A jak zrobisz to jak większość, czyli: najpierw kluczyk, potem zapłon, a na końcu światła - to też tak robią ??wygląda to tak że włączam światła i wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam


Samopoziomowanie xenonów
#121
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 09:55
#122
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 10:38
pozdrawiam.
#123
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 12:57
no i proszę
co wy na to ????
A ja jestem na forum opla omegi czy forda?. Filmik dotyczy jakiegoś forda - chyba że ja źle widzę już. Mam omege z xenonami i niestety żadne testy się nie wykonują. Kiedy jakieś dwa lata temu zauważyłem że światła mi świecą pod zderzak zamiast oświetlać drogę, podniosłem samochód a tam na przednim wahaczu spadnięty czujnik. Przeczyściłem założyłem, na badaniu technicznym wszystko w normie, ale do dziś żadnych testów światła nie robią. Jak doładuję bagażnik (a w kombi to można bardzo) nie widzę różnicy np żeby światła świeciły wyżej - i po to to jest tak skonstruowane, a nie po to żeby jakieś testy robić - chyba że ktoś ma jakieś podróby żenione z innych wraków.
#124
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 13:49
#125
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 14:59
sypus niee to wtedy nic nie słychać ani nie widać test odbywa się tylko jak najpierw włącze światła a następnie zapłon. A moze u was też tak jest tylko właśnie kolejność zapalania ma znaczenie. sprawdzcie u siebie i dajcie znać bo pół nocy nie spałem.
pozdrawiam.
Czyli możliwe, że masz wszystko OK, jeśli "test" nie wykonuje się przy prawidłowym włączaniu świateł.
Xenony najlepiej włączać po odpaleniu silnika - zadbasz w ten sposób o kondycję palników i przetwornic.
#126
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 16:40
#127
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 17:44
#128
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 17:47
Sprawdzaliście Panowie jak to jest u was z tymi światłami. Jak zrobicie taką kolejność włączania jak pisałem wcześniej to też macie test???? Bardzo bym prosił żebyście pozprawdzali bo nie wiem czy mam szukać jeszcze jakiejś usterki czy to tak jest u wszystkich. Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam,
2 omegi ktore mam na placu - zadna nie robi testow - uklad sprawny działajacy. jedna stala tylem pod gorke to lekko ale to moze o milimetr swiatla zjechaly na dol - masz cos nie tak z odczytem z czujnika na bank - podaj mi wartosci ktore masz w krokach na czujnikach.
#129
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:05
Dane z bloków pomiarowych:
Źródło siły,13.6 V
Rozruch silnika,Nieaktywny
Światła drogowe,Zał 12V
Wejście prędkości koła,0 km/h
Czujnik wzniosu nadwozia przód,0.0 V
Kompresja zawieszenia przodu / odrzut,- -0 -0 kroki
Czujnik wzniosu nadwozia położenie podstawowe (przód),3.5 V
Czujnik wzniosu nadwozia tył,0.0 V
Kompresja zawieszenia tyłu / odrzut,- -0 -0 kroki
Czujnik wzniosu nadwozia położenie podstawowe (tył),1.5 V
Lewy serwomotor Funkcja,Nieaktywny
Lewy serwomotor,0.0 V
Lewy serwomotor położenie podstawowe,3.0 V
Prawy serwomotor Funkcja,Nieaktywny
Prawy serwomotor,3.0 V
Prawy serwomotor położenie podstawowe,3.0 V
Lampka kontrolna,Wył
Tak to wygląda
moge dać jeszcze kody błędów
Łączna ilość kodów błędów: 5
B2689 - Za słabe wejście sygnału czujnika położenia lewego serwomotora
(00) - Nie występuje
B3427 - Czujnik wzniosu tyłu nadwozia za słabe wejście źródła mocy
(00) - Nie występuje
B3426 - Czujnik wzniosu tyłu nadwozia źródło mocy poza wymaganym zakresem
(00) - Nie występuje
B3417 - Czujnik wzniosu przodu nadwozia za słabe wejście źródła mocy
(00) - Obecny
B2694 - Za słabe wejście sygnału źródła mocy czujnika położenia lewego serwomotora
(00) - Obecny
?????????????????????????
#130
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:16
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
Dane z bloków pomiarowych:
Źródło siły,13.6 V
Rozruch silnika,Nieaktywny
Światła drogowe,Zał 12V
Wejście prędkości koła,0 km/h
Czujnik wzniosu nadwozia przód,0.0 V
Kompresja zawieszenia przodu / odrzut,- -0 -0 kroki
Czujnik wzniosu nadwozia położenie podstawowe (przód),3.5 V
Czujnik wzniosu nadwozia tył,0.0 V
Kompresja zawieszenia tyłu / odrzut,- -0 -0 kroki
Czujnik wzniosu nadwozia położenie podstawowe (tył),1.5 V
Lewy serwomotor Funkcja,Nieaktywny
Lewy serwomotor,0.0 V
