

simering uszczelniacz pomiedzy skrzynia a silnikiem
#41
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:31
#42
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:52
Nie będę się wymądrzał dwóch mechaników stwierdziło, że długa jazda z uszkodzonym simmeringiem uszkadza wał. Swego czasu Beast też przychylił się do takiej diagnozy. Wymieniłem dwa simeringi i oba miały być dobrej firmy. Teraz Mała stoi u innego gościa który robi mi blachę i mam nadzieje, że uszczelni.
dluzsza jazda z cieknacym uszczelniaczem powoduje to ze powstaje rowek w miejscu styku uszczelniacz - wal. i niczym tego nie uszczelnisz. mozna troche podkrecic sprezynke na uszczelniaczu ale to rozwiazanie dorazne. wiec jesli zaczyna ciec to trzeba to zrobic. chyba ze ktos chce wal wymieniac.
#43
OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 18:27
nic nie skroili. Wymienili 2 simeringi. ta poducha to przy okazji.Żeby wymienić poduszke pod skrzynia w cale nie trzeba zdemontować skrzyni,tylko podpiera sie ja od strony wału i odkreca łape z poduszkami.skroił cie niezłe.bo taka robota jest nie warta wiecej niz 30 zł.

#44
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 06:07

#45
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 14:18
#46
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 14:32
jak byś napisał tak od razu to wszystko było by jasne.czyli rozumiem ze z przodzu na wale tez wymieniony.to w takim razie mało zapłaciłeś,bo przecież z przodu trzeba było rozrząd ściągać a to kosztuje średnio 300 zł.nieliczac czesci i tylu do rozebrania
Ja uważam ,że chodziło o simering na wale korbowym od strony skrzynki i na wałku skrzynki przekładniowej
#47
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 17:14
oczywiście, masz rację. pozdrawiamJa uważam ,że chodziło o simering na wale korbowym od strony skrzynki i na wałku skrzynki przekładniowej
#48
OFFLINE
Napisany 15 października 2011 - 08:19
Podepne się pod temat,potrzebuje simering skrzynia-wał napędowy,numer,cena i gdzie kupić.Poci mi sie też, chyba to jakiś czujnik w małej misce skrzyni od strony kierowcy.Jest tam jakiś oring aby to uszczelnić?
#49
OFFLINE
Napisany 15 października 2011 - 09:18
Witam.
Podepne się pod temat,potrzebuje simering skrzynia-wał napędowy,numer,cena i gdzie kupić.Poci mi sie też, chyba to jakiś czujnik w małej misce skrzyni od strony kierowcy.Jest tam jakiś oring aby to uszczelnić?
Jest uszczelniacz w małej misce pod złączem elektrycznym, jak również mały oring na wałku wybieraka trybu pracy skrzyni. Co do simeringu po stonie skrzyni, to wystarczy zapytać w którymś ze sklepów motoryzacyjnych. Polecam STACHOWIAK w poznaniu lub OPEL-SHOP lub poprostu ASO.
#50
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 09:39
Pozdrawiam
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
#53
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 17:51
Ja za simering na wał dałem 100zł a za ten na wałek ( takie mniejszy przykręcany na 3 srubeczki) 140zł.
Pozdrawiam
To normalna cena oryginału, i tylko takie jak kolega Siggi zakładajcie.
#54
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 18:09
#55
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 13:10
wars smialo tez mozna erlinga zalozyc. GM nie jest producentem dla GM ktos robi i nie zdziwilbym sie gdyby to byl erling lub corteco
Pewnie masz rację, jednak jeżeli tego nie wiemy to lepiej kupować "oryginały". Erling jest bardzo dobry i można go śmiało polecić ina pewno będzie dobrze się spisywać, jednak ja osobiście wolę założyć uszczelniacz serwowany przez GM, ot takie zoboczenie

Odbiegając od tematu, trochę smutnym jest fakt ,że dużo osób wkłada do naszych aut słabej jakości części. Kolejni nabywcy nie mają pola do zadowolenia z takiego zakupu niestety
#56
OFFLINE
Napisany 17 października 2011 - 19:54
#57
OFFLINE
Napisany 18 października 2011 - 01:02
#58
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 20:36
#59
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 22:23
Czy ktoś ma pomysł jak można uszczelnić wał przy tylnym simmeringu? Problem w tym że wał jest lekko wytarty w tym miejscu i nowe simmeringi nie zdają egzaminu? Można je jakoś zacieśnić, ew. zastosować jakąś inną część? Nie chce robić samochodu drutexem, ale raz prawie nic nie kapie, a czasem pół litra na 100 km.
Jest prosta metoda. Wystarczy zeszlifować równo simering tak około 1mm. Wchodzi przez to głębiej i część uszczelniająca styka sie z niewytartą częścią wału. Metoda sprawdzona, działa.
#60
OFFLINE
Napisany 16 maja 2013 - 17:55