Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dyfer 4,22


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
103 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 03 grudnia 2012 - 18:47

A powiedzcie koledzy 3,0 V6 1995 oryginalnie kupiony na automacie, przerabiałem go na manual ale dyfer został stary. Co tam może być? Wg. Opel-infos.de jest chyba 3,7 (faktycznie zamulacz jest).

#82 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 03 grudnia 2012 - 21:31

Prawie na bank 3,7... U mnie to samo - auto też w oryginale było automatem, ktoś je druciarsko "zmanualizował". Dyfer wymieniłem sam na 3,9 ze szperą...

#83 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 03 grudnia 2012 - 21:34

Prawie na bank 3,7... U mnie to samo - auto też w oryginale było automatem, ktoś je druciarsko "zmanualizował". Dyfer wymieniłem sam na 3,9 ze szperą...


I jak po wymianie? duża różnica?

#84 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 03 grudnia 2012 - 21:44

I jak po wymianie? duża różnica?

Szczerze? Mało odczuwalna, ale może to kwestia tego że ja mam duże wymagania. Ogólnie dla mnie moje auto "nie jeździ", kiedy wszyscy inni którzy próbowali twierdzą że jest wręcz przeciwnie...

#85 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 03 grudnia 2012 - 21:50

Szczerze? Mało odczuwalna, ale może to kwestia tego że ja mam duże wymagania. Ogólnie dla mnie moje auto "nie jeździ", kiedy wszyscy inni którzy próbowali twierdzą że jest wręcz przeciwnie...


To witaj w klubie, chciałbym wreszcie osiągnąc zadowalający dla mnie efekt ale wydaje mi się, że do tego potrzebuję 4,22, najlepiej ze szperą

#86 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 grudnia 2012 - 23:54

No to szukaj osobno 4.22 i osobno szpery :) Watpie ze znajdziesz razem.

#87 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 grudnia 2012 - 11:26

Hubi ma i pewnie odda :D
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#88 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 08 grudnia 2012 - 08:21

No to szukaj osobno 4.22 i osobno szpery Watpie ze znajdziesz razem.


już załatwiam z Mariuszem 4,22 :) później poszukam szpery :)

#89 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2012 - 11:25

A to nie lepiej od razu brać most ze szperą?

#90 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 08 grudnia 2012 - 12:29

A to nie lepiej od razu brać most ze szperą?


ciężko o 4,22 ze szperą

#91 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 08 grudnia 2012 - 12:40

na razie 4,22 wystarczy, szpera jak znajdę też będzie :)

#92 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2012 - 22:24

Schaltgetriebe:
R25, 3,45


Wiadomo skrzynia R25 w moim przypadku.A co do dyfra 3.45 to jakiś znawca mógłby podpowiedzieć jaki byłby lepszy dla mojego silnika? Czy to jest jedyny adekwatny do mojej jednostki... no i ten cały 3.45 to dobry czy raczej "budżetówka co szału nie robi"

 


 


 


#93 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2012 - 22:35

no i ten cały 3.45 to dobry czy raczej "budżetówka co szału nie robi"

Ni panimaju, jaka budżetówka? :hmm:

W dizlu masz "długi" most, bo klekot ma wąski zakres obrotów użytecznych.
Na upartego mógłbyś sobie zeswapować 4.22, wtedy przez ułamek sekundy na każdym biegu miałbyś mocarny zryw, ale musiałbyś się pogodzić z Vmax na poziomie 160kmh :F

#94 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2012 - 22:55

czyli na poprawe wrażen w moim przypadku wlicza się tylko 3.45 ze szparą ?

 


 


 


#95 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 08 grudnia 2012 - 22:57

czyli na poprawe wrażen w moim przypadku wlicza się tylko 3.45 ze szparą ?


mozesz sprobowac 3.7 ale napewno spalanie tez skoczy

#96 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2012 - 23:00

dużo? Obecnie przy absolutnym braku PSJ z mojej strony , mam spalanie rzędu 9-10l i to mi pasuje;)

 


 


 


#97 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 09 grudnia 2012 - 10:41

Ja osobiście zaaplikowałbym do tego R6 mocnego wirusa + ew. zmienił most na 3.7 z V'ki. Tracimy w ten sposób niespełna 7% prędkości na każdym biegu, ale różnica w przyspieszeniu powinna być znaczna.

#98 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 grudnia 2012 - 17:36

mam pytanie mozecie mi pomóc mam omege 2.0 16 v automat i zastanawiam sie czy nie ma ona szpery bo jak skrecam powoli to tak jak by dwa koła skrecały razem jak zobaczyc jaki to most

#99 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 grudnia 2012 - 17:42

wyciagnac poloske jedna i zajrzec do srodka.

#100 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 grudnia 2012 - 17:47

i co tam bd widac masz moze zdiecie jak ma wyglądac zdiecie