

Pomocy Brak Ogrzewania!!!
#61
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2012 - 13:28
#62
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2012 - 13:31
Zapchana nagrzewnica albo zle wpiety parownik w uklad.o co chodzi
#63
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2012 - 13:37
#64
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2012 - 18:58
nagrzewnice wiem jak wymontowac i sprawdzic a parownik jest wpiety przez trójnik do weze który idzie z góry i schodzi do rury centralonego ogrzewania. a niemoga byc to te klapki kótre sie zamukaja i otwiera od wentylatora nawiweu ???
nie moga. zapchana nagrzewnica. przeplyw jest tak maly ze powietrze na wyzszych biegach skutecznie ja studzi.
#65
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 21:17
#66
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 22:06

pozdrawiam
#67
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 13:42

ps. podczas większych łuków w lewo lub zakręcaniu, zawracaniu ogrzewanie na chwilę powracało, o co chodzi??

#68
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 14:21
Ori czy zamiennik? Pompka pod zbiorniczkiem sprawna? Jak masz wpiety parownik w uklad chlodzenia?nową nagrzewnicę
#69
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 14:41
Ori czy zamiennik? Pompka pod zbiorniczkiem sprawna? Jak masz wpiety parownik w uklad chlodzenia?
Zamiennik ale na początku roku grzał jak szalony, pompka działa, parownik wpięty przy chłodnicy, instalacja gazowa holenderska...
#70
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 14:45
Zobacz czy obie rurki od nagrzewnicy cieple bo mi to wyglada na zapowietrzenie albo problemy z zaworem trojdroznym.podczas większych łuków w lewo lub zakręcaniu, zawracaniu ogrzewanie na chwilę powracało, o co chodzi
#71
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 15:06




#72
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 16:30
Masz pomieszane podcisnienia. Podcisnienie na trojdroznym jest tylko wtedy jak masz na LOW/max zimne na obu pokretlach ustawione. I obieg zamkniety nie powinien sie zamykac przy ustawienu "tylko szyba". Chyba masz zamienione podcisnienia trojdroznego i obiegu, trojdrozny - czarny przewod w kabinie, zamkniety - niebieski przewod (wyjecie schowka konieczne).otwiera wtedy jeśli ściągnę przewód podciśnienia z zaworu nagrzewnicy na odpalonym silniku i nawet ogrzewanie bez problemu wraca
#73
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 16:36
#74
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 16:53
Bez rozebrania to mozemy sobie gdybac.chyba , ze jakiś wężyk spadł gdzieś w desce?
Wyjmij schowek. Ze sciany grodziowej kolo rurek nagrzewnicy przez gumowa przelotke ida 2 weze podcisnienia: czarny w kabinie - w komorze silnika ma isc na zawor trojdrozny, zolty w kabinie - w komorze idzie do akumulatora podcisnien. Na zoltym jak silnik pracuje ma byc zawsze podcisnienie niezaleznie od obrotow silnikach, jak wiatr zginie przy gwaltownym otwarciu przepustnicy to akumulator podcisnien w podszybiu nieszczelny. Potem zolty ma rozgalezenie na rozdzielacz kierunkow nawiewu (do rozdzielacza nadal idzie jako zolty przewod) i czarny przewod idacy do zaworu elektromagnetycznego sterujacego podcisnieniem na trojdrozny (za zaworem przewod czarny wraca do sciany grodziowej. Niebieski przewod podcisnienia do sterowania obiegiem idzie od rozdzielacza kierunkow nawiewu do zaworu sterujacego podcisnieniem silownika klapki obiegu.
(Sam naprawiam, schemat ze strony 271).
#75
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2012 - 20:17
#76
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2012 - 23:05
#77
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2012 - 23:19
#78
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2012 - 23:25
Książkowy przykład padniętego termostatu. Drugi przykład to że w trasie silnik znacznie stygnie a w mieście temp rośnie.chłodnica silnika zaczyna się robić ciepła zanim płyn osiągnie temp 23stopni

Patrzyłeś w 'sprawdzone porady'?Jak powinien być prawidłowo wpięty parownik aby było dobre ogrzewanie? Ja mam wpięty tak jak poniżej pisałem.
#79
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 07:17
#80
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 13:11