Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dyfer 4,22


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
103 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   przemeksaw

przemeksaw
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Dabrowa Białostocka

Napisany 04 czerwca 2010 - 19:39

jest problem. pewna osoba sprzedaje na części samochód i prędkości juz nie da sie sprawdzić;p

#62 OFFLINE   przemeksaw

przemeksaw
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Dabrowa Białostocka

Napisany 10 czerwca 2010 - 19:17

Jeżeli na dyfrze znajduje sie naklejka z kodem kreskowym albo podobna to da sie z nie wyczytać jakie ma przełożenie??

#63 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 czerwca 2010 - 19:57

policz zęby w dyfrze.. albo napisz od jakiego to silnika.
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#64 OFFLINE   przemeksaw

przemeksaw
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Dabrowa Białostocka

Napisany 10 czerwca 2010 - 20:37

z Opla Omegi 2001r 2.5 V6. jak możesz to napisz przy jakich silnikach najlepiej szukac

#65 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 czerwca 2010 - 20:49

http://www.opel-info...be/ha_diff.html
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#66 OFFLINE   przemeksaw

przemeksaw
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Dabrowa Białostocka

Napisany 18 czerwca 2010 - 18:48

koledzy, mam jeszcze jedno pytanie. czy półosie z B pasują da Bfl, bo szukam do mojej omegi dyfra z przełożeniem 4.22 i nie wiem czy razem z półośkami mam kupic

#67 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2010 - 20:05

z Opla Omegi 2001r 2.5 V6. jak możesz to napisz przy jakich silnikach najlepiej szukac


Kolego nie robili takiej wersji w 2001 roku, 2.5 wychodziły do 09.2000 roku. A dyfer 4,22 to był w tym silniku 2,5 ze skrzynią automatyczną.

#68 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 czerwca 2010 - 20:05

koledzy, mam jeszcze jedno pytanie. czy półosie z B pasują da Bfl, bo szukam do mojej omegi dyfra z przełożeniem 4.22 i nie wiem czy razem z półośkami mam kupic


polosie zostawiasz swoje




 


#69 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 29 listopada 2012 - 20:24

Troche odgrzeje,rozumiem że 3,9 ma dłuższe przełożenie, a 4.22 krótsze (lepiej się zbiera, ale biegi krótsze) ??

#70 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 listopada 2012 - 20:50

Troche odgrzeje,rozumiem że 3,9 ma dłuższe przełożenie, a 4.22 krótsze (lepiej się zbiera, ale biegi krótsze) ??


Miałem założony i powiem ci że jakoś różnicy nie odczułem faktycznie to troche lepiej sie zbiera ale na trase jak dla mnie się nie nadawał na miasto tak

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#71 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 listopada 2012 - 20:56

Miałem założony i powiem ci że jakoś różnicy nie odczułem faktycznie to troche lepiej sie zbiera

Na miescie czuc:) ja czulem. Roznica znaczna. Na 3.9 zamulał mnie.

#72 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 29 listopada 2012 - 21:26

Dave, to nie jeździłeś na 3.7 chyba :D Ja niestety tak - to jest dopiero zamulacz. Chociaż po przesiadce na 3.9 ze szperą wcale dużo lepiej nie jest niestety :(

#73 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 21:34

Dave, to nie jeździłeś na 3.7 chyba :D Ja niestety tak - to jest dopiero zamulacz. Chociaż po przesiadce na 3.9 ze szperą wcale dużo lepiej nie jest niestety :(


ja tez mialem w serii 3.7 - masakra na miasto :szpital: od razu przesiadlem sie na 4.22 :) potem dolozylem szpere. roznica jest potezna.




 


#74 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 29 listopada 2012 - 21:39

potem dolozylem szpere.


To szpere można dołożyć do dyfra ??, czy trzeba kupic dyfer ze szperą.

#75 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 21:41

To szpere można dołożyć do dyfra ??, czy trzeba kupic dyfer ze szperą.


mozna dolozyc. seryjnie chyba nie bylo 4.22 ze szpera. moja wsadzalem z dyfra od 2.5td.




 


#76 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 29 listopada 2012 - 21:46

To super, ile może kosztować sama szpera ?? czy zabieg jest skomplikowany, pamiętam most z Poloneza po rozebraniu zawsze były później problemy z wyciem.

4.22 było LSD http://www.opel-info...be/ha_diff.html

#77 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 21:49

To super, ile może kosztować sama szpera ?? czy zabieg jest skomplikowany, pamiętam most z Poloneza po rozebraniu zawsze były później problemy z wyciem.

4.22 było LSD http://www.opel-info...be/ha_diff.html


samej szpery nie kupisz - musisz kupic most ze szpera z innym przelozeniem i z dwoch zrobic jeden. przelozenie tylko po ustawieniu luzu miedzyzebnego.




 


#78 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 listopada 2012 - 22:00

Dave, to nie jeździłeś na 3.7 chyba

Dieslami nie jezdze :D

To super, ile może kosztować sama szpera

Z 400 PLN...

Sama szpera pasuje nawet z Omegi A.

#79 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 29 listopada 2012 - 22:29

Dieslami nie jezdze :D

Hahaha... Problem z tym mostem jest taki, że auto jedzie dopiero powyżej 100-110km/h.

#80 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 listopada 2012 - 22:34

Hahaha... Problem z tym mostem jest taki, że auto jedzie dopiero powyżej 100-110km/h.

No:) A ja smigam bokiem do 110kmh aktualnie, wiec wiesz ;)

edit... aktualnie to smigalem ;)