Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

słabnie po rozgrzaniu 2.5 td


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lipca 2010 - 20:57

Jak to nie masz odmy?

#42 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lipca 2010 - 21:11

no sam już nie wiem teraz ale wydaje mi się , że nie? popraw mnie jak błądzę.

#43 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 lipca 2010 - 21:26

Masz masz :) Odma wychodzi z kapy zaworów do przewodu dolotowego, taki gumowy wąż. A sama odma jest pod kapą zaworów. Zdejmujesz kapę, czyścisz i git :)

#44 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lipca 2010 - 16:21

a no tak już ją czyściłem jakiś czas temu tam jest takie jakby sitko z drutu całe zawalone olejem , nie wiem czy to coś daje bo za chwilę i tak jest zasyfiała

#45 OFFLINE   jopix1

jopix1
  • 30 postów
  • Dołączył: 08-01-2010
  • Skąd: Jelenia Góra

Napisany 16 lipca 2010 - 22:11

Witam Panów :) opisze mój przypadek dla kolegi Piter_polo. Przed wymianą turbo miałem też zasyfiony wąż (od filtra do turbo) po wymianie turbo nic się nie dzieje. A pozatym chyba sie skusze na zatkanie EGR przynajmniej na probe wytne kawałek blaszki z puszki po piwie i sprawdze (prowizorycznie) jeżeli pomoże to go zatkam na stałe

#46 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipca 2010 - 18:45

u mnie zatykanie egr nic nie dało a poza tym sprawdź go najpierw czy działa jak zdejmiesz rurę i przygazujesz to będziesz widział albo zdejmij go i rusz czym kolwiek.

#47 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 18 lipca 2012 - 09:09

Słuchajcie, wymieniłem już 3-ci czujnik temperatury paliwa i dalej pokazuje bzdury.
Po 10min pracy na jałowym i nagrzaniu silnika do 90*C temperatura paliwa wynosi przeszło 80*C. Kąt wtrysku wypada, dawka się zmienia, z 5.5mg/strk nawet na 8mg/strk.
Wywala błąd 34 po tym jak paliwo rzekomo nagrzeje się do tych 70-80*C. Bo kąt wtrysku wylatuje poniżej 0.0CA.
Pomóżcie, co może być przyczyną ? Jak się nagrzeje to klekocze gorzej niż ustawa przewiduje... zimny czy średnio rozgrzany lepiej pracuje. :( Spalanie ca. 12-13L w mieście na klimie przy spokojnej jeździe. (Automat)