

Jaka różnica po zmianie opon z 235 na 215
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 10:03
Myślę, że nie można porównywać prowadzenia Omegi do E39. Rozmiary podobne, waga też, ale jednak 5-tkę dużo pewniej i łatwiej się kontroluje. Oma nie jest mistrzem prowadzenia niestety, choć z kolei bije E39 na głowę pod wieloma innymi względami, prowadzenie, jednak zdecydowanie różne.
#23
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 11:59
#24
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 12:30
Co do szerokich opon to się zgadzam, w Omie wg mnie do normalnej jazdy 215 to jest maks. Zanim kupiłem Omkę wiedziałem, że ten model raczej kiepsko się prowadzi a wszelkie tunningi jeszcze bardziej pogarszaja sprawę (i faktycznie tak jest). Z drugiej strony fabrycznie Omega wygląda bardzo słabo, wiec decyzja należy do własciciela.
#25
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 20:12
tak samo standardowy jak w omie 235Na 205 w trójce się kiepsko jeździło? Tam to jest standardowy rozmiar
latem jeżdżę na 235/45 r17 zimą 205/55 r16 i wielkiej różnicy nie odczuwam, na jednych i drugich napiepsza w koleinach
#26
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:01
W poprzdniej omedze B latem uzywalem wlasnie seryjnych 17" felg omegowskich z BFL z oponami 235/45/17 i potwierdze wszystkie opinie tutaj napisane ze miota autem na koleinach strasznie i dodatkowo musialem zalozyc dystanse bo s przodu tarlo opona o amortyzator.
Te kola 17 z oponami 235 sobie zostawilem i w nadchodzace lato zaloze do mojej obecnej omegi BFL. Teraz zima jezdze na 205/55/16
Znajomy mial tez BFL kombi wlasnie z seryjnymi 235/45/17 i nic nie rzucalo
Wychodzi na to ze 17" 235 na BFL jest ok, choc bede wstanie to potwierdzic jak przyjdzie wiosna i zaloze te same kola i opony ktore na poprzedniej omie B powodowaly rzucaniem autem.
#27
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:31
#28
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:55
Co gorsza u znajomego amortyzatory byly juz na wykonczeniu i l u mnie w miare nowe przejechane 20kkm.
Pamietam to dobrze bo robilismy testy, jechalismy na zmiane na tym samym odcinku drogi...
Generalnie cos w tym jest... bo tez opisujesz ze na 235 Ci nie rzuca autem, a wszyscy co pisze ze rzuca posiadaja omege B
pozdrawiam
#29
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 23:27
#30
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 23:37
ja bym stawial na tuleje, przy szerokich laczach to tylko lemforderGeneralnie cos w tym jest... bo tez opisujesz ze na 235 Ci nie rzuca autem, a wszyscy co pisze ze rzuca posiadaja omege B
pozdrawiam
#31
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 10:47
Na tyl tez zalozylem dystans zeby w miare to rowno bylo (przod z tylem)
1cm/1.5cm dystans powinien wystarczyc. - najlepiej zaloz sobie kola i zobacz
Polecam firme www.ring-tuning.pl dzwonisz podajesz co potrzebujesz i robia i wysylaja. Dystanse sa dobrze wytoczone i co najwazniejsze proste. (zamawialem u nich juz kilkanascie roznych kompletow dystansy i wszystko cacy) Jak bedziesz mial krzywy dystans to beda drgania na kierownicy.
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 13:56

#34
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:05
#35
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 00:15
#36
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 17:42
Trochę odgrzeję...
Dziś rano jadąc do roboty zauważyłem, że lewe koło trze o nadkole w ''hopkach", aż nadkole mi wytarło i zaczyna o błotnik w większych ''dziurkach''
Koła to oplowskie ''łopaty'' siedemnastki i opona 235/45/17-towina tego zestawu z b fl do b?
#37
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 17:47
Cześć,
Trochę odgrzeję...
Dziś rano jadąc do roboty zauważyłem, że lewe koło trze o nadkole w ''hopkach", aż nadkole mi wytarło i zaczyna o błotnik w większych ''dziurkach''
Koła to oplowskie ''łopaty'' siedemnastki i opona 235/45/17-towina tego zestawu z b fl do b?
te koła nie maja prawa obcierać.Nawet przy niższym zawieszeniu.
Czy masz dystanse założone??
#38
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 18:49
#39
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 20:58
#40
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:07