Jak to nie masz odmy?


słabnie po rozgrzaniu 2.5 td
Rozpoczęte przez
edi123
, 30 kwi 2009, 18:28
46 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 20:57
#42
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:11
no sam już nie wiem teraz ale wydaje mi się , że nie? popraw mnie jak błądzę.
#43
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:26
Masz masz
Odma wychodzi z kapy zaworów do przewodu dolotowego, taki gumowy wąż. A sama odma jest pod kapą zaworów. Zdejmujesz kapę, czyścisz i git


#44
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 16:21
a no tak już ją czyściłem jakiś czas temu tam jest takie jakby sitko z drutu całe zawalone olejem , nie wiem czy to coś daje bo za chwilę i tak jest zasyfiała
#45
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2010 - 22:11
Witam Panów
opisze mój przypadek dla kolegi Piter_polo. Przed wymianą turbo miałem też zasyfiony wąż (od filtra do turbo) po wymianie turbo nic się nie dzieje. A pozatym chyba sie skusze na zatkanie EGR przynajmniej na probe wytne kawałek blaszki z puszki po piwie i sprawdze (prowizorycznie) jeżeli pomoże to go zatkam na stałe

#46
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 18:45
u mnie zatykanie egr nic nie dało a poza tym sprawdź go najpierw czy działa jak zdejmiesz rurę i przygazujesz to będziesz widział albo zdejmij go i rusz czym kolwiek.
#47
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 09:09
Słuchajcie, wymieniłem już 3-ci czujnik temperatury paliwa i dalej pokazuje bzdury.
Po 10min pracy na jałowym i nagrzaniu silnika do 90*C temperatura paliwa wynosi przeszło 80*C. Kąt wtrysku wypada, dawka się zmienia, z 5.5mg/strk nawet na 8mg/strk.
Wywala błąd 34 po tym jak paliwo rzekomo nagrzeje się do tych 70-80*C. Bo kąt wtrysku wylatuje poniżej 0.0CA.
Pomóżcie, co może być przyczyną ? Jak się nagrzeje to klekocze gorzej niż ustawa przewiduje... zimny czy średnio rozgrzany lepiej pracuje.
Spalanie ca. 12-13L w mieście na klimie przy spokojnej jeździe. (Automat)
Po 10min pracy na jałowym i nagrzaniu silnika do 90*C temperatura paliwa wynosi przeszło 80*C. Kąt wtrysku wypada, dawka się zmienia, z 5.5mg/strk nawet na 8mg/strk.
Wywala błąd 34 po tym jak paliwo rzekomo nagrzeje się do tych 70-80*C. Bo kąt wtrysku wylatuje poniżej 0.0CA.
Pomóżcie, co może być przyczyną ? Jak się nagrzeje to klekocze gorzej niż ustawa przewiduje... zimny czy średnio rozgrzany lepiej pracuje.
