

Zaślepienie recyrkulacji spalin EGR
#1
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 14:01
pozdr
Przemo
#2
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 16:02
Wstepne grzanie katalizatora utrzymuje katalizator dluzej przy zyciu, ale jego usuniecie nie spowosuje jakiegos problemu w najblizszym czasie.
#3
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 23:01
#4
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 23:16
Tylko brak błędów jeśli EGR jest uszkodzony. Przy sprawnym nic nie daje (ani więcej mocy ani momentu).a co daje takie zaslepienie zaworu ERG jak mozna wiedziec bo zielony jestem z tego??
#5
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 07:00
THX
#6
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 08:56
wg teorii podanie trochę spalindo mieszanki paliwowo-powietrznej powoduje obniżenie temperatury spalania co daje mniej tlenków azotu NOx. Po to to jest montowane. Teoretycznie mniejsza temperatura = dłuższa żywotność zaworów (nie wypalą się szybko) ale czy to ma jakiś wpływ w praktyce? chyba nie. kiedyś auta nie miały EGR i tez jeździły

#7
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 13:01
A jeśli mi po zaślepieniu dopiero wyskoczył błąd?Tylko brak błędów jeśli EGR jest uszkodzony.
#8
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:23
Jestem ciekawy czy komuś sie to udało i jaki przyniosło to efekt. Przy okazji rozebrania dolotu stwierdziłem, że trudno było by to zrobic mechanicznie. Możliwe by to pewnie było od strony kolektora wydechowego, tylko czy jest szansa, że przyniesie to pozytywny skutek tak jak sie udaje w innych silnikach.
Spróbowałem to zrobic w inny sposób.Ponieważ przy braku podciśnienia zawór EGR normalnie zamyka dopływ spalin do kolektora ssącego spróbowałem oszukać ECU i odłaczyłem od EGR wężyk podciśnienia. Zaślepiłem go tak aby nie zasysał powietrza. Jednak po około 200 m zapalił sie Check i silnik stracił moc. Po podłaczeniu z powrotem wszystko wróciiło do normy. Zastanawiam sie jak ECU sprawdził że nie podnosi sie EGR. Czy mógł to sprawdzic na podstawie sygnału z przepływomierza?? Czy w inny sposób , moze po sygnale z sondy lambda?
Może ktos próbował to zrobic inaczej z pozytywnym skutkiem?
#9
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:57
Tu mozesz sobie tylko programowo obnizyc zawartosc udzialu spalin w spalaniu o -20%.
To tyle....
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 22:11
#12
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 07:53
"na roznych forach...." - piszesz o VW ?
#13
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 08:58
#14
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 09:09
#15
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 11:12
#16
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 10:29
Oferuję komplet nakrętka + korek do zaślepienia EGRa oraz nakrętka i korek do zaślepienia kolektora. ( rurkę łączącą wyrzucamy ) korek uszczelnia się na stożku, ma dodatkowo oring do 200'C ( poprawiłem silikonem 315'C) i działa!

Cena zestawu 20 zł + koszt transportu.

Zaślepiłem u siebie bo wywalało błąd Egra i problem znikł

#17
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 10:51
Zapraszam wszystkich chętnych do zaślepienia w V6
Oferuję komplet nakrętka + korek do zaślepienia EGRa oraz nakrętka i korek do zaślepienia kolektora. ( rurkę łączącą wyrzucamy ) korek uszczelnia się na stożku, ma dodatkowo oring do 200'C ( poprawiłem silikonem 315'C) i działa!
Cena zestawu 20 zł + koszt transportu.( wiem to nie market ale w temat...)
Zaślepiłem u siebie bo wywalało błąd Egra i problem znikł
Oferujesz to jednorazowo czy bedziesz oferowal stale? Moze wrzucisz jako ogloszenie.
Zrob kilka zdjec, jakis instruktaz jesli mozesz.
#18
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 17:00

#19
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 07:39


Oferuję na stałe wrzucę na market.
#20
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 09:04
4 monety 60groszy..
hmm piętnasto-groszówki co
:duze_hihi:
Nie... 2 x 20gr jako zaślepki + 2 x 10gr jako dystanse
