

Jaka różnica po zmianie opon z 235 na 215
Rozpoczęte przez
marcines
, 28 lip 2009, 03:09
49 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:46
Rano oczywiście będzie stacja diagnostyczna obowiązkowo...mnie tylko zastanawia czemu tak nagle i co geometria ma do tego? Od początku sprężynę podejrzewałem lub wahacz...dzięki za podpowiedzi...jutro się pochwalę co i jak...
#42
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:49
Kolega w BMW e36 miał problem tego typu, że jechał za szybko, pocałował dobrą dziurę na drodze i skrzywił wahacz tak, że właśnie opona mu o coś tam obcierała, i to tak konkretnie.
#43
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:54
dziury co prawda nie pamiętam żadnej, ale może zaliczyłem...zobaczymy co jutro z kanału będzie widać i po ewentualnym ściągnięciu amorka...trza się przespać z tym i pomyśleć...może rozwiązanie się przyśni...
do jutra...

#44
Guest_DaroX25XE_*
#45
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 06:43
amortyzator nie ma wpływu na wysokość autaChyba ze amor sie całkiem skończył
#46
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 23 czerwca 2012 - 09:09
I jeszcze spytam - opona jest zjechana po całym obwodzie czy tylko jakiś odcinek?
#47
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 09:11
amortyzator nie ma wpływu na wysokość auta
Nie ma na wysokość auta ale na prace koła na nierównościach i siadanie auta na nierówności.
#48
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 09:40
Nie ma na wysokość auta ale na prace koła na nierównościach i siadanie auta na nierówności.
Nawet jak wyciagniesz amorka to nie bedzie nic obcierać.Amorek tylko "spowalnia" pracę zawieszenia.
#49
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 10:09
I z tym się zgodzę w 100%, tylko ze zamiast "nie bedzie" użyłbym słów "nie powinno".
Mniejsza z tym, zobaczymy co wyjdzie koledze z tym obcieraniem.

#50
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2012 - 20:28
Hej,
No i na stacji diagnostycznej powiedział to co przypuszczałem, czyli za wysoko stoi tył na tych wzmacnianych sprężynach...już normalne zamówione i zobaczymy po zamontowaniu...po za tym łożysko w piaście, drążek środkowy i końcówka...eh...skarbonka...
No i na stacji diagnostycznej powiedział to co przypuszczałem, czyli za wysoko stoi tył na tych wzmacnianych sprężynach...już normalne zamówione i zobaczymy po zamontowaniu...po za tym łożysko w piaście, drążek środkowy i końcówka...eh...skarbonka...
