Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

malowane lampy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
150 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 maja 2012 - 19:50

Jak dobrze zkleisz to nie ma prawa parowac ,swoje 2razy poprawialem ale jest ok

#62 OFFLINE   piecia189

piecia189
  • 10 postów
  • Dołączył: 25-08-2011
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 04 maja 2012 - 20:00

jak dokładnie dookoła okleisz to z parowaniem problemu nie ma, w końcu fabrycznie też są klejone, byle nie silikonem sanitarnym bo zimy nie przeżyje, najlepiej klejem do szyb, ale to jednorazowy zabieg bo już drugi raz całych kloszy nie dasz rady zdjąć...a jak będziesz w środeczku malował to z przeglądem lipka...czepiają się...a raz nawet miły pan z drogóweczki tłumaczył mi że lampa straciła homologację gdyż ją rozklejałem...zapytałem wtedy jak by to się miało do wymiany klosza po uszkodzeniu, więc stwierdził stanowczo że klosz jest stary :( więc to raczej kwestia szczęścia na kogo trafisz w trakcie kontroli...kiedyś trafiłem na łosia który czytał mi z klosza każdą literkę bo miałem w poprzednim aucie ledy na tyle i sprawdzał czy są homologowane :) na różnych zboczków na drodze można trafić :p

#63 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 maja 2012 - 20:02

czepiają się...a raz nawet miły pan z drogóweczki tłumaczył mi że lampa straciła homologację gdyż ją rozklejałem...zapytałem wtedy jak by to się miało do wymiany klosza po uszkodzeniu, więc stwierdził stanowczo że klosz jest stary

Trza mowic, ze tak kupiles i tak bylo od nowosci, ty nic nie grzebales.

#64 OFFLINE   piecia189

piecia189
  • 10 postów
  • Dołączył: 25-08-2011
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 04 maja 2012 - 20:03

a to akurat kolego nic nie daje "widziały gały co brały" przerobione :)

#65 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 04 maja 2012 - 20:53

No cóż ... "Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności karnej" ...

Trzeba mówić że to limitowana bardzo zadko spotykana wersja Limited Edition-Executive-MV62000 i jako były pracownik ASO jestes wręcz przekonany że w tym roku w tym modelu owe lampy są elementem wyposażenia seryjnego.. ;)


Tak na poważnie to według mnie jezeli lampa jest dymiona w opór włącznie z długimi to moze być ciężko.. (niedaj boże zaparowana i złożona na odwal się!)

Ja raczej skłaniam się ku delikatnemu retuszowi z pomalowaniem samych ramek tak jak to przedstawił kolega BzQ..


PS.Obawiam się tylko o parowanie i oklejenie bez uszkodzenia odbłyśnika..


____________
Pozdrawiam

#66 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 04 maja 2012 - 20:55

Samo sklejenie to nie problem IMHO. A klej do szyb wcale nie powoduje braku możliwości rozłożenia w przyszłości... Nie raz lampy z różnych aut klejone klejem do szyb rozbierałem i dało radę... Podstawa to cierpliwość!!

Niestety - słabo widzę właśnie oklejanie tak żeby pomalować tylko ramkę. Odbłyśnik jest bardzo delikatny, przetarcie go niewłaściwą szmatką zostawia efekt w postaci rys...

#67 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2012 - 00:32

Samo sklejenie to nie problem IMHO. A klej do szyb wcale nie powoduje braku możliwości rozłożenia w przyszłości... Nie raz lampy z różnych aut klejone klejem do szyb rozbierałem i dało radę... Podstawa to cierpliwość!!


Ja zawsze sklejam na oryg klej i zawsze jest ok nic nie paruje, a swoje lampy dobre 5 razy rozklejałem. Więc tak jak napisałeś cierpliwość to podstawa.

Niestety - słabo widzę właśnie oklejanie tak żeby pomalować tylko ramkę. Odbłyśnik jest bardzo delikatny, przetarcie go niewłaściwą szmatką zostawia efekt w postaci rys...


Sama ramke w soczewce wymontowuje sie i osobno maluje. Jeżeli ktos chce prysnac na soczewke a zostawić długie wystarczy namoczyc papier toaletowy i dokładnie ułożyć go wewnątrz odbłyśnika od świateł drogowych. Po malowaniu papier usuwa sie jednym ruchem ręki i nie pozostawia on po sobie absolutnie żadnych śladów.

