

malowane lampy
#61
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 19:50
#62
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 20:00



#63
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 20:02
Trza mowic, ze tak kupiles i tak bylo od nowosci, ty nic nie grzebales.czepiają się...a raz nawet miły pan z drogóweczki tłumaczył mi że lampa straciła homologację gdyż ją rozklejałem...zapytałem wtedy jak by to się miało do wymiany klosza po uszkodzeniu, więc stwierdził stanowczo że klosz jest stary
#64
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 20:03

#65
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 20:53
Trzeba mówić że to limitowana bardzo zadko spotykana wersja Limited Edition-Executive-MV62000 i jako były pracownik ASO jestes wręcz przekonany że w tym roku w tym modelu owe lampy są elementem wyposażenia seryjnego..

Tak na poważnie to według mnie jezeli lampa jest dymiona w opór włącznie z długimi to moze być ciężko.. (niedaj boże zaparowana i złożona na odwal się!)
Ja raczej skłaniam się ku delikatnemu retuszowi z pomalowaniem samych ramek tak jak to przedstawił kolega BzQ..
PS.Obawiam się tylko o parowanie i oklejenie bez uszkodzenia odbłyśnika..
____________
Pozdrawiam
#66
OFFLINE
Napisany 04 maja 2012 - 20:55

Niestety - słabo widzę właśnie oklejanie tak żeby pomalować tylko ramkę. Odbłyśnik jest bardzo delikatny, przetarcie go niewłaściwą szmatką zostawia efekt w postaci rys...
#67
OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 00:32
Samo sklejenie to nie problem IMHO. A klej do szyb wcale nie powoduje braku możliwości rozłożenia w przyszłości... Nie raz lampy z różnych aut klejone klejem do szyb rozbierałem i dało radę... Podstawa to cierpliwość
Ja zawsze sklejam na oryg klej i zawsze jest ok nic nie paruje, a swoje lampy dobre 5 razy rozklejałem. Więc tak jak napisałeś cierpliwość to podstawa.
Niestety - słabo widzę właśnie oklejanie tak żeby pomalować tylko ramkę. Odbłyśnik jest bardzo delikatny, przetarcie go niewłaściwą szmatką zostawia efekt w postaci rys...
Sama ramke w soczewce wymontowuje sie i osobno maluje. Jeżeli ktos chce prysnac na soczewke a zostawić długie wystarczy namoczyc papier toaletowy i dokładnie ułożyć go wewnątrz odbłyśnika od świateł drogowych. Po malowaniu papier usuwa sie jednym ruchem ręki i nie pozostawia on po sobie absolutnie żadnych śladów.
Ktoś kiedyś wyżej pytał o malowanie ryfli, tak to się prezentuje:

W soczewce pomalowana sama ramka o której wyżej pisałem:

#68
OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 00:33
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 12:37
tam lukas odbłyśniki kierunkowskazów tez podmalowałeś?
malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy
a jak będziesz w środeczku malował to z przeglądem lipka...czepiają się...a raz nawet miły pan z drogóweczki tłumaczył mi że lampa straciła homologację gdyż ją rozklejałem..
i kolejny taki przypadek, gdzie przegląd nie przeszedł.. to już mamy trzeci.
dokładnie, jeden przymknie oko a drugi się przyczepi i kaplica
#72
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 19:47

#73
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 19:53
dokładnie.. diagnosta twierdzi, że jeśli była ingerencja w lampę to nie jest ona dopuszczona do ruchu od daty ingerencji. Swoją drogą, tak ja mówisz jest to chore. Ale o co tutaj chodzi? o kase:) żeby nie robić starej, tylko kupić nową. Biznes się kręci.Gadają ze jak lampa została rozklejona to straciła homologacje ale sa takie firmy co regenerują odbłysniki i spowrotem do kupy sklejają to dla mnie głupota zeby taka nie przeszła przeglądu bo była regenerowana
#74
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 19:56

#75
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 20:00
jestem za tym, by można robić modyfikacje czy naprawy nawet na własną ręke, by zaoszczędzić troszkę kaski.. jeśli oczywiście nie ma to wpływu na bezpieczeństwo.. więc czy lampę malował super lakiernik na czarno, czy pan heniu z pcimia dolnego na różowo, mnie to dynda.. jeśli jest wszystko ok. I tak samo powinno być dla diagnosty.. Ale niestety;) zawsze pod górkęWiesz kasa za kasą ale i tak polak uparty jest i bedzie robił co mu sie podoba
#76
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 20:03
#77
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 20:05
#78
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 20:22
malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy
Efekt ciemnych lamp bedzie wystarczajacy bez jego malowania
#79
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 11:02
malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy
Zanim napiszesz proponuje abyś gdzieś zobaczyła jak to wygląda. Ja mam pomalowane ile się dało i widać równie dobrze jak w oryginale.
A co do przeglądów to w tej chwili 1/3 samochodów nie powinna jeździć bo mają zmatowiałe klosze które bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż malowane klosze. Dla diagnosty ważne jest aby świeciły lampy i były w miarę dobrze ustawione. Gdyby wszystkiego się czepiali to by nie zarobili.
#80
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 11:09
A co do przeglądów to w tej chwili 1/3 samochodów nie powinna jeździć bo mają zmatowiałe klosze które bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż malowane klosze. Dla diagnosty ważne jest aby świeciły lampy i były w miarę dobrze ustawione. Gdyby wszystkiego się czepiali to by nie zarobili.
my sami się temu dziwimy, dlaczego nie da rady przejść przeglądu z tym i zarówno ty jak i ja wiemy że malowane lampy jeśli są dobrze pomalowane nie psują jakości światła.