

dyfer 4,22
#61
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2010 - 19:39
#62
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 19:17
#63
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 19:57

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#64
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 20:37
#65
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 20:49

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#66
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 18:48
#67
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 20:05
z Opla Omegi 2001r 2.5 V6. jak możesz to napisz przy jakich silnikach najlepiej szukac
Kolego nie robili takiej wersji w 2001 roku, 2.5 wychodziły do 09.2000 roku. A dyfer 4,22 to był w tym silniku 2,5 ze skrzynią automatyczną.
#68
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 20:05
koledzy, mam jeszcze jedno pytanie. czy półosie z B pasują da Bfl, bo szukam do mojej omegi dyfra z przełożeniem 4.22 i nie wiem czy razem z półośkami mam kupic
polosie zostawiasz swoje
#69
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 20:24
#70
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 20:50
Troche odgrzeje,rozumiem że 3,9 ma dłuższe przełożenie, a 4.22 krótsze (lepiej się zbiera, ale biegi krótsze) ??
Miałem założony i powiem ci że jakoś różnicy nie odczułem faktycznie to troche lepiej sie zbiera ale na trase jak dla mnie się nie nadawał na miasto tak
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#71
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 20:56
Na miescie czuc:) ja czulem. Roznica znaczna. Na 3.9 zamulał mnie.Miałem założony i powiem ci że jakoś różnicy nie odczułem faktycznie to troche lepiej sie zbiera
#72
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:26


#73
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:34
Dave, to nie jeździłeś na 3.7 chyba
Ja niestety tak - to jest dopiero zamulacz. Chociaż po przesiadce na 3.9 ze szperą wcale dużo lepiej nie jest niestety
ja tez mialem w serii 3.7 - masakra na miasto :szpital: od razu przesiadlem sie na 4.22

#74
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:39
potem dolozylem szpere.
To szpere można dołożyć do dyfra ??, czy trzeba kupic dyfer ze szperą.
#75
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:41
To szpere można dołożyć do dyfra ??, czy trzeba kupic dyfer ze szperą.
mozna dolozyc. seryjnie chyba nie bylo 4.22 ze szpera. moja wsadzalem z dyfra od 2.5td.
#76
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:46
4.22 było LSD http://www.opel-info...be/ha_diff.html
#77
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:49
To super, ile może kosztować sama szpera ?? czy zabieg jest skomplikowany, pamiętam most z Poloneza po rozebraniu zawsze były później problemy z wyciem.
4.22 było LSD http://www.opel-info...be/ha_diff.html
samej szpery nie kupisz - musisz kupic most ze szpera z innym przelozeniem i z dwoch zrobic jeden. przelozenie tylko po ustawieniu luzu miedzyzebnego.
#78
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 22:00
Dieslami nie jezdzeDave, to nie jeździłeś na 3.7 chyba

Z 400 PLN...To super, ile może kosztować sama szpera
Sama szpera pasuje nawet z Omegi A.
#79
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 22:29
Hahaha... Problem z tym mostem jest taki, że auto jedzie dopiero powyżej 100-110km/h.Dieslami nie jezdze
#80
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 22:34
No:) A ja smigam bokiem do 110kmh aktualnie, wiec wieszHahaha... Problem z tym mostem jest taki, że auto jedzie dopiero powyżej 100-110km/h.

edit... aktualnie to smigalem
