

Rozjeżdżanie mapy wtrysków
#41
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 20:30
#42
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 22:54
#43
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 23:01
By korekty (potocznie nazywane mapami) dostosowały się do benzyny - wystarczy pojeździć na benzynie kilka - kilkadziesiąt km.
#44
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 00:56
#45
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 07:13

-wizyta u gazownika, kalibracja? ale i tak z tego co czytam w końcu mapy się rozjadą....
-jeździć na PB co jakiś czas? ale po jakim czsie, jak długo?
...durne to wszystko...
#46
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 16:00
#47
OFFLINE
Napisany 14 maja 2010 - 12:34
#48
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 21:30
#49
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 21:39
Jesli instalacja jest zalozona poprawnie, wtryski i red sa ok (dobrze dobrane i sprawne), to wystarczy ja porzadnie ustawic.Dobra koledzy to co zrobic,żeby mapy wtrysków benzyny się nie rozjeżdżałyJechac do gazowników na kalibracjeBo to trochę uciążliwe
#50
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 23:10
#51
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2011 - 08:57
#52
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2011 - 12:13
nie wadliwy reduktor tylko padniety czujnik temp ktory kosztuje grosze
A to ze gaz schodzi bardzo długo z przewodów to jest normalne?
#53
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2012 - 14:34

A więc: jak to powinno wyglądać?
Krótko opiszę jakie są objawy. Po odłączeniu aku jest ok. Odpala fajniutko, jeździ się w porządku, na benzynie i LPG. Po jeździe na gazie samochód co prawda odpala na benzynie, ale jeśli nie wcisnę lekko pedału gazu gaśnie. Do tego wolne obroty falują i na benzynie jeździ się dość kiepsko, a na gazie nadal ok. Byłem u gościa 2 razy na regulacji i nadal są problemy, chociaż już mniejsze. Po pierwszej regulacji, nie licząc tej przy montażu, w ogóle nie odpalał na benzynie (zalewało go).
Centrala: Zenit, reduktor: Tomasetto, listwy wtryskiwaczy: MagicJet srebrne.
Pzdr.
#54
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2012 - 14:42
Oczywiscie ze masz.Ja widzę to tak: bez sensu jest jeździć na benzynie a potem na gazie, bo to spowoduje rozjechanie mapy benzyny. I cała regulacja będzie na nic. Mam rację?
#55
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2012 - 16:27
jaki masz parownik ?? jeżeli Alaske( jest do max 90KM)...to ciężko to widzę w takim silniku - w 2.0 preludzie 133KM przy bucie już nie wyrabiał a Ty masz 218..Gaz-meni upatrzyli sobie ten parownik i wciskają go wszędzie łącznie z czerwonymi valtecami - zestaw uniwersalny od hondy Civic 1.4 mojego brata do kumpla Explorera 4L v6.....
W nowo nabytej Omedze też będę to doprowadzał do porządku - Też wsadzona Alaska + wtryski Regi - jedyne usprawiedliwienie to to że ta instalka była montowana z 6lat temu i wtedy to był Topowy zestaw - mam na to FVat na prawie 6tyś

Sensownym wyjściem i w miarę tanim jest wsadzenie Zavoli Zeta S jest do około 220KM-240KM + do tego poprawione RegFasty o niebo lepsze od Valdemarów
nie wadliwy reduktor tylko padniety czujnik temp ktory kosztuje grosze
albo źle ustawiony w programie
#56
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 15:27
Pzdr.
#57
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 23:30
Wydaje mi się, że u mnie jest reduktor Tomasetto Artic (do 250 KM). Musiałbym zerknąć w papiery. No nic, co do tej regulacji, to prawdopodobnie podjadę na hamownię, bo chcę mieć w 100% sprawne auto i nie tracić niepotrzebnie czasu i nerwów. Dzięki za odpowiedzi.
Pzdr.
zmień reduktor - artic jest do chrzanu w tym silniku, wiem bo taki miałem... On jest dobry ale do 120KM, przy 150 KM już klęka.