

3.2 V6 wypadanie zapłonu
#321
OFFLINE
Napisany 06 września 2014 - 09:42
#322
OFFLINE
Napisany 06 września 2014 - 13:40
Okej auto działa, podgiąłem bolczyki w wtyczce od staga i widzi czasy wtrysków


#323
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2015 - 20:40
#324
OFFLINE
Napisany 01 marca 2015 - 13:22
czy nowe cewki felerne czy coś innego
A cewki oryginalne czy chińskie? Bo jak nie kupiłeś oryginalnych to one mogą być powodem. Lepiej kupić używany oryginał Bosch niż nową chińszczyznę. Mi niedawno udało się kupić cewkę od kolegi z forum używaną za 96 zł z wysyłką i od razu inny samochód. Do tej pory jeżdżę. Świec i przewodów nie ruszałem

#325
OFFLINE
Napisany 01 marca 2015 - 13:26
A cewki oryginalne czy chińskie? Bo jak nie kupiłeś oryginalnych to one mogą być powodem. Lepiej kupić używany oryginał Bosch niż nową chińszczyznę. Mi niedawno udało się kupić cewkę od kolegi z forum używaną za 96 zł z wysyłką i od razu inny samochód. Do tej pory jeżdżę. Świec i przewodów nie ruszałem
Tylko Ty nie masz przewodów zapłonowych.
#326
OFFLINE
Napisany 01 marca 2015 - 13:30
Tylko Ty nie masz przewodów zapłonowych.
Faktycznie wars, zapomniałem

#327
OFFLINE
Napisany 01 marca 2015 - 15:34
#328
OFFLINE
Napisany 07 marca 2015 - 01:49
Cewki wymienione na 100% sprawne, bo wyjęte z drugiej sprawnej omegi i bez zmian wypadanie zapłonów jest nadal. Odstawiłem omcie do Serka zobaczymy co znajdzie.
#329
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 19:54
W temacie cisza!Moja omcia stoi od marca i nie mozna dojsc co jest przyczyna wypadania zaplonu.Wszystko bylo podmieniane ze sprawnej omegi.Wszystkie czujniki wtryski,sprawdzane cisnienie i zmieniona wiazka kabli od kompa sam komp tez byl podmieniany i usterka nie ustapila.Nadmienie ze przy okazji wymieniony jest rozrząd. gdzie jeszcze szukac??????No wlasnie kupilem zamienniki i czekam na przesylke od kolegi z forum na sprawdzone na jego aucie cewki bym nie wywalal kasy na darmo.Bo jesli cewki sa ok to cos w instalacji.Bo kupilem zamieniki ! i wiecej tego nie zrobie.
Cewki wymienione na 100% sprawne, bo wyjęte z drugiej sprawnej omegi i bez zmian wypadanie zapłonów jest nadal. Odstawiłem omcie do Serka zobaczymy co znajdzie.

#330
OFFLINE
#331
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2015 - 14:50
Glowice? jakis problem z zaworami?
Gdyby bylo cos z zaworami to cisnienia by nie bylo dobrego.A cisnienie jest jak trzeba.
#332
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2015 - 15:51
#333
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2015 - 19:05
#334
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2015 - 23:23
#335
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2015 - 13:06
Gdyby bylo cos z zaworami to cisnienia by nie bylo dobrego.A cisnienie jest jak trzeba.
Ja stawiam jednak na zawory, z autopsji. Ten silnik działa na bardzo ubogiej mieszance. Każda nieszczelność na ssących zaworach będzie skutkować wypadaniem.
Podmieniłeś już wszystko więc pozostają głowice.
Wiesz jak to sprawdzić? To Ci podpowiem. Zdejmujesz kolektor, wykręcasz świece i zamiat nich podłączasz kompresor - trzeba tylko dorobić rudkę ze starej świecy. Po tem juz tylko ustawiasz tłok w GMP i dmuchasz. Nie ma bata aby nie sprawdzić. Czuję że silnik jest po mini kolizji i leci zaworami ssącymi.
Wątpie aby komp pokazał wypadanie zapłonu poprzez zawory. Bardziej bym się kierował, że rozrząd nie halo lub coś co odpowiada za iskrę. W tym przypadku może być to nawet CPW. Świece cztero elektrodowe założone jako nowe?
Mnie pokazywał, a wypadania nie czułem. Kiedyś w kadecie miałem wypalone zawory. Silnikiem nieznacznie telepało na wolnych obrotach. Zaraz po kupieniu czepiałem się wszystkiego. Zmierzyłem ciśnienia i nie było większej róznicy niż 1 bar, a telepało. Po zrobieniu zawotów jek ręką odjął.
#336
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2015 - 21:54
No na tych cylindrach co wypada zaplon to po prostu zalewa go tak jak by.Nie spala mieszanki.A iskra jest!Swiece cztero elektrodowe.Ja stawiam jednak na zawory, z autopsji. Ten silnik działa na bardzo ubogiej mieszance. Każda nieszczelność na ssących zaworach będzie skutkować wypadaniem.
Podmieniłeś już wszystko więc pozostają głowice.
Wiesz jak to sprawdzić? To Ci podpowiem. Zdejmujesz kolektor, wykręcasz świece i zamiat nich podłączasz kompresor - trzeba tylko dorobić rudkę ze starej świecy. Po tem juz tylko ustawiasz tłok w GMP i dmuchasz. Nie ma bata aby nie sprawdzić. Czuję że silnik jest po mini kolizji i leci zaworami ssącymi.
Mnie pokazywał, a wypadania nie czułem. Kiedyś w kadecie miałem wypalone zawory. Silnikiem nieznacznie telepało na wolnych obrotach. Zaraz po kupieniu czepiałem się wszystkiego. Zmierzyłem ciśnienia i nie było większej róznicy niż 1 bar, a telepało. Po zrobieniu zawotów jek ręką odjął.
#337
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2015 - 21:59
#338
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2015 - 05:14
Tez byly podmieniane.To może wtryski leją albo regulator ciśnienia za dużo daje i przez to wtrysk przepuszcza?
#339
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2015 - 10:13
auto przyjechalo z wypadaniem zaplony wiec na poczatek poszly cewki do wymiany ale brak reakcji wiec po koleji
-sprzwdzona kompresja
- rozrzad wyglada ok ale mimo wszystko kola rozrzadu zostaly zdjete zeby upewnic sie ze wszysto jest ok zaden klin nie sciety.
-kolektor dolotowy z wtryskami kompem podmienione z innego spwnego auta
- walki rozrzadu sprawdzone nie ukruszone
- swiece GM 4 elektordowe iskra jest na wszystkich cylindrach
-wiezka silnika wynieniaona zeby wykluczyc jakie kolwiek uszkodzone kable
- czujnik walu GM wymieniony
#340
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2015 - 11:11
Nie wie nikt nic! Wiec Wymieniamy caly silnik na 3.2wlasnie zobyaczylem temat.
auto przyjechalo z wypadaniem zaplony wiec na poczatek poszly cewki do wymiany ale brak reakcji wiec po koleji
-sprzwdzona kompresja
- rozrzad wyglada ok ale mimo wszystko kola rozrzadu zostaly zdjete zeby upewnic sie ze wszysto jest ok zaden klin nie sciety.
-kolektor dolotowy z wtryskami kompem podmienione z innego spwnego auta
- walki rozrzadu sprawdzone nie ukruszone
- swiece GM 4 elektordowe iskra jest na wszystkich cylindrach
-wiezka silnika wynieniaona zeby wykluczyc jakie kolwiek uszkodzone kable
- czujnik walu GM wymieniony