Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

simering uszczelniacz pomiedzy skrzynia a silnikiem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
76 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 maja 2013 - 17:57

Witajcie panowie. Dzisiaj to robione było w mojej Omedze. Teraz pytanko, czy uszczelniacz marki Victor-Reinz jest zdatny?? Mechanik mnie zapewniał że część porządna. Ma racje?


Jasne ze ma racje

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#62 OFFLINE   MikuL1986

MikuL1986
  • 26 postów
  • Dołączył: 26-10-2011
  • Skąd: Warszawa Bielany

Napisany 16 maja 2013 - 19:23

To jeszcze jedno pytanko zadam w temacie :) czy cena 400zł JEST W PORZĄDKU?? CZYLI wymontowanie całej skrzyni, wymiana uszczelniacza, uzupełnienie oleju w automacie ..... sprawdzanie przy różnych obrotach silnika od spodu czy na pewno już jest suchutko i nigdzie nie zaczyna się pocić + gwarancja na usługę. Przyjechałem o 10 rano, o 13 już mogłem auto zabierać

#63 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 maja 2013 - 19:33

To jeszcze jedno pytanko zadam w temacie :) czy cena 400zł JEST W PORZĄDKU?? CZYLI wymontowanie całej skrzyni, wymiana uszczelniacza, uzupełnienie oleju w automacie ..... sprawdzanie przy różnych obrotach silnika od spodu czy na pewno już jest suchutko i nigdzie nie zaczyna się pocić + gwarancja na usługę. Przyjechałem o 10 rano, o 13 już mogłem auto zabierać


Jest trochę roboty myśle że cena jest spoko

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#64 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 maja 2013 - 22:34

To jeszcze jedno pytanko zadam w temacie :) czy cena 400zł JEST W PORZĄDKU?? CZYLI wymontowanie całej skrzyni, wymiana uszczelniacza, uzupełnienie oleju w automacie ..... sprawdzanie przy różnych obrotach silnika od spodu czy na pewno już jest suchutko i nigdzie nie zaczyna się pocić + gwarancja na usługę. Przyjechałem o 10 rano, o 13 już mogłem auto zabierać


chwile temu zwalałem automata i powiem Ci że cena jak najbardziej jest ok;)

#65 OFFLINE   Omusia

Omusia
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-06-2013

Napisany 13 czerwca 2013 - 09:28

Bardzo proszę o potwierdzenie, czy to jest ta uszczelka:

Wymiary: 90 X 104 X 11 MM
Nr części: 90325572
Nr katalogowy: 6 14 840

I teraz rozumiem, że ona przychodzi od strony silnika i jest potrzebna jedna sztuka?

#66 OFFLINE   januszek

januszek
  • 7 postów
  • Dołączył: 21-05-2011
  • Skąd: Kłodawa

Napisany 13 czerwca 2013 - 09:43

to jest uszczelniacz wału korbowego.ale czy dla kilku kropli oleju warto wyrywac jej serce.to jest duzo pracy.awału nie uszkodzisz

nie ma lepszych

#67 OFFLINE   Omusia

Omusia
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-06-2013

Napisany 13 czerwca 2013 - 09:48

Skrzynia i tak będzie zwalana :)

Czyli to jest ten Simmering, o którym mowa w temacie, czy nie? :pokoj:

#68 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 września 2014 - 11:13

Witam, mam tez wyciek mokro na łaczeniu silnika ze skrzynią tylko że mi to wygląda na olej ze skrzyni. Czy simering skrxyni to częsty objaw???
tomek14829

#69 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 września 2014 - 11:53

Witam, mam tez wyciek mokro na łaczeniu silnika ze skrzynią tylko że mi to wygląda na olej ze skrzyni. Czy simering skrxyni to częsty objaw???


Leci z silnika.Mozesz byc pewny.

#70 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 sierpnia 2016 - 19:06

Odgrzeje Wymienial ktos w 2.5td uszczelniacz/simering walu od kola pasowego/chlodnicy? Odkrecilem 6 srub kolo zeszlo. A co z ta duza, glowna sruba? Czym to odkrecic. Chlodnice wody mam wyciagnieta.

#71 OFFLINE   Kokosek

Kokosek
  • 13 postów
  • Dołączył: 05-05-2016
  • Skąd: Łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 23 sierpnia 2016 - 19:49

Kolego bolecq2 w omedze jeszcze nie miałem okazji, na szczęście lecz w każdym innym samochodzie zdejmowalismy koło jeden wchodził do kanału blokował o zamach i odkrecalismy śrubę najprawdopodobniej powinno ci zejść to do czego przykrecone koło (6srub) Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

#72 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 sierpnia 2016 - 21:10

Zeby wymienic simering musze odkrecic ta glowna srube. Jak odkrece te 6 to zejdzie tylko kolo pasowe. Dlatego pytam jak ja odkrecic? Klucz pneumatyczny raczej tam nie wejdzie choc chlodnica jest wyciagnieta.

#73 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 24 sierpnia 2016 - 14:49

Tak samo jak wyżej, blokujesz od strony skrzyni i duży klucz, rura i odkręcasz... Może przydać się też ściągacz.


Dodany obrazek


#74 Guest_nicoz0_*

Guest_nicoz0_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 24 sierpnia 2016 - 19:33

Ja tez odgrzewam. Czy do x20xev ten simering na wal od strony skrzyni to jest to ustrojstwo?
http://www.opel-skle...---ELRING/1224#

I drugie pytanie, ile tak mniej więcej trzeba jeździć, żeby "wyrzeźbić" wal?

Edytowany przez nicoz0, 24 sierpnia 2016 - 19:46.


#75 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 sierpnia 2016 - 10:22

Tak samo jak wyżej, blokujesz od strony skrzyni i duży klucz, rura i odkręcasz... Może przydać się też ściągacz.

Kolego Aros, no widac wieniec w takim otworze u dolu skrzyni, ale jak wloze cos pomiedzy wieniec a obudowe i zaczne ciagnac rura to obudowa czasem nie peknie?

#76 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 sierpnia 2016 - 14:41

I drugie pytanie, ile tak mniej więcej trzebaj, jeździć, żeby "wyrzeźbić" wal?

Ja jeździłem 8 miesięcy i był wytarty.

Edytowany przez zico, 25 sierpnia 2016 - 14:41.


#77 OFFLINE   Kokosek

Kokosek
  • 13 postów
  • Dołączył: 05-05-2016
  • Skąd: Łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 sierpnia 2016 - 16:33

Bolceq staraj się nie o obudowę ewentualnie zajrzyj z dwóch stron spróbuj zsunac ewentualnie niech ktoś ci puknie młotkiem to zeskoczy, nam nie raz schodzilo po delikatnym klepaniu młotkiem Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka