

dyfer 4,22
#1
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 18:49
czy ktoś ma 3,0 V6 z takim dyferkiem ?? jak to sie sprawuje na automacie ??
#2
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 19:25
ale wiesz znam jedną 3,0 z manualoką do której był by jak znalazł

dam hmmm 200zł idziesz na to???
tak normalnie to cena praktycznie jest tylko umowna bo nie znajdziesz ich za dużo może być pińćset a może być i tyśak

#3
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 21:51
#4
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:02
prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...
jak byś jej nie chciał to daj znać, chętnie przygarnę, szkoda żeby się zmarnowała 8)
#5
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:25
#6
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 08:57
Jeśli to ten o którym myślę to zdecydowanie jest wart tych 7 stówekPanowie krotkie pytanko . Ile jest warty dyfer 4,22 ze szperą ?? proszę o odp bo mam do kupienia

Jeśli to jakiś inny to bez sprawdzenia na aucie, a potem rozebrania i obejrzenia bebechów niewiele da się powiedzieć.
Zakatowaną szperę kupisz za grosze, porządna regeneracja będzie kosztowała od 500 wzwyż, więc wg mnie nie warto. No chyba że będziesz miał szczęście i ustrzelisz igiełkę za śmieszne pieniadze.
Mógłbyś rozwinąć?eee tam w awtomacie to kompletna kupa i nieporozumienie.....
Odcięcie przy 220kmh jest przy manualnej skrzyni R28, bo V bieg jest krótki. Pewną poprawę da podmiana skrzynki na R30, która ma dłuższą V-kę, wtedy Vmax wzrośnie do 235kmh.prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...
AR35 ma tak długi ostatni bieg że bez problemu idzie licznikowe +250 (jeśli tylko silnikowi starcza mocy).
Wzrost spalania na trasie nie przekracza 5-10%, zależnie od prędkości przelotowych, w mieście b/z.
#7
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 09:02
prędkość max to chyba 220km/h
240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.
a wlasnie ciekawe co ze spalaniem . mam nadzieje ze beast sie tu tez wypowie jakie sa plusy i minusy w 3 litrach w automacie
na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:13
240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.
na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg
a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??
#10
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:16
a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??
jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.
#11
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:29
#12
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:40
a co to jest ten dyfer? tylny most? jakies inne przełożenia czy cos?
dokladnie tylny most z przelozeniem 4.22
#13
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:18
jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.
a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??
#14
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:21
a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??
zdejmujesz swoj - zakladasz nowy i tyle. jak masz auto powyzej 98 to daj mi VIN sprawdze ci jaki masz seryjnie.
#15
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:42
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:54
a jak rozpoznać że to 4.22:)
po naklejce na dyfrze ktorej na 99% nie ma

#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:51

#20
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:06
Przy okazji pytanie glownie do 7gsi ( masz manuala z krotszym dyfrem jak dobrze pamietam )
Jakie predkosci max rozwija na poszczegolnych biegach na krotszym dyfrze ? ( tak +/-
porownujac do serii, czyli
1 ok 60km
2 ok 105
3 niepamietam ( chyba ok 150 lub wiecej)
Dalsze biegi mnie nieinteresuja, bardziej chodzi mi o elastycznosc 3 i 4 biegu przy wyprzedzaniu w naszych warunkach drogowych z 60/70km/80km/h w gore.