Wg tego co cytujesz to we wszystkich silnikach benzynowych starszej generacji mamy efekt niekontrolowanego wzrostu temperatury. Stare silniki nie miały EGR.... Np. miałem corsę B z silnikiem C14NZ

Napisany 24 czerwca 2013 - 19:31
Napisany 24 czerwca 2013 - 20:09
Napisany 09 lipca 2013 - 13:18
Napisany 10 lipca 2013 - 15:09
Napisany 10 lipca 2013 - 16:36
Napisany 10 lipca 2013 - 18:42
Napisany 11 lipca 2013 - 09:42
Napisany 12 lipca 2013 - 16:29
Napisany 12 lipca 2013 - 23:11
no my tez wrozki nie jestesmy...Pytam bo nie sprawdzałem jak mam u siebie, bo musiałbym specjalnie do warsztatu, zeby się dowiedzieć
Napisany 13 lipca 2013 - 01:15
Napisany 21 lipca 2013 - 16:50
Napisany 21 lipca 2013 - 19:07
Wywaliłem zaślepkę i nie ma różnicy... więc on nie ma wpływu na spalanie ani na nic jak wszystko sprawne.
Jak to padają jak muchy? Ja mam fabryczny - 14 lat i 365000km przebiegu, ale mi oleju nie pali więc pewnie dlatego żyje
Napisany 01 września 2013 - 10:20
Napisany 07 września 2013 - 18:11
Napisany 07 września 2013 - 18:36
Ja nie widzę różnicy w spalaniu. Co masz na myśli pod pojęciem że spaliny są kaloryczne? Spaliny nie spalą się drugi raz więc na moją prostą logikę są takim neutralnym wypełniaczem cylindra...
Napisany 07 września 2013 - 20:10
Napisany 07 września 2013 - 20:10
Napisany 07 września 2013 - 20:18
w 3.2 na szczęście EGR'a nie ma za to jest elektroniczna przepustnica która może się zepsuć, masz 4 sondy lambda (o dwie za dużo) i 4 katalizatory(o 4 za dużo)
a no i jak katy wytniesz bez modyfikacji programu w ECU to ci zawory po wypala
Napisany 26 stycznia 2014 - 00:22