Ktoś kiedyś wyżej pytał o malowanie ryfli, tak to się prezentuje:

Dodany obrazek

W soczewce pomalowana sama ramka o której wyżej pisałem:

Dodany obrazek

#68 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 05 maja 2012 - 00:33

Czyli wszelkie wątpliwości są rozwiane. Masz rację co do ramki, moje przeoczenie - wszak niedawno rozbierałem swoje lampy :ok:

#69 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2012 - 00:48

Ciesze sie, że mogę pomóc :)

#70 OFFLINE   michail

michail
  • 81 postów
  • Dołączył: 02-10-2011
  • Skąd: Grudziądz

Napisany 06 maja 2012 - 11:56

tam lukas odbłyśniki kierunkowskazów tez podmalowałeś?

#71 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2012 - 12:37

tam lukas odbłyśniki kierunkowskazów tez podmalowałeś?


malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy

a jak będziesz w środeczku malował to z przeglądem lipka...czepiają się...a raz nawet miły pan z drogóweczki tłumaczył mi że lampa straciła homologację gdyż ją rozklejałem..


i kolejny taki przypadek, gdzie przegląd nie przeszedł.. to już mamy trzeci.


dokładnie, jeden przymknie oko a drugi się przyczepi i kaplica

#72 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 06 maja 2012 - 19:47

Gadają ze jak lampa została rozklejona to straciła homologacje ale sa takie firmy co regenerują odbłysniki i spowrotem do kupy sklejają to dla mnie głupota zeby taka nie przeszła przeglądu bo była regenerowana :masakra:

#73 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2012 - 19:53

Gadają ze jak lampa została rozklejona to straciła homologacje ale sa takie firmy co regenerują odbłysniki i spowrotem do kupy sklejają to dla mnie głupota zeby taka nie przeszła przeglądu bo była regenerowana

dokładnie.. diagnosta twierdzi, że jeśli była ingerencja w lampę to nie jest ona dopuszczona do ruchu od daty ingerencji. Swoją drogą, tak ja mówisz jest to chore. Ale o co tutaj chodzi? o kase:) żeby nie robić starej, tylko kupić nową. Biznes się kręci.

#74 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 06 maja 2012 - 19:56

Wiesz kasa za kasą ale i tak polak uparty jest i bedzie robił co mu sie podoba :)

#75 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2012 - 20:00

Wiesz kasa za kasą ale i tak polak uparty jest i bedzie robił co mu sie podoba

jestem za tym, by można robić modyfikacje czy naprawy nawet na własną ręke, by zaoszczędzić troszkę kaski.. jeśli oczywiście nie ma to wpływu na bezpieczeństwo.. więc czy lampę malował super lakiernik na czarno, czy pan heniu z pcimia dolnego na różowo, mnie to dynda.. jeśli jest wszystko ok. I tak samo powinno być dla diagnosty.. Ale niestety;) zawsze pod górkę

#76 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 06 maja 2012 - 20:03

Wiesz bo diagnosty mają taką pracę bo oni podbijają dowodu o sprawności auta i nie ma czego im się dziwić :hihi:

#77 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2012 - 20:05

no tak, tylko że patrząc na nasze drogi, to 20% aut nie powinno przejść a 10% wgl nie powinno jeździć.. im bardziej od wielkich miast tym bardziej to widać. A jednak.. diagnosta znajomy itp..

#78 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 06 maja 2012 - 20:22

malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy


Efekt ciemnych lamp bedzie wystarczajacy bez jego malowania

#79 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 maja 2012 - 11:02

malując odbłyśniki od kierunków, no to nie będą one widoczne gdy się je włączy


Zanim napiszesz proponuje abyś gdzieś zobaczyła jak to wygląda. Ja mam pomalowane ile się dało i widać równie dobrze jak w oryginale.


A co do przeglądów to w tej chwili 1/3 samochodów nie powinna jeździć bo mają zmatowiałe klosze które bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż malowane klosze. Dla diagnosty ważne jest aby świeciły lampy i były w miarę dobrze ustawione. Gdyby wszystkiego się czepiali to by nie zarobili.

#80 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2012 - 11:09

A co do przeglądów to w tej chwili 1/3 samochodów nie powinna jeździć bo mają zmatowiałe klosze które bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż malowane klosze. Dla diagnosty ważne jest aby świeciły lampy i były w miarę dobrze ustawione. Gdyby wszystkiego się czepiali to by nie zarobili.


my sami się temu dziwimy, dlaczego nie da rady przejść przeglądu z tym i zarówno ty jak i ja wiemy że malowane lampy jeśli są dobrze pomalowane nie psują jakości światła.