

2,5 V6 wymiana uszczelek pokrywy zaworów POMOCY
#1
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 17:49
Pomocy bo moja omcia stoi rozkrecona a ja musze jeździć francuzem (bllleeeeee, nigdy w życiu francuza).
#2
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 17:59
Nie kombinuj, tylko kup sobie odpowiednie klucze i odkręć kolektor.
Pamiętaj, że zanim zaczniesz cośrobić, powinieneś się upewnić, że będziesz miał wszystkie potrzebne narzędzia i materiały.
#3
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:01
gore kolektora? nie musisz odkrecac koniecznie torksami wystarczy klucz oczkowy lub nasadka
#4
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:04
Powiem tak ja nigdy bez ściągania bym nie wymienił i nie widziałem takiego magika który by to zrobił


#5
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:06
#6
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:10


#7
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:40
#8
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 18:49
#9
OFFLINE
Napisany 29 maja 2009 - 19:03
PS. chyba jutro juz nie bede misial wsiadac do francuza:D
#10
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 19:48
jestem posiadaczem omegi od 2 tygodni. kupiłem ja z cieknącymi deklami. w dekle było naładowane tyle sylikonu ze aż bokami wyłaził (czarny). po po zdjęciu lewego dekla okazało się ze naładowali tyle silikonu na stare uszczelki ze aż dekiel pękł. drugi był cały ale troszkę zdeformowany. mój mechanik który nie pierwsze mv6 robi, kazał przywieść drugi dekiel (używka) oraz komplet uszczelek tych dekli (oryginał z serwisu, bo podróbki erlinga czy getza nadają się tylko na smar do czołgu) do tego specjalny klej do dekli (oryginalny gm). wyczyścił dekle głowicę założył nowe uszczelki, kleju położył tylko trochę w rogi uszczelek i ich załamania samochód postał 12h żeby się wszystko ułożyło, wyschło. potem samochód pracował na wolnych obrotach 40min. NIC NIE CIEKNIE. także jak czytam opisy jakiś magicznych sposobów na naprawę tych dekli przy użyciu ton silikonu i innych magicznych środków to wydaje mi się ze to tylko kolejne metody podcierania tyłka szkłem. zakupy w serwisie nie muszą w cale bolec koszty może nie są najniższe, ale to także nie majątek, a efekt naprawdę jest bardzo dobry.
#11
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 20:55
CZyli jakies 2 tygodnie temu miales uszczelniane i jest sucho -normalne.NIC NIE CIEKNIE. także jak czytam opisy jakiś magicznych sposobów na naprawę tych dekli przy użyciu ton silikonu i innych magicznych środków to wydaje mi się ze to tylko kolejne metody podcierania tyłka szkłem
Jak po roku napiszesz, ze dalej jest sucho to znaczy, ze masz dobrze zrobione.
#12
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 21:06
#13
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 21:10
bo mądrość w tym, aby zdejmować i zakładać pokrywy na ZIMMNYM silniku... i to jest Woo Doo mechaniorów
od siebie dorzuce 8 Nm dynamometrem przy dokrecaniu

#14
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 21:28
#15
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2009 - 13:22
Zalozylem w koncu pokrywy od Vectry, jedna na stara uszczelke, druga zwykla ze skepu Elringa, dalem tylko zywkly silikon tam gdzie trzeba (minimalnie na polksiezyce) i skrecilem na oko. Zrobilem ok 2000km przez kilka miesiecy i nic sie nawet nie poci. W Vectrze mam juz pol roku skrecone bez silikonu i na stare uszczelki i tak samo.
#16
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2009 - 14:34
#17
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 09:26
I tak właśnie zrobię
#18
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 12:37
#19
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 13:55
kilka dni temu zalozylem pokrywy od vectry nowe uszczelki i z jednej delikatnie sie saczy wszystko zrobione jak trzeba czy to mozliwe ze dalej sie saczy bo skladalem na cieplym silniku??
Aluminiowe pokrywy dokręca się większą siłą niż plastikowe więc może po prostu dokręć.