

rozładowujacy sie akumulator
#161
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 21:14
#162
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 11:20
teraz pojezdze zupelnie bez radia.
#163
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 11:53
Sprawdzałeś pobór prądu po 10 minutach od zamknięcia auta?
#164
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 11:30
Radio po wygasniecu nie pobiera nic, schodzi z 0.7 na 0.00
Ale jest tylko podpiete pod + i -
Dokupie wtyczke to zapne jak tutaj
http://obrazki.elekt...25536_thumb.jpg
dobra, przy wyjetym radiu tez sie rozladowal.
Ewidentnie cos na bezpieczniku 12.
#165
OFFLINE
#166
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2014 - 18:48
Zatem problem nie tkwi w radiu, ani w zarowce bagaznika.
Gdzie dalej szukac ?
Chociaz dziwne jest to, ze jak sie wpialem miernikiem w obwod bezpiecznika 12, to po kilkunastu minutach zjechal do 0.
Wiec chyba musze szukac od nowa, najpierw aku i identyfikacja obwodu.
Chociaz mam wrazenie, ze to nie wystepuje zawsze, a pojawia sie co jakis czas -i to jest najgorsza opcja

#167
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2014 - 19:05
Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
#168
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2014 - 19:29
Dla pewności przeczyść wszystkie krańcówki w drzwiach. Podepnij miernik szeregowo do akumulatora i porób testy poboru prądu. Czy jest zawsze, czy tylko raz na jakiś czas. Może dzieje się to w jakieś mokre dni?
Masz alarm?
#169
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 15:20

Alarm - no jakiś jest - fabryczny.
Te krancowki musze faktycznie obadac, ze swiatelkami przyciskow musze sprawdzic.
Co do poboru pradu to robilem pomiary i na aku i na obwodzie bezpiecznika 12.
No i niestety byly rozne wyniki.
Na aku mi wychodzilo 0.3- 0.5 i spadalo na 0.01 po wyjeciu bezpiecznika 12.
No to mysle - podejrzany obwod 12.
Wpialem miernik w skrzynke na bzp 12 - noo bierze 0.3.
Wypialem radio - 0.01
Wpialem radio - 0.01
Odpalilem radio i wylaczylem 0.3.
Pomajstrowalem troche odpinajac radio, podpinajac bez anten itp.
W niedziele sprawdzam przy podpietym radiu - wlaczylem, popstrykalem, wylaczylem, zamknalem auto - no i najpierw 0.7, zjazd do 0.2, potem zjazd do 0.00
Myslalem, ze po problemie, bo w miedzyczasie poczyscilem klemy - gdzies czytalem o problemach wynikajacych z kiepskiej masy, naladowalem aku.
Dzisiaj odpalam - uuu uuu uu brum.
Wiec wrocilem na start.
Ok, wyglada to tak:
na aku miernik pokazuje 0.03 przy wyjetym b7 i b12.
po wlozeniu b7 po kilku minutach zjezdza z 0.8 na 0.01-0.02
po wlozeniu b12 i nie odpalaniu stacyjki i radia tak samo
Dalej - wlaczam i wylaczam radio
- schodzi z 2.5A na 1.5A, potem na 0.8 potem na 0.20 - i albo zejdzie na 0.01 albo nie.
Przekrecam stacyjne na zaplon
- tak jak powyzej, raz zejdzie na 0.01 a raz zostaje na 0.2
Schodzenie z 2.5 na 0.2 trwa dobre 10 minut - wiec wg mnie troche za dlugo - biorac pod uwage 5-6 jazd dziennie to mamy godzine poboru calkiem sporego pradu.
Gdzies czytalem o problemach z wyswietlaczem i jego podswietleniem - jak to sprawdzic?
#170
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 17:26
Ja miałem ten plus, że znalazłem gościa który miał to samo radio na stole i mógł popróbować różne modyfikacje. Radio się wygaszało (chociaż przez inną zmieniarkę czasem się nie wygaszało, albo wygaszało po 15 minutach - dopiero kodowanie płytki zmieniarki dało efekt wygaszania po kilku sekundach) Potem było brane na stół wyświetlacz. Wszystko ok (mimo, iż nie wyświetla wszystkich linii i muszę go wysłać na naprawę) .
Ale u Ciebie to inny temat.
Masz 2 obwody i teraz trzeba się przyjrzeć podzespołom podpiętym pod oba bezpieczniki.
Najlepiej schemat instalacji w dłoń i będziesz wiedzieć.
Sprawdź jeszcze wzmacniacz anteny, gdzieś czytałem, że może on robić problemy. (niestety nie wiem gdzie jest)
#171
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 19:07
Radio mialem na stole i mierzylem pobor - w normie, tzn wygaszalo do 0
Ale przy wyjetym radiu i odpaleniu i zgaszeniu auta tez zostawalo te 0.2A.
Jak rozumiem, do wtyczki wyswietlacza inaczej niz przez wyciagniecie zegarow sie nie dostane.
No jest jeszcze opcja, ze aku pada.
Zakladajac nawet staly pobor pradu 0.2A, to przez tydzien rozladuje mi 33Ah - gdzie aku mam 72Ah.
No i jeszcze to -
http://www.elektroda...5941849#5941849
#172
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 19:41
To nie zacząłeś od wyeliminowania ewentualnie tego problemu ??No jest jeszcze opcja, ze aku pada.
#173
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 19:48
A aku ma niecaly rok i nie podejrzewam zeby padl. Nie wjechalem w zadna wieksza dziure itp.
#174
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2014 - 20:17
możesz wyciagac bezpieczniki i w to miejsce wtykać amperomierz - będziesz wiedział gdzie prąd płynie... pamiętaj o wyłączeniu lampek oświetlenia na czas pomiaru.
#175
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 10:22
Praktycznie jestem pewien, ze to jest na obwodzie bezpiecznika 12.
Ok, bylem na tescie aku - 680 A rozruchu fabrycznie, jest 384A i 0% zywotnosci.
Pytanie od czego - aku ma moze rok. Varta.
#176
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 16:54
#177
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 18:32
P.S.
NIe mam polskich znakow nie wiem czemu
#178
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 22:28
jakimś cudem poluzowała mi się śruba mocująca wajhę od automatu (od spodu). Jednocześnie po paru godzinach postoju aku się zaczął wyładowywać (losowo - raz było ok raz nie)
Okazało się, że w zależności jak ustawię wajchę od skrzyni po zgaszeniu silnika po paru minutach zapalał się wyświetlacz od radia.
POdkręciłem śrubę od wajchy na klej i od tamtej pory spokój.
#179
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2014 - 09:22
.Mam pytanie czy padający żarnik albo przetwornica może pobierać prąd na wyłączonym zapłonie ??,bo tak mniej wiecej od czasu przygasania lampy(komunikat headlight tail light) zaczęły się problemy z rozładowującym się aku.
Pozdro
#180
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2014 - 09:42