Lewy serwomotor położenie podstawowe,3.0 V
Prawy serwomotor Funkcja,Nieaktywny
Prawy serwomotor,3.0 V
Prawy serwomotor położenie podstawowe,3.0 V
Lampka kontrolna,Wył
Tak to wygląda
moge dać jeszcze kody błędów
Łączna ilość kodów błędów: 5
B2689 - Za słabe wejście sygnału czujnika położenia lewego serwomotora
(00) - Nie występuje
B3427 - Czujnik wzniosu tyłu nadwozia za słabe wejście źródła mocy
(00) - Nie występuje
B3426 - Czujnik wzniosu tyłu nadwozia źródło mocy poza wymaganym zakresem
(00) - Nie występuje
B3417 - Czujnik wzniosu przodu nadwozia za słabe wejście źródła mocy
(00) - Obecny
B2694 - Za słabe wejście sygnału źródła mocy czujnika położenia lewego serwomotora
(00) - Obecny
?????????????????????????
jak bujniesz przodtem albo tylem zmieniaja sie kroki na czujniku ? niestety czeka cie zrzucenie zderzaka i przejrzenie wiazki od sterownika do lampy i przedniego czujnika. masz gdzies przerwe. przelec wg schematu. jak nie czujesz sie na silach zapraszam do siebie
#131
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:39
nie patrzyłem w sumie jutro zerknę.jak bujniesz przodtem albo tylem zmieniaja sie kroki na czujniku
Ma ktoś schemat tego ustrojstwa???? W którym miejscu znajduje się ten sterownik???? A może jest jakieś standardowe miejsce gdzie robi się jakaś przerwa????niestety czeka cie zrzucenie zderzaka i przejrzenie wiazki od sterownika do lampy i przedniego czujnika. masz gdzies przerwe. przelec wg schematu.
pozdrawiam.
#132
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:43
nie patrzyłem w sumie jutro zerknę.
Ma ktoś schemat tego ustrojstwa???? W którym miejscu znajduje się ten sterownik???? A może jest jakieś standardowe miejsce gdzie robi się jakaś przerwa????
pozdrawiam.
sterownik masz pod prawym blotnikiem, przerwa jest zazwyczaj na przednim dolnym pasie i z reguly wiaze sie z kiepska naprawa powypadkowa bo ta wiazka jest na samym przedzie i przy strzale dostaje
#133
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:48
czyli zderzak na bok i do dziela. A macie schemacik????
#134
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:52
noo fakt autko dostało w prawy przód, nie mocno ale lampa maska i zderzak do wymiany( piesek wyskoczył poprzedniemu właścicielowi )
czyli zderzak na bok i do dziela. A macie schemacik????
schemacik mam ale w TIS - nie do wydrukowana a printscreen bedize nieczytelny.
#135
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:54
aa sorki źle zrozumiałem. Myślałem że chodzi o jakieś rozszerzenie TIS.
a nie da się tego jakoś inaczej przesłać czy coś????
beast jak możesz to zrób printscreen.
#136
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 11:15
no i proszę
co wy na to ????
ja mam inny problem, wczorej zatrzymując sie przed samochodem [na skrzyzowaniu] widze ze xenony poruszają sie do gory i w dół, dosc energicznie...przestraszony zatrzymałem sie na stacji benzynowej i sprawdzam, i nic, działa wszystko ok...cos sie dzieje, ale co?nadmieniam ze obie lampy szalały, to w/g tego co tu czytałem, moze byc tylko czujnik?
#137
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2012 - 22:04
Ale do rzeczy, od pewnego czasu (gdy przodem najechałem na prowizoryczny kanał 2 deski i suporeks) pojawia mi się taki napis na wyświetlaczu " Headlight Field/Vision " czym może być spowodowany?? Te czujniki przy wahaczach chyba są sprawne kiedyś je czyściłem wizualnie są ok. Ostatnio byłem na kompie i wyskoczyły mi takie błędy B3420 ( 0 ) i B3413, jak włączam zapłon to silniczki chodzą. W jednej lampie mam ułamany tech uchwyt od manualnej regulacji ponoć to można wymienić ale jakoś nie mogę nigdzie znaleźć aby to ustrojstwo kupić. Czy to może być przyczyna'??
#138
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2012 - 11:54

Bylo w tym temacie kilka razy:D
#139
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2012 - 17:15

Panowie co do mojego samopoziomowania to jest tak że gdy włączę zapłon to lampy smigają do góry po czym schodzą w dół. Nie wiem czy to jest ok czy nie ale ważne że działa
#140
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2012 - 17:30
jak piszą powyzej, nie powinno byc tak ze sie ruszaja...ale jak działają to ok, ale cos sie dzieje z systememmariush teraz to i ja już wiem
:D
Panowie co do mojego samopoziomowania to jest tak że gdy włączę zapłon to lampy smigają do góry po czym schodzą w dół. Nie wiem czy to jest ok czy nie ale ważne że działa