silnika.3. Czy spalanie wzrośnie jak będzie "większy" reduktor? (tzn. do większej mocy)
samo pojęcie występuje ale poprzez nieprawidłowy montaż instalacji np źle dobrana średnica dyszy wtryskiwacza, niewydajny wtryskiwacz itp. ale jeśli mówił Ci coś takiego gazownik to lepiej sobie odpuść montaż u niego4. Czy istnieje takie pojęcie jak "zalewanie" silnika przy zbyt dużym parowniku? (opinia gazownika)

ogólnie tak ale przy mniejszych silnikach, przy Twojej V6 wydajność reduktora powinna być w przedziale ok 350KM (dane producenta które niestety są bardzo mocno zawyżone).5. Nie da się tak wyregulować tego Artica żeby silnik nie miał spadku mocy?
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 17:18
#71
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 17:22
z tym że 3.2 V6 ma na pokładzie 218KMrozmawiałem z człowiekiem który gaz naprawde ogarnia i powiedział że dobry reduktor który powinien to ogarnąć to AC r01 - jako z nielicznych ma zaniżoną kartę charakterystyki - bo radzi sobie i z 190KM a teoretycznie jest do 150KM

#72
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 17:50
Człek zwie się Struna - on raczej nie pisze bajekjeśli to co mówisz jest faktem... a nie jakąś plotką.

#73
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 18:45
Wiecie co ja bym zrobił - założyłbym 2 reduktory AC R01 wg schematu z załączonego pliku.