

2.5 TD - wtrysk sterujacy
#201
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 11:14
#202
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 12:58

#203
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 10:13
naj lepsza rada wymiana ,szkoda czasu,mnie lał i jezdzilem az w koncu wymienilem,za nowy dałem 900 ,wiem ze duzo ale przynajmniej spokoj i gwarancja rok!
Wszystko spoko ale chodziło mi o konkrety czy to ma jakiś wpływ na silnik i inne podzespoły...czy coś się stanie jak tak będę dłużej jeździł...
Z rozebraniem i naprawą nie będzie problemów a na nowe to szkoda tyle chajsu i można coś próbować naprawić... najważniejsze że nie cieknie z przelewów bo miałem dużo takich wtrysków że były poułamywane główki przelewów i ciekło:(
#204
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2011 - 21:15
#205
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 09:42
na którym cylindrze masz ten wtrysk sterujący? patrząc od chłodnicy... 3ci czy 4ty?
Wtrysk sterujący jest na 4 cylindrze, nie można go pomylić bo to jest jedyny wtrysk z którego wychodzi przewód z kostką.
#206
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2011 - 17:07
#207
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2011 - 08:56
Padł mi wtrysk z czarnym kabelkiem, z alledrogo jedzie do mnie już kupiony ,ale z białym kabelkim.
I oto jest pytanie czy nie będzie problemu po zamontowaniu ( w sensie czy są wzajemnie zamienne)?
Pan z allegro twierdzi stanowczo że po 1 wtrysk 100% działa po 2 na pewno bedzie pasował do mojego silnika.
Ale wolałbym też poznać opinie PRAWDZIWYCH fachowców.
Pzdr.
#208
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2011 - 09:28
#209
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2011 - 11:42
#210
OFFLINE
#211
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2011 - 21:57
#212
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2011 - 00:14
wtrysk z białym kabelkiem i wtyczką po zainstalowaniu zamiast wtrysku z czarnym kabelkiem i wtyczką ,działa( o ile nie był popsuty), jednak trzeba wykonać małą "adaptację " , mianowicie , spiłować lub ściąć " na zero" , jak kto woli , zaznaczone na czarno miejsce :

Uploaded with ImageShack.us
bo inaczej wtyczka nie będzie pasować do gniazda.
aha wtyczkę wpinamy nieszlifowana stroną do wtrysku.
pzdr.
#213
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 10:26
Uwaliła się cewka - to jest dupowata sprawa ale da się to naprawić (zrobiłem już kilka takich wtrysków) jeśli nie znajdziesz dostatecznie cienkiego drucika (na pewno nie znajdziesz 0,05 mm) to nawiń tyle żeby się zmieścił a zbyt mały opór zrekompensuj dokładając odpowiednią ilość oporników 10 ohm aby dobić opór do około 100. Wlutować szeregowo na jednym z kabelków (łączysz je razem tyle ile trzeba, lutujesz, wycinasz taką samą długość jednego przewodu, lutujesz, na to koszulka termokurczkiwa i musi działać) Podczas przewijania możesz pomylić kierunek nawijania lub biegunowość samej wtyczki, wtedy żeby się nie pieprzyć zeszlifowywujesz wypustek na wtyczce i wpinasz na odwrót (gdyby oporność była OK a mimo to świecił się check engine).
i właśnie o taką informację mi chodziło:) a czy mogłem spalić cewkę zmieniając biegunowość??? bo jak wymieniałem wtrysk to nie miał on wtyczki i przylutowałem starą wtyczkę ale nie zwracałem uwagi na kolejność kabelków hehe
#214
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 11:00
#215
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 23:27
ale ja tylko wymieniłem wtrysk a przez to że miałem tylko dwa druty( bo ktoś kumaty obciął za krótko) to zlutowałem dwa przewody i podpiąłem je. Błąd skasowałem i było git do puki nie ruszyłem autem bo potem wyskoczyła kontrolka silnika i się zaczęło......niby wszystko dobrze a wtrysk chyba upaliło bo rezystancji ma teraz zero....NIE nie mogla sie od tego spalic. Zazwyczaj ona sie nie przepala tylko peka drut na etapie montazu lub od naprezen tego plastyku, ktory przewaznie ma pekniecie przez co zaczyna przeciekac na oryginalnym silikonie i wtedy trzeba go porzadnie zasmarowac silikonem, raz zeby nie cieklo dwa zeby maksymalnie unieruchomic (zeby nie mogl puchnac co moze spowodowac zereanie drutu, dlatego nie nawijaj zbyt scisle)

#216
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 09:36
#217
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 23:47
#218
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 07:03
#219
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 13:13
#220
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 15:54
wczoraj sprawdzałem błędy i pokazuje tylko błąd 92 to chyba od tego tempomatu a tak to nic a jak mam sprawdzic tą rezystacje ?
wypnij kostkę od wtrysku i do obu pinów dotknij miernikiem i zobaczysz jaka jest rezystancja cewki wtrysku powinno się mieścić od 90ohm do 120ohm jak dobrze pamiętam