

Zaślepienie recyrkulacji spalin EGR
#141
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2014 - 09:01
#142
OFFLINE
#143
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2014 - 15:02
#144
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2014 - 20:48
#145
OFFLINE
#146
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2014 - 10:12
#147
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2014 - 16:47
A druga sprawa czy czujnikowi ciśnienia doładowania w kolektorze nie będzie "brakować" nieco powietrza?
#148
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2014 - 17:57
to jest silnik od 97 roku klepany także niema się co dziwić, nie czujnik mierzy ciśnienie a ni eilośćW silnikach mjtd od 2002 roku nie ma możliwości jazdy z zaślepionym całkowicie egr ,gdyż auto wchodzi w tryb awaryjny,można jedynie egr wyciąć programowo i dopiero wywalać.A poza tym jedynie można ograniczać dopływ spalin do kolektora. Z tąd dla mnie dziwnym jest że w silniku bmw z 2000 roku z egr-em już nieco bardziej "rozwiniętym" niż np. w jtd z 2000 roku można go oszukać w tak prosty sposób.
A druga sprawa czy czujnikowi ciśnienia doładowania w kolektorze nie będzie "brakować" nieco powietrza?
#149
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2014 - 16:13
Ciśnienie także zależy od ilości ,jeśli na dane ciśnienie składało się powietrze z turbo i jakiś tam procent powietrza z egr to tego procentu czujnikowi powinno braknąć
#150
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2014 - 22:45
Było by czysto i schludnie

#151
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2014 - 08:20
A co myślicie o wywaleniu egr w 2.5td i zastąpieniu go zrobionym z alu jakby adapterem. Z kwadratowego profilu robimy okragły w miejscu gdzie nachodzi na niego rura, wewnątrz otwór + 4 otworki na śruby do kolektora. 2 wężyki podciśnienia wywalić a otwory zaślepić.
Było by czysto i schludnie
Możesz zrobić tak jak ja czyli założyć kolektor od 2.5TD z bmw który nie ma EGR'a bo był on umieszczony w ruże dochodzącej do kolektora i wtedy masz schludnie i wygląda jak seria
[ATTACH]25310[/ATTACH]